Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@15:01:19 GMT

آخرین تمرین شمشیربازان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۳۹۹۱۰

آخرین تمرین شمشیربازان برگزار شد

تیم ملی شمشیربازی ایران آخرین تمرینات خود را زیر نظر پیمان فخری برگزار کرد.

به گزارش برنا، آخرین تمرین ملی‌پوشان شمشیربازی ایران زیر نظر پیمان فخری سرمربی و قربانی مربی پیش از آغاز رقابت‌های تیمی المپیک توکیو برگزار شد.  همچنین رئیس فدراسیون هم در سالن تمرینی حضور یافت و از تمرین ملی پوشان بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نفرات تیم ملی شمشیربازی فردا در بخش تیمی مقابل حریفان خود به میدان می‌روند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شمشیربازی المپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۹۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیز قوهای سپید برای رتبه چهارم (عکس)

به گزارش ورزش سه، تمرین تیم فوتبال ملوان پیش از دیدار با هوادار برگزار شد و شاگردان مهدی تارتار برای تقابل با بنفش‌پوشان تهرانی آماده شدند.

این تمرین در هوای خنک و مطلوب انزلی برگزار شد و بازیکنان تیم فوتبال ملوان در ابتدا به گرم کردن بدن‌های خود پرداختند و پس از آن پاس‌های کوتاه را در برنامه خود قرار دادند.

پس از انجام تمرینات ابتدایی آنها زیر نظر مهدی تارتار برنامه‌های تاکتیکی را دنبال کردند و با مرور کردن نقشه‌های این تیم برای دیدار با هوادار آماده کسب امتیاز در بازی خانگی روز دوشنه شدند.

این تمرین زیر نور پروژکتور انجام شد و حال هوای جالبی داشت و بازیکنان ملوان با نشاط خاصی جلسه تمرینی خود را به پایان رساندند، ملوان فردا آخرین جلسه تمرینی خود را پیش از دیدار با هوادار برگزار خواهد کرد.

ملوان در صورت پیروزی مقابل هوادار و شکست تراکتور مقابل فولاد می‌تواند برای اولین بار در طول فصل به رتبه چهارم جدول برسد.

دیگر خبرها

  • شکست شمشیرباز اول جهان در فینال مسابقات جایزه بزرگ سئول
  • تمرین پاسگاه فرماندهی مرکب صیاد با شرکت و همراهی ۵ کشور برگزار شد
  • برگزاری تمرین پاسگاه فرماندهی مرکب صیاد ارتش و ۵ کشور
  • پرونده شمشیربازان ایران در جایزه بزرگ سئول بسته شد
  • پایان کار شمشیربازان ایران درسئول
  • پایان کار شمشیربازان ایران با جایگاه نهمی علی پاکدامن
  • هشتمی شمشیربازان قم در لیگ برتر کشور
  • خیز قوهای سپید برای رتبه چهارم (عکس)
  • حذف فتوحی و باهر از جدول مقدماتی شمشیربازی گرندپری سئول   
  • چادرملو صدرنشین اسلحه اپه در لیگ شمشیربازی شد