Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@08:45:25 GMT

صدور حکم پرونده متخلف ارزی در تعزیرات فارس

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۴۴۲۰۲

صدور حکم پرونده متخلف ارزی در تعزیرات فارس

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از صدور حکم به استرداد ۵۰۰ هزار یورو به بانک شاکی توسط مدیرعامل متخلف یک شرکت خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، غلامرضا سالاری گفت: با شکایت یکی از بانک های استان از یک  شرکت واردات کالا، مبنی بر عدم ایفای تعهدات ارزی، پرونده ای در شعبه سوم تعزیرات حکومتی استان تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس ادامه داد: بررسی های اولیه حاکی از این بود که مدیرعامل شرکت مذکور مبلغ ۵۰۰ هزار یورو ارز دولتی را برای واردات موز به کشور دریافت کرده ولیکن به تعهد خود در این رابطه عمل نکرده است.

سالاری تصریح کرد: متهم طی اظهارات خود ادعا داشت که در ازای دریافت ارز دولتی، کالا وارد کشور کرده و مدارکی را نیز در این رابطه به شعبه ارائه کرد که با استعلام از گمرک کشور مشخص شد که اسناد ارائه شده فاقد اعتبار است، بنابراین شعبه رسیدگی کننده حکم به تعلیق کارت بازرگانی مدیرعامل متخلف این شرکت به مدت یکسال و استرداد ۵۰۰ هزار یورو به بانک شاکی صادر کرد.

تعزیر ۹۹۳ میلیون ریالی قاچاقچی موتورسیکلت در یزد

به گزارش ایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، علی اکبر مختاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد اظهار کرد: عوامل پلیس آگاهی شهرستان میبد در حین گشت‌زنی در سطح شهر به یک دستگاه خودروی باری نیسان مشکوک و در بازرسی از آن، یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق را کشف و در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان میبد ارسال شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد افزود: پرونده پس از بررسی و احراز تخلف، حکم به ضبط کالا صادر و متهم را به پرداخت مبلغ ۹۹۳ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد که رای صادره قطعی و توسط اجرای احکام وصول شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی تعزيرات حكومتي موتورسیکلت قاچاق مدیرکل تعزیرات حکومتی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۴۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، حمزه لقمانی افزود: از این تعداد پرونده هزار و ۴۴ فقره مربوط به تخلفات کالا و خدمات و ۲۱۷ فقره پرونده وارده مربوط به حوزه قاچاق کالا و ارز و ۹۷ فقره پرونده مربوط به حوزه بهداشت، دارو و درمان بوده است. وی ادامه داد: مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی در سه بخش قاچاق کالا و ارز، بهداشت دارو و درمان، کالا و خدمات، ۲۱۸ میلیارد و ۱۴۷ میلیون ریال بوده است. مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: گزارش پرونده های وارده توسط بازرسان دستگاه‌های متولی و نظارتی و متولیان امر در حوزه اقتصادی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است. عملکرد این سازمان در رسیدگی به این پرونده‌ها مطلوب بوده و تلاش‌ها برای رسیدگی به آن‌ها به طور شبانه روزی بوده است.

دیگر خبرها

  • محکومیت ۴ میلیاردریالی قاچاقچی سیگار در زنجان
  • محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی برای مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل
  • ورود بیش از ۱۳۰۰ پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی نوشابه‌های انرژی زا در قزوین
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • تخلف یک کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان