Web Analytics Made Easy - Statcounter

متین بالسینی شناگر المپیکی ایران در مورد مشکلاتی که قبل از شروع مسابقه المپیک سر راهش وجود داشت سخن گفت.

به گزارش ایسنا، متین بالسینی ملی پوش المپیکی شنا در بازی‌های المپیک توکیو با ثبت زمان ۱:۵۹:۹۷ رکورد ملی شنای ۲۰۰ متر پروانه را شکست، اما از رسیدن به نیمه نهایی باز ماند. بالسینی تنها درخواستش پس از ارتقاء رکورد ملی ایران توجه به بیشتر به شنا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بالسینی در مورد اینکه تا چه اندازه به شنا کم توجهی می‌شود، بیان کرد: نمی‌توان گفت به شنا کم، توجه می‌شود درواقع اصلا توجه نمی‌شود. روز مسابقه ام که از خواب بیدار شدم پا درد شدیدی داشتم و پای من دچار اسپاسم شدید شده بود. ماساژور که نداشتیم و من به ماساژور کاروان مراجعه کردم. او توانست ۱۰ دقیقه من را ماساژ دهد، چون تعدادی زیادی ورزشکار هستیم، اما فقط یک ماساژور وجود دارد. ما ۲۵ ساعت در پرواز بودیم و بدن‌ها بسیار خسته بود، اما یک ماساژور وجود داشت و هنوز هم خستگی پرواز از بدن من خارج نشده است.

او ادامه داد: شب قبل از مسابقه با رییس فدراسیون، پنهانی از وان یخ تیم بزریل استفاده کردیم، چون خودمان چنین چیزی نداریم. اینجا که یخ هست و فقط یک تشک بادی احتیاج داشتیم و آوردن یک تشک بادی برای یک کشور واقعا سخت است؟ اگر سخت است، می‌گفتند، خودمان می‌آوردیم. یا برای ملی پوش قایقرانی ما نمی‌توانستند یک جلیقه یخ تهیه کنند؟ من با دست خالی آمدم و امیدوارم این اتفاقات دیگر پیش نیاید.

بالسینی با اشاره به تنها بودن خود در زمان گرم کردن تصریح کرد: تنها گرم می‌کردم و یک روز آن را رییس فدراسیون شنای افغانستان برای من تایم گرفت. چون زبانم خوب است، دوستان خارجی زیادی دارم و مربیان آن‌ها برای من تایم می‌گرفتند تا گرم کنم. با این حال سعی کردم تمام این مسائل را کنار بگذارم و تمرکزم روی کارم باشد و خدا را شکر، توانستم نتیجه بگیرم.

منبع: فرارو

کلیدواژه: متین بالسینی المپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۳۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش ورزشکار مراغه‌ای در مسابقات شنای آزاد 

در مسابقات شنای آزاد پیشکسوتان شمال غرب کشور یونس عباسی جایگاه اول را کسب کرد.

گفتنی است مسابقات شنای آزاد قهرمانی پیشکسوتان شمال غرب کشور بزرگداشت سردار داود یسری به میزبانی اردبیل برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • حضور ورزشکار خوزستانی در اردوی تیم ملی واترپلو
  • درخشش ورزشکار مراغه‌ای در مسابقات شنای آزاد 
  • عادی‌سازی بی‌حجابی شبیخون فرهنگی
  • عادی‌سازی بی‌حجابی؛ شبیخون فرهنگی
  • آشپز‌های فرانسوی در خدمت ورزشکاران المپیک!
  • گزارش سایت آمریکایی از رقیب‌ ایرانی لی در استانبول
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق خودرو
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق حرفه ای خودرو
  • کاروان المپیک و پارالمپیک پاریس نگران بودجه!
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست