Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@14:09:47 GMT

یک چهارم جمعیت املش در مقابل کرونا واکسینه شدند

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۴۵۹۷۹

یک چهارم جمعیت املش در مقابل کرونا واکسینه شدند

سید اسدالله علوی روز سه شنبه در جلسه ستاد کرونا شهرستان املش اظهار داشت :از بین ۱۰ هزار و ۴۲۵ فرد واکسینه شده برابر ویروس کرونا ۵ هزار و ۳۴۴ نفر زن و بقیه مرد هستند.

معاون سیاسی فرمانداری شهرستان املش نیز در این جلسه گفت: فائق آمدن بربحران کرونا نیازمند همکاری،همدلی واتفاق نظر است.

ابراهیم طاهری با اشاره به اینکه اتخاذ اقدامات متناسب از سوی نهادهای مختلف شهرستان و همکاری با شبکه بهداشت ضروری است افزود: همکاری مردم ،پیگیریها ،آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بسیار موثر است ؛لازم است همه در برابر چنین مسئله مهمی با اتخاذ تصمیمات منسجم در پیشگیری از صدمات و تبعات آن به حوزه های اجتماعی بکوشیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بیمارستان نیکوکار املش نیز در ادامه نشست یادآور شد: از هفته گذشته تا امروز۶۶۳ نفر به بیمارستان املش مراجعه کردندکه ۳۷ نفر آنها موارد مشکوک قطعی به ابتلای به ویروس کرونا داشتند و این آمار متأسفانه نسبت به هفته های گذشته درحال افزایش است که باید بیشتر در جهت پیشگیری از مبتلا شدن مردم به ویروس کرونا تلاش کنیم.

شهرستان املش تنها شهرستان زرد از نظررنگ بندی موارد ابتلا به کرونا در گیلان است.

شهرستان املش با ۲بخش مرکزی و رانکوه و با جمعیت ۴۴ هزار نفر در۷۰ کیلومتری شرق مرکز گیلان واقع شده است.

برچسب‌ها گیلان املش بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گیلان املش بهداشت و سلامت گیلان املش بهداشت و سلامت شهرستان املش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۵۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ، هادی سلیمی افزود: ۵۴۰ تخته پتو، ۲۸۰ رول موکت، ۵۰۰بطری آب معدنی، ۱۳۰ دستگاه والور، ۷هزارقرص نان، ۵۰۰قوطی انواع کنسرو، نایلون، بسته‌های غذایی ۷۲ ساعته از جمله کالاهایی است که با توجه به شرایط و رفع نیاز‌های اولیه این جمعیت توزیع شده است.

وی اضافه: توزیع اقدام مورد نیاز برای خانواده‌های حادثه دیده در حریق روستای امام زاده ابراهیم شفت ادامه دارد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با بیان اینکه علاوه بر توزیع اقلام زیستی، آب معدنی، غذای گرم، بیسکویت و نان نیز بین این خانوار‌ها توزیع شده‌است، گفت: ۲ اردوگاه اسکان اضطراری از جمله حسینه امام‌زاده به ظرفیت ۸۰ نفر و نصب ۱۵ دستگاه چادر در مهمانسرای فرمانداری شفت به ظرفیت ۶۰ نفر و استفاده از مهمانسرا‌های روستای امام زاده ابراهیم در مجموع به ظرفیت ۲۰۰ نفر آماده شد که تاکنون حدود ۸۰ نفر از خدمات اسکان اضطراری بهره‌مند شدند.
هادی سلیمی خاطرنشان کرد: ۱۰ تیم امدادی جمعیت هلال احمر از شهرستان فومن ، شفت و گروههای واکنش سریع استان شامل ۵۰نیروی نجاتگر به حادثه دیدگان خدمات ارائه دادند.

دیگر خبرها

  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل نفر چهارم رنکینگ جهان
  • شگفتی‌سازی نوشاد عالمیان با پیروزی مقابل نفر چهارم رنکینگ جهان
  • نفر چهارم تنیس روی میز جهان برابر نوشاد عالمیان زانو زد
  • برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از تب کریمه کنگو در بابل
  • هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • آغاز برداشت گل گاو زبان در شهرستان املش
  • دلیل شکست اینتر در سری آ بعد از یک سال
  • خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم
  • یک هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • برپایی میز خدمت دانشگاه آزاد اسلامی رودسر و املش در نماز جمعه