Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد - بزرگ ترین سرمایه، برند و ارزش یک شرکت بیمه ای، اعتماد مردم است و جای خرسندی است که بیمه آسیا موفق شد اعتماد عمومی خوبی را در سطح کشور و مردم جلب کند.

  به گزارش پایگاه خبری امتداد ، به مناسبت 62 سالگی بیمه آسیا دکتر سلیمانی، رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران با مسعود بادین نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا دیدار و گفت و گو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


  بر اساس این گزارش، در حاشیه این دیدار، دکتر سلیمانی در مصاحبه ای اختصاصی با واحد خبر روابط عمومی بیمه آسیا، شصت و دومین سالگرد تأسیس این شرکت بیمه آسیا را تبریک گفت و از تلاش هیأت مدیره، مدیرعامل، مدیران، کارکنان و شبکه فروش این شرکت تقدیر کرد.
  رییس کل بیمه مرکزی عملکرد بیمه آسیا را بسیار خوب توصیف کرد و اظهار داشت: بزرگ ترین سرمایه، برند و ارزش یک شرکت بیمه ای، اعتماد مردم است و جای خرسندی است که بیمه آسیا موفق شد اعتماد عمومی خوبی را در سطح کشور و مردم جلب کند.
  دکتر سلیمانی، پرتفوی بیمه آسیا را از مجموع پرتفوی کل صنعت بیمه در سال 1399، خوب ارزیابی کرد و اظهار امیدواری نمود که این روند افزایشی در سال های آتی در بیمه آسیا و هم کل بازار بیمه کشور، ادامه یابد.
  وی روند حرکت صنعت بیمه در سال های گذشته را قابل قبول توصیف نمود و گفت: با افزایش تعداد شرکت های بیمه ای، سطح پرتفوی بیمه ای در کشور افزایش یافته است که موجب بهبود رقابت در صنعت بیمه و همچنین رشد بهره وری و کارآیی و پایداری شرکت های بیمه ای شده است.
  رییس کل بیمه مرکزی با اشاره به رشد ضریب نفوذ بیمه ای در جهان، گفت: برای افزایش ضریب نفوذ بیمه ای در کشور نیاز به حرکتی جهشی است و به عبارت دیگر، ما باید همانگونه که در بخش اقتصاد، جهش تولید داریم در بخش بیمه ای نیز جهش خدمات بیمه ای داشته باشیم. بخشی از جهش خدمات بیمه ای شامل افزایش پرتفوی به خصوص در بخش بیمه های زندگی و درمان تکمیلی است.
  دکتر سلیمانی با اشاره به رشد تعرفه ها و هزینه های درمانی و افزایش نیاز مردم به بیمه های درمان تکمیلی، عملکرد بیمه آسیا را در این زمینه بسیار خوب ارزیابی کرد و اظهار امیدواری نمود با ارتقای فعالیت های بیمه آسیا در بخش صدور بیمه نامه های درمان تکمیلی، نحوه خدمات رسانی در بخش پرداخت خسارت و الکترونیکی کردن پرداخت خسارت، این روند بیش از پیش ادامه داشته باشد.
  دکتر سلیمانی با اعلام حذف ویزیت کاغذی و الکترونیکی شدن خدمات مطب ها و داروخانه ها از ابتدای دی ماه سال 1400 اظهار امیدواری نمود که بیمه آسیا نیز با آماده سازی زیرساخت های لازم در راستای صدور بیمه نامه و پرداخت خسارت الکترونیکی، در این زمینه پیشرو و پیشتاز شرکت های بیمه کشور باشد.
  رییس کل بیمه مرکزی ج.ا.ایران افزایش جذابیت شرکت های بیمه برای سهامداران را از اتفاقات بسیار مهم در صنعت بیمه ذکر کرد و اظهار داشت: رشد بازدهی شرکت های بیمه در سال های اخیر در عملیات بیمه گری و بازار سرمایه و همچنین پیوستن صنعت بیمه به بازار سرمایه ازسال 1397، موجب علاقه در ایجاد شرکت های بیمه ای جدید شده است.
  دکتر سلیمانی آینده صنعت بیمه را خوب و خوشبینانه خواند و اظهار داشت: شرکت هایی که با آماده سازی زیرساخت ها، سامانه های مختلف الکترونیکی، ایجاد رضایتمندی، گسترش مناسب نمایندگی ها، کارگزاری ها و بازاریابان، برنامه ریزی می کنند شاهد سهم بیشتری از جغرافیای بزرگ صنعت بیمه در کشور در سال های آتی خواهند بود و در این میان، بیمه آسیا نیز به عنوان شرکتی معتبر و مطرح، باید در راستای طرح و اجرای برنامه ای نوآورانه در بخش های مختلف، گام بردارد.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: رییس کل بیمه مرکزی شرکت های بیمه دکتر سلیمانی بیمه آسیا صنعت بیمه بیمه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۴۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرسی جامعه اهل سنت در مجلس خبرگان رهبری افزایش پیدا کرد

ایسنا/هرمزگان دبیر شورای نمایندگان ولی فقیه در مناطق قومی گفت: با پیگیری‌های انجام شده و مبتنی بر دو راهبرد اعتماد و مشارکت، کرسی جامعه اهل سنت در مجلس خبرگان رهبری افزایش پیدا کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین لطفیان امروز (هشتم اردیبهشت ماه) در آئین تودیع و معارفه مدیر مرکز اسلامی استان گفت: با پیگیری‌های انجام شده و حمایت‌های بیت مقام معظم رهبری (حفظه‌الله) تعداد برادران اهل سنت در مجلس خبرگان رهبری از دو نفر به پنج نفر افزایش پیدا کرد که نشان دهنده راهبرد نظام اسلامی یعنی اعتماد و مشارکت است.

وی با اشاره به دخالت‌ کشورهای مختلف در امور حکمرانی کشور در دوران طاغوت، اظهار کرد: در خاطرات علم و سایر مسئولین زمان شاه به وضوح حضور سفرای کشورهای مختلف در عرصه حکمرانی و گزارش‌گیری از مسئولین ذکر شده که با شرایط اقتدار کنونی جمهوری اسلامی ایران قابل پذیرش نیست.

وی عنوان کرد: امروز لشکر دشمن با تمام توان در برابر جبهه اسلام قد علم کرده و باید بدون توجه به زبان و دین در مسیر خداوند و مسیر رسول خداوند گام برداریم که قطعا در پرتوی جامعه اسلامی شیرینی‌های این مهم به مردم چشانده خواهد شد.

دبیر شورای نمایندگان ولی فقیه در مناطق قومی، با اشاره به تائید و تاکید راهبردهای مرکز اسلامی توسط مقام معظم رهبری، بیان کرد: اعتماد به طرفین یک اصل در وحدت است. ما به جامعه اهل سنت اعتماد داریم و از این ظرفیت نهایت استفاده را خواهیم برد.

حجت‌الاسلام والمسلمین لطفیان تصریح کرد: برای اولین بار مدیر مرکز اسلامی کردستان را یک فرد اهل سنت منصوب کردیم؛ چراکه ۸۰ درصد منطقه را اهل سنت تشکیل داده بود. در سایر استان‌ها نیز از جامعه اهل سنت در جایگاه‌های معاون و مدیر میانی استفاده خواهد شد که نشان دهنده اعتماد موجود میان جامعه اسلامی است.

دبیر شورای نمایندگان ولی فقیه در مناطق قومی گفت: حجت‌الاسلام باوقار مدیر سابق مرکز اسلامی از امروز به عنوان مشاور دبیر شورای برنامه‌ریزی مدارس دینی اهل سنت منصوب خواهند شد تا کمی از فعالیت اجرایی فاصله بگیرند و اقدام به تولید فکر و اندیشه در حوزه‌های کلان اجتماعی و فرهنگی کنند.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهید
  • بدهی صنعت برق به بورس انرژی
  • دستگاه قضا با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهد
  • افزایش ۴۰ درصدی تعرفه روانشناسی پاسخگو نیست/شرکت های بیمه‌ای به بحث پوشش خدمات روانشناسی ورود کنند
  • شوخی مردم با موضوع «جت شخصی»/ کمک «ایر تاکسی» به صنعت هوایی
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • کرسی جامعه اهل سنت در مجلس خبرگان رهبری افزایش پیدا کرد
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان