Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-01@00:49:54 GMT

عبور بيماران بستري تهران از مرز 10 هزار نفر

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۴۵۳۲۷

خبرگزاری آریا- فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت: با توجه به سیر شتابان بستری بیماران در تهران امروز پیش بینی می‌شود این عدد از مرز 10 هزار نفر نیز عبور کند.
به گزارش خبرگزاری آریا، دکتر علیرضا زالی در مراسم افتتاح نخستین مرکز واکسیناسیون در پارکینگ طبقاتی نمایشگاه بین المللی تهران در پاسخ به سوال خبرنگار ما، در خصوص آخرین وضعیت بیمارستان‌های تهران در موج پنجم کرونا افزود: متاسفانه در روز‌های اخیر سیر شتابان در بستری بیماران داشتیم و به زودی تا انتهای امروز یا فردا به عدد 10 هزار بیمار می‌رسیم و میزان مراجعین سرپایی ما بین 19 تا 20 هزار بیمار است و تعداد بیماران بستری در بخش مراقبت‌های ویژه بیش از 2 هزار و 600 نفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده ستاد مقابله با کرونای استان تهران با تاکید بر رعایت نکات بهداشتی فردی و اجتماعی افزود: با رعایت نکات بهداشتی امیدواریم درکنار سرعت گرفتن روند واکسیناسیون شاهد کاهش موارد ابتلا در موج پنجم باشیم.
وی ادامه داد: برای افزایش تخت‌های بیمارستانی، دیروز هزار و 420 بیمار را در کمیته ترخیص توانستیم ترخیص کنیم و برای افزایش ظرفیت تخت‌های بیمارستانی هزار و 400 تخت اورژانس از 118 بیمارستان به مدار ارائه خدمات پیوستند.
دکتر زالی گفت: مراکز ارائه خدمات بستری موقت ما یک و نیم برابر شده است و با سهمیه بندی جدید برای همه بیمارستان‌های تهران و مداخلات صورت گرفته امیدواریم با کمبود تخت مواجه نشویم، اما اگر این امواج ادامه پیدا کند با مسئله کمبود تخت روبرو خواهیم شد.
وی همچنین درباره افتتاح نخستین مرکز واکسیناسیون در پارکینگ طبقاتی نمایشگاه بین المللی تهران گفت: این‌ها ماحصل یک کار تیمی مشترک است و اولین مرکز خودرویی در پارکینگ طبقاتی ضلع شمال نمایشگاه بین المللی تهران و دوازدهمین مرکز واکسیناسیون خودرویی و صد و ششمین مرکز تجمیعی واکسیناسیون در تهران است.
دکتزر زالی ادامه داد: این کار تیمی متشکل از همکاری شرکت سهامی نمایشگاه بین المللی و دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) است و پشتیبانی فرماندار شمیرانات در این زمینه کمک خوبی کرده است.
وی با اشاره به اینکه تردید نداریم این مجموعه یک الگوی موفق در زمینه واکسیناسیون خودرویی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بستری تهران نمایشگاه بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۵۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری راهبری پنج مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید محمد مهدی میرزایی قمی سرپرست ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران در توضیح جزئیات این خبر اظهار داشت: امسال برای نخستین بار در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تحقق شعار سال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» جهت حمایت و بهره مندی از ظرفیت و همکاری شهروندان نسبت به افزایش واگذاری راهبری مراکز تحت تملک شهرداری تهران به بخش خصوصی اقدام گردیده است.

میرزایی قمی با اشاره به واگذاری راهبری چهار مرکز معاینه فنی در سال گذشته افزود: امسال تعداد واگذاری مراکز تحت تملک شهرداری تهران افزایش یافته و بزودی پس از طی مراحل قانونی تعداد پنج مرکز معاینه فنی شهید آبشناسان، شقایق، سراج، دماوند و شهید چمران به بخش خصوصی واگذار می‌شود. بدون تردید با توجه به توانایی بخش خصوصی در جذب نیرو و تکمیل نفرات در خطوط معاینه فنی این برنامه ریزی می‌تواند در افزایش ظرفیت پذیرش و رضایت مندی مشتریان موثر باشد.

وی در خصوص اهداف افزایش واگذاری راهبری مراکز معاینه فنی توضیح داد: در سنوات گذشته راهبری تعدادی از مراکز توسط  بخش خصوصی انجام می‌گردید که پس از بررسی توزیع مراجعات و نیاز سنجی مشتریان تصمیم سازی شد با هدف افزایش بهره وری، چابک سازی، ایجاد اشتغال و خدمت رسانی بهتر به شهروندان راهبری مراکز بیشتری به بخص خصوصی واگذار شود.

سرپرست ستاد معاینه فنی در خصوص اقدامات انجام شده در راستای اجرای احکام  برنامه چهارم تحول و پیشرفت شهر تهران بر مبنای تحقق عدالت شهری سال ۱۴۰۱ تا ۱۴۰۴ گفت: براساس تکالیف و احکام مقرر در این برنامه ستاد معاینه فنی بایستی نسبت به برون سپاری بهره برداری حداقل ۵۰ درصد از مراکز معاینه فنی تحت تملک شهرداری تهران به بخش خصوصی در سال ۱۴۰۳ اقدام نماید که در همین راستا با هدف افزایش ظرفیت و  ارتقا سطح خدمت رسانی به شهروندان واگذاری راهبری پنج مرکز معاینه فنی در دستور کار قرار گرفته است.

گفتنی است آگهی مزایده عمومی واگذاری راهبری پنج مرکز معاینه فنی از روز چهارشنبه مورخ پنجم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از طریق روزنامه همشهری انتشار یافته و متقاضیان فرصت دارند نسبت به تهیه اسناد و اعلام پیشنهاد حداکثر ظرف مدت ده روز از تاریخ انتشار آگهی اقدام نمایند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • اعلام برنامه‌های عبور از اوج مصرف برق در تهران
  • طرح واکسیناسیون اتباع خارجی + فیلم
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • بستری شدن ۸۸ نفر به علت مشکلات تنفسی در خوزستان
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می کند
  • واگذاری راهبری پنج مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی
  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد
  • نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف بستری برای ارائه عملکرد واقفین