Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@03:31:06 GMT

ایران خواستار میزبانی ۳ مرحله لیگ قهرمانان آسیا

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۴۱۷۳۳

ایران خواستار میزبانی ۳ مرحله لیگ قهرمانان آسیا

فدراسیون فوتبال ایران با ارسال نامه‌ای درخواست میزبانی سه مرحله از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ را ارسال کرد.

به گزارش مشرق، فدراسیون فوتبال ایران با ارسال نامه‌ای درخواست میزبانی سه مرحله از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ را ارسال کرد. در نامه‌های ارسالی به امضا حسن کامرانی‌فر، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال ایران آمده است:

پیرو نامه ششم جولای کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص میزبانی مسابقات مرحله یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ درخواست میزبانی این مسابقات توسط فدراسیون فوتبال ایران تقدیم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، ایران در سال‌های اخیر تجربه میزبانی مراحل نیمه‌نهایی و فینال لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۸ را در کارنامه دارد.

باشگاه پرسپولیس امروز اعلام کرد درخواست میزبانی مسابقات متمرکز لیگ قهرمانان آسیا در مراحل حذفی و نیمه نهایی را به ای اف سی ارسال کرده است.

منبع: فدراسیون فوتبال

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان المپیک توکیو باشگاه پرسپولیس فدراسیون فوتبال لیگ قهرمانان آسیا فدراسیون فوتبال ایران لیگ قهرمانان آسیا درخواست میزبانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۱۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد

 دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب سه‌شنبه شب به میزبانی الهلال عربستان از العین امارات برگزار شد که در پایان این مسابقه پیروزی ۲ بر یک الهلال رقم خورد. الهلال با وجود این پیروزی و با توجه به شکست ۴ بر ۲ در بازی رفت از صعود به فینال بازماند و العین امارات نخستین فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد.

برای الهلال روبن نوس (۴ - پنالتی) و سالم الدوساری (۶۱) گل زدند. تنها گل العین نیز توسط اریک در دقیقه ۱۲ به ثمر رسید.

در دیگر بازی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا عصر امروز تیم‌های یوکوهاما مارینوس ژاپن و اولسان هیوندای کره جنوبی به مصاف هم می‌روند. دیدار رفت این دو تیم با پیروزی یک بر صفر اولسان هیوندای به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • کیومرث هاشمی: معافیت‌هایی برای نفر سوم جهان و دوم و سوم آسیا در راهند
  • فیلیپین، نخستین حریف نوجوانان دختر ایران در قهرمانی آسیا
  • تاج و کافا قدرت‌ اول فوتسال آسیا
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • نماینده ایران رتبه دوم مسابقات «خیرالتلاوه» لبنان را کسب کرد
  • فوتبال تاجیکستان ۵ ستاره می‌شود؟ + جدول
  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸
  • تیم ملی فوتسال ایران متحول شد/ ژاپنی‌ها چوب غرورشان را خوردند