Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز  مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل  18 فرودین ماه امسال در بازدید از راه آهن رشت- انزلی گفت: تلاش ما این است این محور ریلی مهم در کریدور شمال- جنوب کشور در سال جاری آماده بهره برداری شود. به گزارش  تین نیوز، خیرالله خادمی  با بیان این که راه آهن رشت- انزلی 41 کیلومتر است که در ادامه مسیر راه آهن قزوین- رشت، مرکز استان گیلان را به بندر انزلی متصل می کند، افزود: این خط ریلی در 2  قطعه در حال اجرا است که در حال حاضر با توجه به مصوبه هیئت وزیران و ضرورت حفظ محیط زیست تالاب انزلی اولویت اجرایی پروژه رشت- پیربازار- کاسپین به طول 35 کیلومتر در قالب پروژه های جهش تولید در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: افتتاح راه آهن رشت - کاسپین در خرداد آینده اتصال راه‌آهن رشت - کاسپین به خلیج فارس تا بهار سال ۱۴۰۰

وی در مورد نقش سازمان مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در این پروژه گفت: زیرسازی قطعات 6 و 7 این محور در حال اجرا است و عملیات اتصال پیربازار به بندر کاسپین نیز آغاز شده است که مقرر است 40 میلیارد تومان از هزینه های احداث آن از سوی سازمان منطقه آزاد انزلی تامین شود.

مدیرعامل شرکت ساخت وتوسعه تامین مصالح مورد نیاز این پروژه را یکی از عمده مشکلات اجرایی طرح دانست و افزود: احداث این خط آهن بیش از 2 میلیون و 100 هزار متر مکعب خاک نیاز دارد که خوشبختانه با تصمیمات اخیر در سطح استان و قول مساعد سازمان برنامه و بودجه تا حدود زیادی مشکل تامین مصالح حل شده است.

بازدید خیرالله خادمی از راه آهن رشت انزلی در فروردین ماه 1400 آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: تین بندر انزلی تالاب انزلی خلیج فارس مناطق آزاد بندر کاسپین مشکلات سازمان برنامه و بودجه تالاب انزلی مناطق آزاد منطقه آزاد انزلی راه آهن قزوین رشت راه آهن رشت ـ انزلی مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل راه آهن رشت کاسپین كريدور شمال جنوب كشور راه آهن رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۳۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، از صبح شنبه و با حضور وزیر علوم در شهر یاسوج، چند پروژه زیرساختی حوزه دانشگاه یاسوج مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وزیر علوم تحقیقات فناوری در آئین افتتاح سردر دانشگاه یاسوج گفت: آموزش عالی توجه ویژه به علم و فناوری را در خود جای داده است.

محمدعلی زلفی گل افزود: این مهم از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تقدیر از دست اندرکاران احداث سردر دانشگاه یاسوج اظهار کرد: امید است این سردر نمادی برای دانشگاه یاسوج بوده و همچون خورشیدی بدرخشد.

رئیس دانشگاه یاسوج نیز در این آئین گفت: با ساخت این سردر ورودی دانشگاه از وضعیت مناسبی برخوردار شد.

بهادر کرمی با اشاره به اجرای چند پروژه عمرانی دیگر در دانشگاه افزود: با انجام محوطه سازی در کنار این سردر، بهره‌برداری از آن را شاهد بودیم.

کرمی افتتاح سردر دانشگاه یاسوج، کلنگ خوابگاه متاهلی و بازدید از چند پروژه را از برنامه‌های عمرانی این سفر دانست.

کد خبر 6089706

دیگر خبرها

  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری
  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • متاسفانه در سنوات گذشته از آسفالت مناسبی برای بزرگراه‌ها استفاده نشده است
  • رایزنی با محیط زیست برای فعالیت کارخانه آسفالت در شرق تهران
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد