Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته دومین خواستگاری در المپیک توکیو و این بار توسط یک ورزشکار آلمانی انجام شد.

در رقابت‌های المپیک توکیو این بار مکس کروزه کاپیتان تیم فوتبال آلمان با پوشیدن لباسی که روی آن نوشته شده بود: دوستت دارم عزیزم، می‌خواهی با من ازدواج کنی؟ دومین مراسم خواستگاری عجیب رقابت‌های المپیک توکیو را در همین ۵ روز انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این نیز در روز‌های گذشته شمشیر باز آرژانتینی بعد از شکست مقابل حریف خود و حذف از المپیک توسط مربی خود غافلگیر شد؛ چرا که این مربی از ورزشکار خود جلوی دوربین‌ها خواستگاری کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

بیشتر بخوانید

جوگیر شدن شناگر استرالیایی پس از کسب مدال طلا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: المپیک ۲۰۲۰ المپیک ۲۰۲۰ توکیو المپیک توکیو المپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۰۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطرافیان توماس توخل: احتمال ماندن این سرمربی در بایرن مونیخ وجود دارد

تلاش نافرجام مونیخی‌ها در انتخاب سرمربی جدید، ممکن است به حفظ توماس توخل برای یک فصل دیگر منجر شود

طرفداری | به گزارش اتلتیک، برخی منابع نزدیک به توماس توخل که به سبب حفظ روابطشان با سرمربی آلمانی، نخواستند نام آن‌ها فاش شود، مدعی شدند که احتمال ماندن او در بایرن مونیخ برای فصل‌های آینده نیز وجود دارد.

توماس توخل: ماندن در بایرن مونیخ؟ احتمال رخ دادن هر اتفاقی وجود دارد ماندن توماس توخل در بایرن مونیخ، احتمالی که دیگر نمی‌توان آن را رد کرد

توخل چندی پیش و پس از کسب نتایج ضعیف، از قطع همکاری با بایرن مونیخ در پایان فصل جاری خبر داد، با این حال ناکامی سران باشگاه در پیداکردن سرمربی جدید و همچنین رد شدن پیشنهاد آن‌ها توسط ژابی آلونسو، یولیان ناگلزمان و رالف رانگنیک، باعث شدند برخی رسانه‌ها از تصمیم مکس ابرل و همکارانش برای حفظ توماس توخل سخن بگویند. هرچند مدیران بایرن مونیخ از قطعی‌بودن جدایی توخل خبر می‌دهند اما احتمال اینکه ورق برگردد و سرمربی آلمانی برای دست کم یک فصل دیگر روی نیمکت آلیانتس آرنا بنشیند را دیگر نمی‌توان رد کرد.

کریستوف فرویند: هیچ شانسی برای ماندن توماس توخل در بایرن مونیخ وجود ندارد

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • برگزاری دومین دوره مسابقات اسکواش «گرگان‌جونیور» در گلستان
  • دومین دوره انتخابات موسسه هنرهای نمایشی استان برگزار شد
  • کاروان برزیل در المپیک پاریس کوچکترین خواهد شد؛ ۸ دوره افت متوالی!
  • دختر وزنه‌بردار ایرانی با تیم پناهندگان در المپیک پاریس!
  • اطرافیان توماس توخل: احتمال ماندن این سرمربی در بایرن مونیخ وجود دارد
  • دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند
  • دومین جشنواره سالانه تولید فیلم با هوش مصنوعی در آمریکا برگزار شد
  • حضور فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره ژاپنی
  • مساجد پنهان در کوچه‌پس‌کوچه‌های توکیو
  • احتمال ماندن توخل در بایرن قوت گرفت