Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  مسعود جمیلی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: با توجه به بروز پدیده گرد و غبار و طوفان شن در محور‌های مواصلاتی به شهرستان‌های جنوبی استان کرمان، رانندگانی که قصد تردد به حوزه راه‌های جنوب کرمان را دارند، جوانب احتیاط را رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با توجه به اعلام مرکز مدیریت راه‌ها و حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جاده ای جنوب کرمان،  مبنی بر کاهش شعاع دید در محدوده محور‌های ارتباطی شهرستان‌های جیرفت، عنبرآباد و رودبار جنوب گشت‌های راهداری در این محور‌ها مستقر هستند.

جمیلی با توجه به مستعد بودن ۲۱۰ کیلومتر از جاده‌های جنوب کرمان برای ورود شن‌های روان به محور‌ها از آماده باش دستگاه‌های گریدر برای عملیات شن روبی خبر داد.

او گفت: احتمال افزایش کاهش دید افقی در جاده‌های جنوب کرمان وجود دارد؛ بنابراین رانندگان حتما قبل از عزیمت به این محور‌ها، ضمن تماس با شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها از وضعیت جوی اطلاع یابند و سپس به سمت مبادی ورودی و خروجی جنوب کرمان عزیمت کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان با تاکید بر رعایت جوانب شرایط ایمنی از سوی رانندگان در این شرایط جوی نامناسب گفت: با توجه به احتمال افزایش کاهش میزان دید در جاده‌های جنوب کرمان، رانندگان حتما از سالم بودن چراغ‌های وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل کنند.

او از احتمال ورود شن به بستر و باند راه در این شرایط خبر داد و گفت: رانندگان ضمن رعایت سرعت مطمئنه از عجله و شتاب، پارک و توقف ناایمن در حاشیه جاده و سبقت غیرمجاز در شرایط کاهش دید جدا پرهیز کنند.

جمیلی گفت: تمامی محور‌های ارتباطی جنوب استان کرمان باز است و تردد در این محور‌ها جریان دارد.

انتهای پیام/ م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گردوغبار راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان جنوب کرمان استان کرمان حمل و نقل محور ها جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۳۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۶ مصدوم در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری

مسعود مثنوی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در حادثه اول طی اعلام مردمی خبری مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ در محور روستای کرتگل به شهر آلونی دریافت شد.

وی افزود: به سرعت تیم پایگاه امداد و نجات شعبه خانمیرزا با یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری با اشاره به برجا ماندن چهار مصدوم در این حادثه، ادامه داد: نیروهای امدادی پس از ارزیابی و تثبیت صحنه حادثه و مصدومین و انجام اقدامات کمک‌های اولیه و پیش بیمارستانی آن‌ها را به مرکز درمانی منتقل کردند.

مثنوی با اشاره به وقوع حادثه دوم مبنی بر برخورد یک دستگاه خودروی سنگین با تراکتور در نزدیکی سه راه گوشکی، عنوان کرد: به سرعت تیم پایگاه امداد و نجات شعبه خانمیرزا با یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: این حادثه دو مصدوم در برداشت که یک نفر از مصدومین به‌صورت سرپایی درمان و مصدوم بعدی نیز به مرکز درمانی منتقل شد.

کد خبر 6090509

دیگر خبرها

  • رفع ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان مرکزی
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • لغزنده بودن محورهای مواصلاتی استان ایلام به دلیل بارش باران
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت / بارش باران در محورهای استان خوزستان
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • ایمن‌سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • ایمن سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت / تردد روان در محورهای شمالی
  • امدادرسانی به ۶ مصدوم در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری
  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل