Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@08:08:20 GMT

طرح استعدادیابی فوتبال در قزوین آغاز شد

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۴۰۶۶۵

طرح استعدادیابی فوتبال در قزوین آغاز شد

حسین باجیوند روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:با توجه به دستور العمل فدراسیون، کمیته جوانان فوتبال استان قزوین برنامه جدید استعدادیابی را به منظور شناسایی استعدادهای درخشان فوتبال در دستور کار قرار داده است.

وی اضافه کرد: این برنامه برای اولین بار در استان در شهرستان آبیک به اجرا درآمد و ۴۴ بازیکن مستعد ۱۲ سال از هفت مدرسه فوتبال این شهرستان در ورزشگاه تختی، هنرهای خود را در معرض نمایش استعدادیابان قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باجیوند گفت:روند این استعدادیابی در سایر شهرستان‌های استان نیز ادامه خواهد یافت و نمایندگانی از شهرستان و کمیته جوانان استان در این طرح مشارکت خواهند داشت.

وی با اشاره به اهمیت استعدادیابی فوتبال، گفت:به کارگیری روش های علمی و تعیین و اولویت بندی شاخص‌های مختلف در شناسایی و کشف استعدادها علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه، موفقیت بیشتری را برای استان و علاقه‌مندان به این رشته ورزشی به دنبال دارد.

باجیوند افزود: در دنیای مدرن امروزی، موفقیت رشته های ورزشی به ویژه در رشته مهیج و پرطرفدار فوتبال در گرو استفاده از یافته های جدید علمی تربیت بدنی و استعدادیابی مستمر و با برنامه است تا شناسایی قهرمانان هر رشته به صورت تصادفی، علاقه شخصی و خانوادگی صورت نگیرد.

استان قزوین حدود ۱۰ هزار بیمه شده در رشته فوتبال و فوتسال دارد.

برچسب‌ها فوتبال فدراسیون فوتبال ایران وزارت ورزش و جوانان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال فدراسیون فوتبال ایران وزارت ورزش و جوانان فوتبال فدراسیون فوتبال ایران وزارت ورزش و جوانان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۰۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی

انتخاب رشته داوطلبان دوره دکتری تخصصی سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد.

به گزارش ایسنا،  انتخاب رشته دکتری تخصصی سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی برای آن دسته داوطلبانی که در آزمون سراسری دکتری تخصصی سازمان سنجش آموزش کشور شرکت کرده اند، از روز شنبه ۱ اردیبهشت آغاز و تا روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت  ادامه دارد.

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته براساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور می توانند متناسب با مجموعه امتحانی خود حداکثر تا ۸۰ رشته/ محل در دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب کنند.

داوطلبان لازم است با مراجعه به سامانه www.azmoon.org  دفترچه راهنمای انتخاب رشته را دریافت کنند. متقاضیان دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی لازم است پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و درصورت دایر بودن رشته/ گرایش مورد تقاضا در دانشگاه آزاد اسلامی از طریق سامانه مذکور انتخاب رشته کنند.

داوطلبان لازم است با کد شناسه انتخاب رشته مندرج در ذیل کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور و کد ملی وارد سامانه شوند و پس از پرداخت وجه ثبت نام نسبت به انتخاب رشته/محل های مورد نظر خود به ترتیب اولویت اقدام کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استعدادیابی آینده سازان فوتبال در استان یزد
  • همراه با اخبار ورزشی دهم اردیبهشت استان قزوین
  • کُرسی آینده‌پژوهی یونسکو به قزوین آمد
  • عملیات کنترل آفت در ۵۰۰ هکتار از تاغزارهای شاهرود آغاز شد
  • شناسایی ۶۵۰ کارگاه پرخطر در قزوین
  • آغاز چهارمین رویداد «دختران حاج قاسم» قزوین
  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • همایش بزرگ هفته فرهنگ پهلوانی در قزوین برگزار شد
  • ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی قرآن در گیلان آغاز شد
  • آغاز انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی