Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@11:14:49 GMT

اجرای ویژه برنامه های غدیر در منطقه 13

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۴۵۳۷۰

خبرگزاری آریا - به مناسبت گرامیداشت دهه ولایت و در آستانه عید غدیر خم، شهرداری منطقه13 با تدارک ویژه برنامه های متفاوت و فضاسازی شهر به استقبال این عید بزرگ رفت.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه13، مجتبی شکری، شهردارمنطقه با بیان اینکه ویژه برنامه های فرهنگی دهه ولایت با هدف افزایش نشاط اجتماعی و غنی‌سازی اوقات فراغت شهروندان در محلات منطقه 13 در حال برگزاری است، گفت: این برنامه ها در دو قالب مجازی و میدانی با توجه به شیوع موج پنجم کرونا و دستورالعمل های ابلاغی ستاد ملی مبارزه با کرونا برنامه ریزی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با اشاره به آغاز ویژه برنامه های دهه ولایت از شب عید سعید قربان تا 7 مرداد ماه مصادف با عید سعید غدیر خم افزود: این برنامه ها با مشارکت مساجد، هیئت های مذهبی و سرای محلات در قالب برنامه های جشن، برپایی غرفه های فرهنگی به مناسبت عید سعید غدیر خم، برگزاری مراسم نورافشانی در 4 نقطه از سطح منطقه شامل بوستان خیام، فلکه دوم نیروی هوایی، بوستان پیروزی، میدان اطلاعات، برگزاری مراسم نور افشانی در محلات منطقه، خطبه خوانی غدیر در حال برگزاری است.
به گفته او برگزاری مسابقات کودکان و نوجوانان شامل: (خطاطی، نقاشی واقعه غدیر، دلنوشته، نماهنگ، عکس، متن ادبی، کتابخوانی، داستان کوتاه، شعر و... با موضوعات غدیر)
، تولید محتوا و بارگزاری مطالب در مورد اعیاد و مناسبت ها، بارگزاری ویدئو کلیپ، موشن گرافی، پوستر، پادکست و... و. در فضای مجازی) تشویق و ترغیب شهروندان جهت فضاسازی منازل و بالکن ها به وسیله ریسه های برقی رنگی و پرچم های آیینی، تماس تلفنی و تبریک مدیران محلات به خانواده های معظم شهدای سادات، توزیع ارزاق و کمک‌های مردمی در بین خانواده های کم برخوردار توسط خیرین محلات و... از دیگر اقدامات معاونت امور فرهنگی و اجتماعی منطقه13 به مناسبت گرامیداشت دهه ولایت و عید سعید غدیر خم است.
شکری در خصوص آذین بندی و نور پردازی معابر منطقه به مناسبت فرارسیدن اعیاد خجسته قربان و عید غدیر خم گفت: بیش از 7 هزار و 500 متر طول ریسه پرچمی در معابر اصلی، میادین و مساجد منتخب و 250 تخته پرچم ایران و الوان در پل های سواره رو نصب شد.
او اکران 400 متر مربع سازه پرتابلی با مضامین دهه ولایت، نصب چهار تخته پرچم پایه بلند و نصب 25 هزار متر چادر و داربست جهت برپایی قربانگاه از دیگر اقدامات اداره زیباسازی در دهه ولایت برشمرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ویژه برنامه عید غدیر خم دهه ولایت عید سعید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۵۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه 350 میلیون تومانی باشگاه استقلال خوزستان

به گزارش "ورزش‌سه"، رقابت‌های لیگ دسته اول در حالی هفته پایانی خود را پشت سر گذاشت که دیدار استقلال ملاثانی (آبی‌پوشان جنوب) و فجرشهید سپاسی شیراز به دلیل عدم همکاری باشگاه استقلال خوزستان با باشگاه هم استانی برگزار نشد.

در جلسه هماهنگی پیش از برگزاری مسابقه از ورزشگاه غدیر به عنوان محل برگزاری مسابقه یاد شده بود، اما وقتی دو ساعت مانده به زمان برگزاری مسابقه دو تیم با اتوبوس‌هایشان پشت در غدیر رسیدند، درهای ورزشگاه به روی آنها باز نشد تا این مسابقه درنهایت با اصرار باشگاه استقلال خوزستان بر موضع خود به لغو شود.

حالا کمیته انضباطی حکم به تکرار این مسابقه در جایی غیر از خوزستان داده که به زودی از سوی سازمان لیگ اعلام خواهد شد، اما نکته قابل توجه جریمه 350 میلیون تومانی باشگاه استقلال خوزستان است که به دلیل عدم رعایت بازی جوانمردانه و اصولی اخلاقی از سوی کمیته انضباطی به این باشگاه تحمیل شده است. 

متن این حکم به شرح زیر است: 

همچنین رفتار باشگاه خوزستان به عنوان بهره بردار ورزشگاه غدیر در عدم موافقت با بازگشایی درب این ورزشگاه علی رغم اطلاع و آگاهی از انتخاب ورزشگاه مذکور به عنوان محل دوم برگزاری مسابقات تیم آبی پوشان جنوب از مصادیق نقض اصول اخلاقی و جوانمردی حاکم بر مسابقات فوتبال تشخیص و مستند به مواد 51 و 117 مقررات انضاطی به پرداخت مبلغ سه میلیارد و پانصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم میگردد. رای صادره به جز جریمه نقدی قابل اجرا و تماماً ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی نزد کمیته استیناف میباشد.

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه‌های خودتان را به مناسبت روز معلم با ما به اشتراک بگذارید
  • اجرای ۶۰ عنوان‌برنامه به‌مناسبت هفته معلم در استان سمنان/ معلم، ماندگارترین واژه در هستی
  • اجرای ۴۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • تفریح حق مسلم شهروندان است/ برگزاری تورهای رایگان گردشگری ویژه محلات کم‌برخوردار اصفهان
  • ۱۴ محله اردبیل میزبان رویداد «یک صدا ایران» خواهد بود
  • جریمه 350 میلیون تومانی باشگاه استقلال خوزستان
  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • اجرای ۳۰ عنوان برنامه، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در استان همدان
  • اجرای ۱۲۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در زنجان