Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون مالی، عمرانی و پشتیبانی دادگستری کل استان کرمان گفت: ساختمان جدید دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بافت طی هفته جاری با حضور رئیس کل دادگستری و جمعی از مقامات قضایی استان افتتاح می‌شود. خبرگزاری میزان - محمدحسین زاده کافی،معاون مالی، عمرانی و پشتیبانی دادگستری کل استان کرمان اظهار داشت: ساختمان جدید دادسرای عمومی و انقلاب بافت در سه طبقه و با یک هزار و ۷۰۰ متر مربع زیربنا احداث شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به این مطلب که ساختمان دادسرای عمومی و انقلاب بافت در زمینی به مساحت هفت هزار و ۲۰۰ مترمربع احداث شده است، تصریح کرد: شرکت فراگیران عمران کار احداث این دادسرا را به عهده داشته است.
وی ضمن بیان این مطلب که کار احداث ساختمان دادسرای عمومی و انقلاب بافت از بهار ۹۷ آغاز شده است، بیان کرد: این ساختمان با صرف چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار ملی احداث شده است.   بیشتر بخوانید: دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج افتتاح شد   انتهای پیام/ برچسب ها: پروژه عمرانی دستگاه قضایی کرمان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پروژه عمرانی دستگاه قضایی کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۵۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری

 محمد کاظم مومنی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در حاشیه بازدید از روند اجرای پروژه بیمارستان سلامت گفت: بهره برداری فاز‌های مختلف بیمارستان نیازمند زیرساخت‌های استاندارد می‌باشد که پیشرفت‌های قابل توجهی داشته است.
 
وی ادامه داد: عملیات نصب و راه اندازی تجهیزات HIS به پایان رسیده است که در آینده‌ای نزدیک فاز اول افتتاح و بهره برداری خواهد شد.
 
وی افزود:این بیمارستان دارای بخش کلینیک‌های تخصصی، اورژانس، اتاق عمل، LDR و بستری می‌باشد که در فاز اول بخشی از آن به بهره برداری خواهد رسید.
 
وی عنوان کرد: بیمارستان سلامت سیب و سوران ۳۲ تخت مصوب شده است که فاز اول بیمارستان سلامت آماده بهره برداری است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • راور، بافت و زرند شوراهای اسلامی نمونه استان کرمان شدند
  • فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت  
  • بازسازی بافت تاریخی شهرکرمان نیازمند طرحی کارشناسی و آینده نگراست
  • بافت تاریخی کرمان سرمایه مادی و معنوی است
  • بهره برداری از دومین باشگاه کوهنوردی در زرند
  • بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس
  • کمبود ۲۵۰ میلیاردی برای احداث ساختمان استانداری لرستان