Web Analytics Made Easy - Statcounter

ولی الله زمانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ۳۰ خرداد تاکنون در استان زنجان ۵۰ هزار تن محصول گندم ۳۳ سیلوی استان تخلیه شد که بیشترین میزان این محصول در شهرستان خدابنده بوده است.
وی یادآوری کرد: مطالبات گندم های تضمینی خریداری شده از کشاورزان تا ۲۶ تیرماه امسال تسویه و مبلغ آن به حساب این قشر واریز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۱۴ استان زنجان گفت: در حال حاضر ۳۳ مرکز خرید گندم در استان زنجان فعال است و این تعداد مراکز خرید تضمینی گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در سطح استان زنجان پراکنده و گسترده است.
زمانی خاطرنشان کرد: مابقی سیلوهای خرید گندم در استان فعال است که به محض برداشت گندم و تحویل این محصول استراتژیک ارائه خدمات به کشاورزان زحمتکش انجام می شود.
به گفته وی، وی امسال ۳۹ مرکز خرید تضمینی گندم از کشاورزان استان در سطح شهرستان ها با هدف کاهش هزینه‌ها و سهولت دسترسی کشاورزان آماده و این مراکز به تفکیک شهرستان تعیین و اعلام شده است.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۱۴ استان زنجان گفت: سالجاری هر کیلوگرم گندم معمولی از کشاورزان استان با نرخ ۵۰ هزار هزار ریال به نرخ مصوب دولتی خریداری می شود که از این مبلغ ۱۰ هزار ریال تشویقی است.
زمانی یادآوری کرد: بر اساس پیش بینی های انجام شده امسال ۱۵۳ هزار تن گندم از کشاورزان استان زنجان به صورت تضمینی خریداری خواهد شد.
به گزارش ایرنا، سال گذشته در سطح استان زنجان حدود ۳۵۰ هزار تن گندم، سال ۹۸ در استان زنجان ۲۴۹ هزار تن گندم به  ارزش چهار هزار و ۳۴۶ میلیارد ریال خریداری شد.
در سال ۹۷ رکورد خرید گندم در استان زنجان با خرید ۴۵۵ هزار تن از این محصول شکسته شد. 
زنجان سال ۹۵ در تولید گندم رتبه هشتم و در ذخیره سازی این محصول راهبردی نیز جزو استان های رده بالای کشور بود.

برچسب‌ها گندم خرید تضمینی زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گندم خرید تضمینی زنجان گندم خرید تضمینی زنجان استان زنجان خرید تضمینی هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۰۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام قیمت خرید تضمینی کلزا در گلستان

علی موسی خانی گفت: امسال محصول کلزا در استان هرکیلوگرم ۳۵ هزار تومان، تضمینی خریداری می‌شود.

موسی خانی ادامه داد: چهار کارخانه روغن کشی در سطح استان متولی خرید دانه روغنی کلزا و تعاون روستایی گلستان نیز مباشر خرید آن است.

وی افزود: امسال در ۴۸ هزار و ۹۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی استان گلستان کلزا کشت شده است.

موسی خانی خاطرنشان کرد: پارسال ۲۷ هزار تُن کلزا در استان برداشت شده بود و امسال پیش بینی می‌شود تا ۱۲۰ هزار تن محصول برداشت شود.

وی توصیه کرد: کشاورزان در برداشت عجله نکنند چرا که هنگام برداشت، رطوبت استاندارد کلزا باید حدود ۱۰ درصد و مواد خارجی آن ۲ درصد باشد.

کلزا محصولی است که از دانه آن روغنی مفید و گیاهی به دست می‌آید و از کنجاله آن برای خوراک دام استفاده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • بیش از ۱.۳ میلیون تن گندم خریداری شد، اما ریالی پرداخت نشد
  • بیش از ۱.۳ میلیون تن گندم خریداری شد اما ریالی پرداخت نشد
  • خرید گندم از کشاورزان
  • موضوع اصلاح قیمت خرید گندم به درخواست کشاورزان پیگیری شد
  • اعلام قیمت خرید تضمینی کلزا در گلستان
  • آغاز خرید گندم با نرخ هر کیلو ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان از هفته آینده
  • قیمت گندم مشخص شد
  • خبر جدید برای گندمکاران/ قیمت گندم مشخص شد
  • پیش‌بینی تولید ۱۶۰ هزار تن گندم در بیله‌سوار
  • مازندران سالانه ۴۸۰ هزار تن گندم مصرف می کند