Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمد ناظم‌الشریعه پس از دیدار تیم ملی فوتسال ایران برابر مصر و تساوی ۲ بر ۲ در مرحله گروهی مسابقات دوستانه و بین المللی تایلند گفت: بازی سوم ما در مرحله گروهی ساعتی پیش برگزار شد و مصر برای صعود نیاز به حداقل یک امتیاز داشت. در واقع کسب امتیاز برای مصر بسیار حیاتی بود و این تیم همه تلاش را به کار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران اضافه کرد: ما که برای دیدن شرایط تیم و بازیکنانمان به این تورنمنت آمدیم، همه تلاشمان را انجام دادیم. البته تیم مصر یکی از باتجربه‌های جام جهانی است و در کار دفاعی منسجم عمل کرد. پس از اینکه یک گل مقابل این تیم جلو افتادیم، سعی در انجام تغییرات مختلف داشتیم. به هر حال ما به دنبال اجرای برنامه‌ها و هماهنگ کردن تیم هستیم. قطعا از بازیکنان راضی هستم، چراکه همه تلاششان را انجام دادند.

تیم ملی فوتسال ایران با دو برد و یک تساوی در مرحله گروهی مسابقات دوستانه و بین المللی تایلند، موفق شد به مرحله نیمه نهایی صعود کند.

برچسب‌ها تیم ملی فوتسال ایران مصر تایلند محمد ناظم الشریعه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال ایران مصر تایلند تیم ملی فوتسال ایران مصر تایلند محمد ناظم الشریعه تیم ملی فوتسال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۲۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد

به گزارش خبرنگار مهر، در سومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، امروز چهارشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ تیم‌های ملی فوتسال تایلند و عراق به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود تایلند به پایان رسید.

به این ترتیب تیم ملی فوتسال تایلند در کنار ایران و تاجیکستان راهی مرحله نیمه نهایی شد. تایلند در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف تاجیکستان برود.

از ساعت ۱۷:۳۰ هم تیم‌های ملی ازبکستان و ویتنام به مصاف هم خواهند رفت تا چهارمین تیم صعود کننده به نیمه نهایی مشخص شود. برنده این دیدار رو در روی ایران قرار خواهد گرفت.

کد خبر 6087849

دیگر خبرها

  • ترکیب اولیه ایران برابر ازبکستان
  • برنامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • تاجیکستان به‌همراه ایران دو پارسی‌زبانِ حاضر در نیمه‌نهایی / کامبک ازبکستان و صعود تایلند
  • تایلند هم به جام جهانی صعود کرد
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • گزارش زنده: ایران 0 - قرقیزستان 0
  • اعلام ترکیب ایران در مرحله حذفی جام ملت‌ها
  • تلاش ۸ تیم برای صعود به جام‌جهانی فوتسال / ایران مهیای غلبه‌ بر قرقیزستان
  • آغاز رقابت ۸ تیم برای رسیدن به جام جهانی/جدال ایران با حریف مرموز
  • عملکرد تیم فوتسال افغانستان در جام ملت های آسیا + فیلم