Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل زندان‌های استان تهران گفت: طبقه بندی زندانیان در کنار برنامه‌های اصلاحی و تربیتی از برنامه‌های اصلی سازمان زندان‌ها است.

به گزارش ایسنا، مدیر کل زندان‌های استان تهران که به منظور بررسی وضعیت اندرزگاه ها و وضعیت رفاهی مددجویان در ندامتگاه دماوند حضور یافته بود گفت: طبقه بندی زندانیان بر اساس جرم و شخصیت در کنار برنامه های اصلاحی و تربیتی از برنامه های اصلی سازمان زندانهاست که با جدیت در استان تهران دنبال می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدحشمت الله حیات الغیب ضمن بازدید از اندرزگاه های مختلف ندامتگاه دماوند با تاکید بر تلاش همه جانبه جهت اجرای برنامه های اصلاحی و تربیتی ویژه مددجویان اظهار داشت: این اقدامات کمک شایانی را در جهت پیشگیری از تکرار جرم و بازگشت مجدد مددجو به زندان دارد.

وی ادامه داد: کار اصلی ما اصلاح و تربیت زندانیان است و این مسئولیت خطیر ایجاب می کند با بهره گیری از ابزار متنوع و خلاقانه و نیز استفاده از روش های نوین علمی، آموزشی، تربیتی و برنامه ریزی مدون در جهت تحقق این اهداف تلاش نمائیم.
مدیر کل زندان‌های استان تهران با اشاره به لزوم گشترش زمینه های بازگشت سالم مددجویان به اجتماع ادامه داد: طبقه بندی زندانیان بر اساس جرم و شخصیت در کنار برنامه های اصلاحی و تربیتی از برنامه های اصلی سازمان زندانهاست که با جدیت در استان تهران دنبال می شود.

مقام ارشد زندان های استان تهران تصریح کرد: نظارت و کنترل مستمر بر عوامل‌ محیطی در ارتقای سلامت‌ افراد نقش‌ اساسی دارد و در سایه محیطی سالم و بهداشتی می توان در تغییر، رشد و باز پروری شخصیت مددجویان اثرگذار بوده، به اهداف متعالی سازمان زندانها در اصلاح و تربیت زندانیان نائل آمد.

او ادامه داد: ارتقای فعالیت‌های تربیتی، فرهنگی، رفاهی، بهداشت و درمان و اشتغال مددجویان به منظور حفظ سلامتی و بازگشت سعادتمندانه آنان به جامعه و عدم تکرار جرم یکی از اولویت های اساسی است.

حیات‌الغیب با اشاره به تلاش جهادگونه کارکنان تمام بخشها در زندان‌ها تصریح کرد: بحمدالله با برنامه ریزی و ایجاد تحولات اساسی و بنیادین، اقدامات رفاهی، عمرانی، فرهنگی، بهداشتی، درمانی، اشتغال و حرفه آموزی  با جدیت روزافزون ادامه دارد.

وی همچنین گفت: گسترش فضاهای فرهنگی تربیتی، حرفه آموزی و اشتغال و نیز ایجاد محیط شاداب و زیباسازی اماکن موجب ارتقای انگیزه تربیتی و خودسازی درزندانیان می‌شود که بر اساس آن مسیر بازگشت سالم به جامعه روشن‌تر می شود.
بنا به این خبر در ادامه بازدید مدیرکل زندان‌های استان تهران از اندرزگاه های ندامتگاه، آشپزخانه، بهداری، نانوایی و واحدهای فرهنگی و اشتغال بازدید کرده، ضمن حضور در جمع مددجویان با آنان گفتگو با مددجویان حاضر در بخشهای مختلف، دستورات و راهکارهایی در خصوص بررسی مشکلاتشان ارائه کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مدیرکل زندان های استان تهران برنامه های اصلی سازمان زندان برنامه های اصلاحی و تربیتی زندان های استان تهران طبقه بندی زندانیان زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۶۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد

مدیرکل زندان‌های فارس از کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین برای آزادی زندانیان غیرعمد در استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، اسحاق ابراهیمی، اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان 16 جشن گلریزان در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه استان برگزار شد که در این جشن‌ها، خیران کمک‌های خود را جهت آزاید زندانیان جرایم غیرعمد ارائه کردند.

وی افزود: در نتیجه این جشن‌ها که با حضورر و استقبال ارزشمند جامعه خیرینت و مسئولان محلی و استانی همراه بود، بیش از 44 میلیارد و 500 میلیون تومان توسط خیران و نیک اندیشان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد پرداخت شد.

رئیس ستاد دیه استان با بیان اینکه در سال گذشته بیش از 650 زندانی جرایم غیرعمد از زندان‌های فارس با کمک خیران آزاد شده‌اند، افزود: در حال حاضر بیش از 950 زندانی جرایم غیر عمد مالی در زندان‌های استان حضور دارند که چشم انتظار کمک مردم عزیز هستند.

وی دومین مرحله از پویش سهم من 40 را نیز مورد استقبال مردم توصیف کرد و گفت: بیش از 6000 هزار تراکنش تاکنون انجام و نزدیک به 7 میلیون تومان در این حوزه جمع آوری شده است، ضمن اینکه شهروندان و هم استانی‌های عزیز در جریان باشند، کمک‌های هر نفر 40 هزار تومانی آنان به تعداد اعضای خانواده، می‌تواند زمینه آزادی کل زندانیان جرایم غیرعمد را فراهم سازد و این برگ زرینی در تاریخ اجتماعی مردم فرهیم، نوع دوست و فرهنگ‌ساز استان خواهد بود.

به گزارش تسنیم شماره کارت 6104337770030961 بنام ستاد دیه استان فارس آماده دریافت کمک‌های مردم شریف براغی آزرادی زندانیان جرایم غیر عمد استان و اهدائ شادی به خانواده‌های بی پناه آنان است. افرادی که از سر اتفاق و بدون انگیزه مجرمانه به زندان افتاده اند خود و خانواده هایشان از تبعات در رنج هستند.

انتهای پیام/424/

دیگر خبرها

  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • اجرای ۱۶ طرح طبقه بندی مشاغل جدید در کارگاه های گیلان
  • فیلم/ نقشه فراری که زندانیان را به مقر پلیس رساند
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد
  • ضرورت انتقال زندان به خارج از شهر زرند
  • بازدید مدیرعامل سازمان عمرانی شهرداری تهران از سه پروژه
  • نقش پررنگ سینما در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد
  • (ویدئو) غافلگیری زندانیان هنگام فرار از تونل حفر شده در زندان