Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از وبدا، سرلشکر محمد باقری در جلسه هیات عالی سیاستگذاری فرماندهان نیروهای مسلح که با حضور سعید نمکی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی برگزار شد، اظهار داشت: در مقابله با ویروس کرونا و عوارض آن، نیروهای مسلح از روزهای نخست با تمام توان وارد عمل شدند و تا امروز با حداکثر توان به صورت شبانه روزی، فعالیت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما نیروهای مسلح در این موضوع، تابع درخواست ها و نیازمندی های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و عزیزانمان در این عرصه که فداکارانه و شبانه روزی در این صحنه میدان داری کردند، بودیم و سعی کرده ایم که به نحو احسن، همکاری و پشتیبانی از آنها را بر عهده داشته باشیم و هیچ کاستی به وجود نیاید.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح یادآور شد: نیروهای مسلح در مساله پذیرش بیماران کووید۱۹ در بیمارستان های تحت پوشش خود، ایجاد بیمارستان های سیار و صحرایی، ایجاد نقاهتگاه ها، انجام پژوهش های گوناگون و عمیق که منجر به تولید دو واکسن در مجموعه نیروهای مسلح شده است همچنین طرح شهید بزرگوار سلیمانی که نیروهای بسیجی با تمام قوا در سراسر کشور در ابعاد مختلف به صحنه آمده و موضوع کنترل بیماری و عوارض آن را دنبال می کنند و سایر زمینه های ضروری و در آخرین مرحله، ایجاد مراکز تجمیعی واکسیناسیون در تهران و در صورت ضرورت در سایر مراکز کشور وارد عمل شده و مشغول فعالیت هستند.

سرلشکر باقری تصریح کرد: همواره در جلسات گوناگون و نشست های مختلف به وزیر بهداشت گفته ایم که چنانچه در هر زمینه ای که در توانمندی نیروهای مسلح باشد و نیاز وزارت بهداشت باشد، هیچ دریغی نخواهد شد و با تمام قوا وارد عمل خواهیم شد که تا کنون هم به همین نحو بوده است.

برچسب‌ها کرونا محمد باقری ستاد کل نیروهای مسلح سعید نمکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا محمد باقری ستاد کل نیروهای مسلح کرونا محمد باقری ستاد کل نیروهای مسلح سعید نمکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی نیروهای مسلح وارد عمل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۰۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهکار دیگر ارتش یمن در دریای سرخ و اقیانوس هند

سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد نیروهای یمنی دو ناوشکن آمریکایی و یک کشتی را در دریای سرخ هدف قرار داده‌اند.

به گزارش ایسنا، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن بامداد امروز سه شنبه از هدف قرار دادن دو ناوشکن آمریکایی و یک کشتی را در دریای سرخ هدف خبر داد و تأکید کرد این عملیات با موفقیت صورت گرفته است.

به گزارش المسییره، سخنگوی نیروهای مسلح یمن افزود: نیروهای مسلح یمن دو ناوشکن آمریکایی را در آب‌های دریای سرخ با پهپاد هدف قرار دادند.

وی در ادامه تصریح کرد: همچنین کشتی انگلیسی CYCLADES که پیش‌تر با مخفی‌کاری و دستکاری مقصد خود وانمود کرد عازم بندری دیگر است اما سر از بندر ایلات درآورد، با همکاری مشترک نیروی دریایی و یگان‌های موشکی و پهپادی یمن هدف قرار گرفت.

سرتیپ یحیی سریع خاطرنشان کرد در عملیاتی دیگر، با تعدادی پهپاد، کشتی صهیونیستی (MSC ORION) در اقیانوس هند هدف قرار گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • حل بحران سالمندی جمعیت، عزم ملی را می‌طلبد
  • تصویب جدول توزیع اعتبارات نیروهای مسلح
  • جدول مربوط به توزیع اعتبارات نیروهای مسلح تصویب شد
  • خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد
  • شاهکار دیگر ارتش یمن در دریای سرخ و اقیانوس هند
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می‌کند
  • کسی نمی‌تواند نام «خلیج فارس» را جعل کند
  • ۱۴ عملیات مقابله با آلودگی‌های دریایی در استان بوشهر انجام شد