Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده سلماس در مجلس گفت:خاموشی ها و قطعی برق موجب تعطیلی کارخانجات و افزایش جرائم شده است که نسبت به این موضوع باید ورود کنیم. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، یعقوب رضازاده نماینده سلماس در مجلس در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه، 5 مرداد) قوه مقننه و  در تذکر شفاهی خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: هر چه سریعتر نسبت به اجرای لایحه رتبه‌بندی معلمین و تعیین تکلیف استخدام نهضتی‌ها و مربیان قبل از سال 1392 و پس از آن اقدام کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین وزیر دفاع باید نسبت به همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اقدام فوری کند.

وی افزود: خاموشی ها و قطعی برق موجب تعطیلی کارخانجات و افزایش جرائم شده است که نسبت به این موضوع باید ورود کنیم. همچنین وزیر صمت باید در خصوص افزایش قیمت و کمبود سیمان، آهن و نان و مواد غذایی تدبیری بیاندیشد زیرا این کشور متعلق به همه مردم است و به عده‌ای خاص و مفت‌خور تعلق ندارد.

نماینده سلماس در مجلس در ادامه خطاب به وزیر بهداشت و درمان گفت: با تعطیلی مغازه‌ها و پاساژها و جرائم صوری راهور در جاده‌ها نمی‌توان با کرونا مقابله کرد؛ پول و اعتبار باید از صندوق توسعه ملی و سایر منابع بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام در خصوص پوشش واکسن سراسری مردم اختصاص یابد.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خطاب به رئیس جمهور تصریح کرد: سازمان برنامه و بودجه پس از گذشت 5 ماه از تصویب بودجه سال 1400 هنوز منابعی را به استان‌ها اختصاص نداده است در حالی که از نظر منابع نفتی و گازی بالاترین رتبه دنیا را داریم اما متأسفانه قیر برای آسفالت راه‌های روستایی واگذار نشده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجلس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۱۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مجلس: فرونشستِ اصفهان جدی است؛ وزیر میراث فرهنگی در حال انجام چه کاری است؟

 نماینده مردم اصفهان در مجلس، گفت: فرو نشست اصفهان جدی است و ابنیه تاریخی اصفهان مورد آسیب قرار گرفته است و در این شرایط تغییرات پی در پی مدیریت میراث فرهنگی اصفهان را زمین گیر کرده است.

به گزارش ایلنا، عباس مقتدایی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۴ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: نامه ای را در معرض دید همکاران، افکار عمومی، رسانه ها قرار می دهم که ده ها نفر از نمایندگان مجلس از رئیس جمهور خواستند با توجه به اینکه اصفهان جایگاه ویژه ای در حوزه گردشگری، فرهنگ، هنر، صنعت، علم و کشاورزی دارد به این خطه رسیدگی ویژه ای شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس افزود: آقای رئیس جلسه! الان هم کشاورزان اصفهان حرف هایی دارند که بعضا شنیده نشده و مورد بی مهری قرار گرفته اند. البته موضوع آب اصفهان هم که باید در کانون توجه قرار می گرفت قرار نگرفته است.

وی افزود: فرو نشست اصفهان جدی است و ابنیه تاریخی اصفهان مورد آسیب قرار گرفته است و در این شرایط تغییرات پی در پی مدیریت میراث فرهنگی اصفهان را زمین گیر کرده است و این سوال وجود دارد که آقای وزیر میراث فرهنگی در حال انجام چه کاری است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرونشست اصفهان ۴۰ برابر نرخ جهانی فرونشست زمین در ایران ۹۰ برابر میانگین کشور‌های توسعه یافته

دیگر خبرها

  • لایحه افزایش تعطیلات نهایی می‌شود یا فراموش؟
  • لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نهایی می شود یا فراموش؟
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش نخواهد داشت/ ساعات و روزهای کاری ما نسبت به برخی از کشورها بیشتر است
  • لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نهایی می‌شود یا فراموش؟
  • خبرهای جدید از افزایش تعطیلات آخر هفته از زبان یک نماینده مجلس
  • نماینده مجلس: فرونشستِ اصفهان جدی است؛ وزیر میراث فرهنگی در حال انجام چه کاری است؟
  • در دور دوم انتخابات ۴۵ نماینده راهی مجلس می‌شوند
  • خبر مهم وحیدی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس
  • انتخاب ۴۵ نماینده در دور دوم انتخابات مجلس
  • یک نماینده مجلس: اپراتورها از جیب مردم سرقت می‌کنند!