Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، احمد کرمی عصر امروز سه‌شنبه در نشست ستاد مدیریت بحران استان که با موضوع بررسی مسائل و مشکلات آب و برق استان برگزار شد با اشاره به وجود مسائل و مشکلات پیش آمده در حوزه آب و برق، اظهار کرد: اگرچه امروزه شاهد تلاش همه دستگاه‌های استان برای پایدار کردن نعمت آب و برق در سطح استان هستیم اما باید نسبت به رفع مشکلات و دغدغه‌هایی که مردم در این زمینه دارند جامه عمل بپوشانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت: امروز مردم با مشکلات فراوان در بحث اقتصادی، کرونا و امروز هم موضوع قطعی آب و برق روبه رو هستند که در این زمینه همه دستگاه‌ها بایست پای کار بیایند و نسبت به رفع مسائل پیش آمده اهتمام جدی داشته باشند.

معاون امور عمرانی استانداری ایلام با اشاره به خاموشی‌های گسترده در استان گفت: به دستور استاندار ایلام برای کاهش مصرف برق و پایدار نمودن شبکه همچنین به خاطر افزایش بیش از حد دما در استان ساعت کاری ادارات را به مدت دو ساعت از ۷ صبح تا ۱۱ ظرف امروز و فردا کاهش دادیم.

وی در ادامه گفت: حقیقتاً مشاهده مسائل و مشکلات مردم و واحدهای تولیدی در اثر قطعی برق برای ما سخت است اما باید نسبت به کنترل و مدیریت شرایط تلاش خود را داشته باشیم.

وی افزود: شرکت توزیع برق استان بین مناطق گرمسیری که گرمای غیر نرمال را تجربه می‌کنند با دیگر مناطق تفاوت قائل باشد و در این زمینه تا حد امکان در اعمال خاموشی در آن مناطق جلوگیری شود.

کرمی در ادامه با اشاره به مسائل و مشکلات تأمین آب در بخش‌هایی استان به ویژه شهرستان چوار گفت: در بررسی به عمل آمده برخی از روستاهای این شهرستان با کمبود شدید آب شرب مواجه هستند که در این راستا بایستی به طرق مختلف از جمله آبرسانی سیار به آنها کمک شود.

وی در ادامه ضمن اینکه از صدا و سیمای مرکز استان خواست که برای ایجاد فرهنگ سازی صرفه جویی در مصرف آب و برق تلاش کند، افزود: در این زمینه نقش صدا و سیما و رسانه‌ها در ایجاد فرهنگ سازی و ترغیب مردم به کاهش مصرف آب و برق می‌تواند بسیار حائز اهمیت باشد.

کد خبر 5267247

منبع: مهر

کلیدواژه: آب و هوا ایلام برق آبرسانی ویروس کرونا واکسن کرونا آمار کرونا عید غدیر خم کرمانشاه بوشهر گرگان اردبیل ایلام خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا واکسیناسیون خشکسالی عکس استانها مسائل و مشکلات آب و برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۶۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین فرصت ۶ ماهه برای پرداخت حق سهم شهرداری از اراضی الحاقی

ایسنا/کردستان استاندار کردستان، مصلحت مردم را مهمترین نکته دانست و گفت: در مورد برخی مشکلات در زمینه اراضی قولنامه‌ای و غیره مصالح مردم باید همواره مورد نظر قرار گیرد و در چارچوب قوانین به مطالبات به حق مردم پاسخ داده شود.

 اسماعیل زارعی‌کوشا، امروز پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت)در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر سنندج که با حضور فرماندار و شهردار سنندج و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، اظهار کرد: مطالبات اراضی شهری شهرداری از راه و شهرسازی باید پرداخت شود.

وی افزود: راه و شهرسازی استان و دیگر دستگاه های اجرایی باید مطالبات شهرداری را پرداخت کنند، در این جلسه مصوب می کنیم که ۲ هکتار از ۲۰ هکتار خالص مسکونی که شهرداری از راه و شهرسازی طلب دارد، ظرف ۶ ماهه نخست امسال بازگردانده شود و به مرور مابقی این مطالبه نیز بازگردد.

استاندار کردستان در ادامه به بند ت تبصره ۶ هم اشاره کرد و ادامه داد: انتظار داریم وجود اینگونه مشکلات را انتقال دهید تا پیگیری های لازم را از طریق وزارتخانه‌های ذیربط انجام دهیم.

زارعی‌کوشا، با تاکید بر رفع مشکل بیمه کارگران شهرداری، اضافه کرد: عملکرد شهرداری سنندج در حوزه‌های مختلف به ویژه توجه به نقاط کم برخوردار، توسعه فضای سبز، اجرای نهضت آسفالت بسیار مثبت بوده لذا نباید این اقدامات ارزشمند تحت‌الشعاع برخی مسائل مانند بیمه قرار بگیرد.

وی عنوان کرد: اعضای شورا و شهرداری‌ها باید مسئله و مشکلات را در صحن حل و در فضای رسانه‌ای از این عملکرد دفاع کنند، چرا که عملکرد شهرداری نتیجه تصمیم‌گیری شورا است.

استاندار کردستان با تاکید براینکه شهردار و معاونین شهردار نیز باید پاسخگوی مطالبات به حق مردم باشند، گفت: اینکه شهرداری‌ها همیشه مورد نقد هستند، طبیعی است اما عملکرد مطلوب شهرداری در حوزه‌های مختلف نباید تحت‌الشعاع برخی مشکلات داخلی قرار گیرد.

زارعی‌کوشا تصریح کرد: رضایتمندی ۲ هزار و ۵۰۰ نفر پرسنل شهرداری در زمینه پرداخت به موقع حق بیمه رضایتمندی ۲ هزار و ۵۰۰ خانوار است و رضایتمندی این افراد می‌تواند به کل شهر و مردم سرایت کند، لذا برای رفع مشکل پیگیری‌های لازم با تامین اجتماعی صورت بگیرد و به بهترین نحو حل و فصل شود.

وی در ادامه مصلحت مردم را مهمترین نکته دانست و گفت: در مورد برخی مشکلات در زمینه اراضی قولنامه‌ای و غیره مصالح مردم باید همواره مورد نظر قرار گیرد و در چارچوب قوانین به مطالبات به حق مردم پاسخ داده شود.

وی اضافه کرد: به عنوان نماینده دولت در کردستان در تریبون‌های رسمی از سوی برخی افراد کم تخریب نشده‌ایم البته منشا تمام این تخریب‌ها را می‌دانیم اما معتقدیم اگر خود را درگیر این حواشی کنیم در مسیر اصلی استفاده از فرصت مسوولیت برای خدمت فاصله می‌گیریم.

استاندار کردستان با تاکید بر اینکه فضای تعاملی بین شورا و مجموعه مدیریت شهری موجب دلگرمی مردم می‌شود، گفت: بی‌اعتمادی که امروز وجود دارد، محصول بردن برخی مسائل در فضاهای رسانه‌ای است.

زارعی‌کوشا خاطرنشان کرد: خوشبختانه اعتماد خوبی نسبت به مسوولان در جامعه استان وجود دارد، نباید اجازه دهیم این فضای مطلوب اعتماد از بین برود.

وی در پاسخ به مباحث مطرح شده در مورد آلایندگی‌های زیست‌محیطی برخی واحدهای تولیدی بزرگ در شهر سنندج هم گفت: در موضوع حقوق مردم هیچ تعارفی با کسی نداریم، موضوع وجود آلاینده‌های زیست‌محیطی واحد پتروشیمی باید به صورت ویژه و از مسیر قانونی بررسی شود در دفاع از منافع مردم هیچ تعارفی با کسی نداریم.

استاندار کردستان اضافه کرد: اگر این واحد صنعتی واقعا به لحاظ زیست‌محیطی آسیب‌رسان است باید نسبت به پرداخت عوارض شهرداری در این زمینه اقدام کند.

زارعی‌کوشا در مورد تعامل ضعیف برخی از دستگاه‌ها با مجموعه شورا و شهرداری هم گفت: حتما این موضوع از طریق معاونت امور عمرانی استانداری بررسی و ساز و کارهای لازم در این خصوص اتخاذ خواهد شد.

وی از اختصاص ۳ هزار و ۵۰۰ تن قیر به شهرداری در سالجاری خبر داد و گفت: اختصاص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه قاطع تکیه چمن از سوی سازمان برنامه ریزی استان رقم مناسبی است که خوشبختانه تا کنون ۱۲ میلیارد آن تامین شده است البته امیدواریم بازهم به اجرای این پروژه کمک شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • باید با روحیه جهادی، پیوسته دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشیم
  • لزوم پرداخت پاداش افزایش تولید به کارگران در واحدهای تولیدی
  • زمینه جذب جوانان هرمزگان در دستگاه قضا فراهم شود
  • لزوم واگذاری امور فرهنگی به مردم/ پیری جمعیت دغدغه جدی است
  • تعیین فرصت ۶ ماهه برای پرداخت حق سهم شهرداری از اراضی الحاقی
  • مشکلات و مسائل زندان و زندانیان قابل انفکاک از دستگاه قضائی نیست
  • موتور محرک اقتصاد در کشور مشارکت مردم است
  • حل مساله گردوغبار نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌ها است
  • همه باید در مسیر گره‌گشایی از مشکلات تولید گام بردارند
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند