Web Analytics Made Easy - Statcounter

از امروز در مجموعه رفاهی خانواده تاکسیرانی واقع در منطقه ۱۵ شهرداری تهران با ظرفیت واکسیناسیون ۷۵۰ نفر روزانه آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، از امروز در مجموعه رفاهی خانواده تاکسیرانی واقع در منطقه ۱۵ شهرداری تهران با ظرفیت واکسیناسیون ۷۵۰ نفر روزانه آغاز به کار کرد.

با هماهنگی انجام‌شده با دانشگاه علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی و ایران امیدواریم تا کمتر از یک ماه آینده تمامی تاکسیرانان شهر تهران در مقابل ویروس کرونا واکسینه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با هماهنگی‌های انجام شده برای سرعت بخشیدن به واکسیناسیون تاکسیرانان دو مرکز دیگر در مناطق دیگر شهر تهران آغاز به کار می‌کند.

تاکسیرانان پس دریافت پیامک از سامانه ۳۰۰۰۴۸۰۴۸ با بهم را داشتن پروانه تاکسی، کارت ملی و کارت خودرو در ساعت تعیین شده به محل اعلامی مراجعه و واکسن خود را دریافت نمایند.

قابل ذکر است تاکسیرانان گرامی از رفتن به مراکز تزریق قبل از دریافت پیامک اکیداً خودداری نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اجتماعی شهرداری تهران کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۰۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی خانه بهداشت کارگری در مبارکه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ خانم بختیار خلج مشاور وزیر در امور بانوان و خانواده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این آئین گفت: این مرکز ۵۱مین خانه بهداشت افتتاح شده در یکسال اخیر و درمجموع ۵۲۳ امین مرکز در استان است که با هدف ارتقاء سطح فرهنگ، بهداشت و ایمنی جامعه کارگری راه اندازی شد.

دیگر خبرها

  • واگذاری ساماندهی پیامک‌های تبلیغاتی به سازمان تنظیم مقررات
  • ستاره گلزن استقلال در خطر محرومیت
  • دومین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی سمپاد آغاز می‌شود
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • تمدید ثبت کد اعتبار سنجی کارت هوشمند اتباع
  • راه اندازی خانه بهداشت کارگری در مبارکه
  • افزایش ارسال لینک‌های آلوده
  • شرایط دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳
  • جزئیات شرایط دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • شرایط دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳ اعلام شد + جزئیات