Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزیزاله شهبازی روز سه شنبه در مراسم راه اندازی مقدماتی و تست تجهیزات نخستین بیمارستان یون درمانی کشور در کرج افزود:  البرز ظرفیت هر گونه سرمایه گذاری را دارد و بستر لازم نیز مهیا شده است.

وی ادامه داد: تجهیزات این مرکز کار مشترکی بین ایران و اتریش است که طی مدت زمان کمی به مرحله راه اندازی رسید.

شهبازی گفت: در سراسر جهان ۶ مرکز یون درمانی وجود دارد که اکنون هفتمین مرکز نیز در ایران و در استان البرز در حال تکمیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مرکز ملی یون درمانی در مرحله اول راه اندازی، این امکان را خواهد داشت که سالانه هزار و ۴۰۰ بیمار را پذیرا باشد.

استاندار البرز اضافه کرد: البرز هاب دارویی کشور است و بیش از ۷۰ درصد تولید داروی کشور در البرز صورت می گیرد.

شهبازی افزود: همچنین این بیمارستان در یک کلونی جمعیت ۲۰ میلیونی ایجاد شده و در حوزه راه نیز اعم از زمینی، ریزی و هوایی تمامی امکانات را دارد.

بیمارستان یون درمانی کشور با زیربنای ۲۶ هزار متر مربع با بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی سال آینده راه اندازی می شود.

برچسب‌ها عزیز الله شهبازی  سرطان استان البرز آژانس بین المللی انرژی اتمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرطان استان البرز سرطان استان البرز آژانس بین المللی انرژی اتمی یون درمانی راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۳۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی سومین مرکز تخصصی نماز کشور در استان؛بزودی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛  رییس ستاد اقامه نماز استان اصفهان در اجلاس نماز گلپایگان که با حضور مردم و مسئولان در آستان امامزادگان هفده تن برگزار شد؛ از تاسیس سومین مرکز تخصصی نماز کشور در استان اصفهان خبر داد و گفت: سومین مرکز تخصصی نماز کشور به زودی در استان اصفهان راه اندازی می شود.
حجت الاسلام ابراهیم رنجبر افزود:استان اصفهان سومین استان کشور است که پس از قم و مشهد مرکز تخصصی نماز در این استان راه اندازی می شود .


وی افزود:تربیت طلاب و اساتید و تولید محتوا در فضای مجازی با استفاده از ظرفیت حوزه های علمیه از مهمترین وظایف مرکز تخصصی نماز است.
محمدرضا عسگریان ؛فرماندار گلپایگان هم در این اجلاس با اشاره به اقامه نماز در ادارات شهرستان گفت : به مدیران و روسای ادارات تاکید شده است که به نماز اول وقت و اقامه آن در ادارات اهتمام ویژه ای داشته باشند.

دیگر خبرها

  • آزمایش اولین «واکسن شخصی» برای نوعی از سرطان روی بیمار انگلیسی
  • ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور شناسایی شدند
  • راه اندازی سومین مرکز تخصصی نماز کشور در استان؛بزودی
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده‌ای نزدیک
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده ای نزدیک
  • پرداخت هزینه‌های خدماتی و درمانی بیماران سرطانی توسط دولت، به زودی
  • اضافه شدن سه بیمار دیگر به جمعیت بیماران سرطانی در استان
  • گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • کاشت الکترود در مغز یک زن برای درمان سندروم لی + فیلم
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است