Web Analytics Made Easy - Statcounter

در اتفاقی عجیب در یکی از مسابقات رشته بوکس در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو، ورزشکار مراکشی سعی کرد گوش حریف خود را گاز بگیرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پنجمین روز رقابت‌های المپیک صحنه تکرار یکی از جنجالی‌ترین حوادث تاریخ بوکس بوکس بود که در آن یک ورزشکار پس از روبرو شدن با حریفی قدرتمند سعی کرد به شیوه‌ای غیرحرفه‌ای او را تسلیم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق که یادآور خاطره مبارزه معروف مایک تایسون و اواندر هالیفیلد در سال 1996 بود - زمانی که تایسون با دندان‌هایش تکه‌ای گوش حریف خود را کند و به سبب آن از ادامه مسابقه محروم (دیسکالیفه) شد - هنگامی رخ داد که در نبرد دو بوکسور در مرحله یک هشتم نهایی دسته سنگین‌وزن بخش مردان، یونس بالا از کشور مراکش به مصاف دیوید نیکا از نیوزیلند رفت و در راند آخر این مسابقه زمانی که دید زورش به حریف نمی‌رسد سعی کرد با گاز گرفتن گوش حریف حواس او را پرت کند اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و نیکا با نتیجه 5 بر صفر پیروز شد.

نیکا پس از غلبه بر حریف 22 ساله‌اش که از داور فقط یک هشدار گرفت، گفت: ضربات او نادرست بودند و علاوه بر آن با سر خود به من ضربه می‌زد و بعد هم تلاش کرد، مرا گاز بگیرد. برخی از ضرباتش هم پایین کمربند بودند. من فکر نمی‌کنم که او با این کارها می‌توانست به جایی برسد. او سعی کرد گونه مرا هم گاز بگیرد اما قطعاً جز بدمزه شدن دهانش چیزی دیگری عاید او نمی‌شد. خوشبختانه او نتوانست مرا گاز بگیرد، چون محافظ دندان‌هایش هنوز در دهانش بود و صورت من هم به خاطر تعریق لیز شده بود. با این حال یکی باید به او بگوید که "به خودت بیا مرد، اینجا المپیک است، دست از این کثافت‌کاری‌ها بردار."

برگزاری سومین مبارزه مایک تایسون با هالیفیلد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس گاز بگیرد گوش حریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۳۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت ۵ بوکسور کرمانشاهی به اردوی تیم ملی نونهالان

به  گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، ارشیا شادان پور، رضا شاهرخی، شایان مرادی، ویس یاوری و آرشام حیدری ورزشکاران کرمانشاهی دعوت شده به اردوی آماده سازی تیم ملی نونهالان هستند.
این اردو از ۷ تا ۱۸ اردیبهشت در البرز برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • ناکامی شمشیرباز اپه ایران در گرفتن سهمیه المپیک پاریس
  • تلاش شمشیربازان اصفهانی برای کسب سهمیه المپیک
  • ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است | درآمدهای نفتی ایران از سال ۲۰۲۰ چهار برابر شده
  • فیلیپین نخستین حریف نوجوانان دختر ایران/ تلاش ۱۳ تیم برای جام
  • تن‌هاخ: قابل قبول نیست با این حال خوشحالم
  • دعوت ۵ بوکسور کرمانشاهی به اردوی تیم ملی نونهالان
  • حذف دیوید تیلور استرس را از روی حسن یزدانی برداشت
  • محمدی: حذف تیلور استرس را از روی یزدانی برداشت/ حریف او را دست کم نگیرید
  • حذف تیلور استرس را از روی یزدانی برداشت/ حریف او را دست کم نگیرید
  • دبیر: گرفتن یک طلا در المپیک برای ما برد محسوب می‌شود / شکست تیلور روی روحیه ما تاثیر دارد +فیلم