Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-06@20:47:59 GMT

مشکلاتی که برای جانی دپ دردسرساز شد

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۴۱۵۷۴

مشکلاتی که برای جانی دپ دردسرساز شد

ایران اکونومیست-تعلل کمپانی MGM در اکران فیلم جدید جانی دپ به نام «میناماتا» اعتراض کارگردان این فیلم سینمایی را به همراه داشته است.

 آندرو لیویتاس کارگردان فیلم سینمایی «میناماتا» نامه‌ای به کمپانی مترو گلدوین مایر (MGM) ارسال کرده و این استودیو را به از بین بردن و دفن کردن اثر سینمایی اش متهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او دلیل این موضوع را نقش آفرینی جانی دپ و مشکلات شخصی که اخیرا داشته است عنوان کرد. این فیلم بعد از اولین اکران در جشنواره برلین ۲۰۲۰ توسط کمپانی مترو گلدوین مایر خریداری شد.

این کمپانی به وبسایت ددلاین اعلام کرده است که قصد از بین بردن این فیلم را ندارد و فقط منتظر زمان مناسبی برای اکران است. این در حالی است که این فیلم قرار بود در ماه فوریه ۲۰۲۱ اکران شود، اما این اتفاق نیفتاد. کارگردان فیلم در اظهاراتش مدعی شده که تلاش کرده نظر کمپانی را عوض کند، اما او را رد کرده اند.

جانی دپ در این فیلم نقش یک عکاس خبری به نام یوجین اسمیت را بازی می‌کند. شخصی که به دلیل بی‌توجهی و رعایت نکردن استاندارد‌های حرفه‌ای عکاسی و به نمایش کشیدن عکس‌های واضحی از خشونت‌ها در جنگ جهانی دوم شهرت فراوانی یافت. این مسائل را می‌توان به شکست جانی دپ در پرونده شکایت از مجله انگلیسی «سان» مرتبط دانست. او پس از شکست در این پرونده از مجموعه فیلم‌های سینمایی «جانوران شگفت انگیز» کمپانی برادران وانر خارج شد تا مدس میکلسن جایگزین او شود.

«میناماتا» دومین تجربه کارگردانی لیویتاس بعد از فیلم سینمایی «لالایی» در سال ۲۰۱۳ محسوب می‌شود که در آن امی آدامز و جنیفر هادسون ایفای نقش کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: جانی دپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۱۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات زنوزی با امام جمعه تبریز؛ گل محمدی تعهدنامه ای که نکونام امضا کرد را امضا نکرد!

یک رسانه داخلی مدعی شده برخی نهادها از یحیی گل‌محمدی خواسته‌اند برای نشستن روی نیمکت تراکتور تعهدنامه‌ای را امضا کند اما سرمربی سابق پرسپولیس چنین چیزی را نپذیرفته است.

طرفداری | اطلاعات تازه‌ای در مورد دلیل امضا نکردن قرارداد بین یحیی گل‌محمدی و باشگاه تراکتور فاش شده است.

به نقل از اعتمادآنلاین، یحیی گل‌محمدی، سرمربی قبلی پرسپولیس که در میانه فصل استعفا داد، گزینه اصلی هدایت تراکتور است. با این وجود و در حالی که هم باشگاه تراکتور و هم یحیی گل‌محمدی مذاکرات رسمی را تأیید کردند، هنوز نتیجه خاصی حاصل نشده و فعلاً تراکتور توسط حمید مطهری دستیار سابق یحیی در پرسپولیس مدیریت می‌شود. در این بین گفته می‌شود مشکلاتی غیرفوتبالی دلیل تأخیر در امضای قرارداد بین طرفین است.

هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل تراکتور در مصاحبه‌ای با تأیید وجود برخی مشکلات گفت در این زمینه خود یحیی باید همکاری کند. با این حال، گل‌محمدی در مصاحبه‌ای اعلام کرد که منع قانونی برای کار کردن در ایران ندارد.

طبق اطلاعاتی که خبرنگار اعتمادآنلاین به دست آورده هر دو طرف درست می‌گویند! هم نصیرزاده که می‌گوید مشکلاتی غیرفوتبالی وجود دارد و هم یحیی که می‌گوید منع قانونی برای کار کردن ندارد. اتفاقاً پیچیدگی ماجرا هم همین‌جاست.

یحیی گل‌محمدی می‌گوید منع قانونی ندارد، چون هیچ نامه رسمی یا حکم قانونی در این زمینه برای او مبنی بر ممنوع‌الکار بودن صادر نشده است. نصیرزاده می‌گوید مشکلاتی وجود دارد، چون برخی نهادهای خاص در استان آذربایجان شرقی به صورت شفاهی با مربیگری یحیی گل‌محمدی در تراکتور مخالف هستند.

در همین زمینه، اطلاعات رسیده به خبرنگار اعتمادآنلاین حاکی از آن است که گویا محمدرضا زنوزی، مالک تراکتور و برخی مدیران تیم با امام جمعه شهر تبریز هم دیدار کردند تا با وساطت او مشکل برطرف شود و نهادهای مخالف مجوز کار گل‌محمدی را صادر کنند اما این ملاقات به نتیجه خاصی ختم نشده است.

یک منبع آگاه به خبرنگار اعتماد گفت، نهادهای مذکور از یحیی گل‌محمدی خواسته‌اند تعهدنامه‌ای را امضا کند تا بتواند مشغول کار شود. از جزئیات این تعهدنامه خبری در دست نیست اما یحیی گل‌محمدی با امضای آن مخالفت کرده است. این منبع آگاه به خبرنگار اعتماد گفت، تعهدنامه‌ای که مقابل یحیی گذاشته‌اند مثل همان تعهدنامه‌ای است که ابتدای فصل مقابل جواد نکونام قرار دادند تا با امضای آن بتواند مجوز نشتسن روی نیمکت استقلال را به دست بیاورد و سرمربی استقلال آن را امضا کرد.

حال باید دید طی روزهای آینده آیا مشکل یحیی گل‌محمدی برطرف می‌شود یا خیر.   

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • ملاقات زنوزی با امام جمعه تبریز؛ گل محمدی تعهدنامه ای که نکونام امضا کرد را امضا نکرد!
  • تصاویر کمتر دیده شده از مصطفی زمانی و خانم بازیگر در یک فیلم سینمایی |‌ زمان اکران اعلام شد
  • دوربرگردان دردسرساز در شهر رشت
  • اکران تگزاس ۳ از ۲ خرداد در سینماهای سراسر کشور
  • «تگزاس ۳» و «عطرآلود» به سینما می‌آیند
  • قرارداد سرگروهی «تگزاس ۳» و «عطرآلود» ثبت شد
  • جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی برگزار شد
  • پاسخ مرتضی‌علیزاده به منتقد «هفت»: سینما بر همه‌چیز مقدم است
  • هفته پررنگ فیلم کوتاه و مستند/ از یک شایعه تا وظیفه جدید سینمایی
  • قرارداد سث رالینز با WWE تمدید شد