Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@06:06:22 GMT

توزیع ۵۰۰ بسته ارزاق در دهه ولایت

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۴۶۳۰۸

توزیع ۵۰۰ بسته ارزاق در دهه ولایت

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی جوادی فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی و سازندگی جنوب شرق تهران اظهار کرد: همزمان با عید قربان و شروع دهه ولایت، به کمک خیرین تعداد ۵۰۰ بسته ارزاق در شهر تهران توزیع کردیم.

وی در ادامه گفت: از دیگر برنامه‌های این قرارگاه در دهه ولایت اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان و مرمت خانه و مدارس‌های آسیب دیده کم برخوردار در مناطق جنوبی تهران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی و سازندگی جنوب شرق تهران ادامه داد: از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا ۷۰۰۰ بسته ارزاق هر کدام با ارزش تقریبی ۵۰۰ هزار تومان توزیع گردیده است و با گل ریزان انجام شده توسط خیرین ۲۰ دست جهیزیه هر کدام با ارزش تقریبی ۲۰ میلیون تومان و بدون دریافت هیچ هزینه‌ای از عروس و داماد اهدا گردیده است.

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی و سازندگی جنوب شرق تهران در پایان گفت: مردم عزیز و شریف مناطق ۱۱ تا ۱۶ تهران که در محدوده جغرافیایی این قرارگاه می‌باشند و از نظر مالی توان مرمت منازل خود را ندارند به این قرارگاه اطلاع داده تا گروه‌های جهادی زیر مجموعه قرارگاه در اسرع وقت نسبت به بازسازی و مرمت منازل این مردم عزیز اقدام کنند.

کد خبر 5267243

منبع: مهر

کلیدواژه: بسته معیشتی دهه ولایت محرومیت زدایی شورای شهر تهران شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش ویروس کرونا واکسن کرونا هلال احمر جمهوری اسلامی ایران واکسیناسیون سازمان زندان ها خوزستان قوه قضاییه گردشگری محسن حاجی میرزایی سازمان هواشناسی طرح ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۶۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷ اردیبهشت‌ماه سالروز تشکیل بسیج سازندگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، نهاد ارزشمند بسیج سازندگی به فرمان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (حفظه الله تعالی) در هفدهم اردیبهشت سال ۱۳۷۹ شکل گرفت تا با استفاده از ظرفیت جوانان انقلابی و در قالب اردو‌های جهادی برای تحقق عدالت اجتماعی در جای جای میهن اسلامی مان گام بردارد.

کارآفرینی و اشتغال، محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی، حرکت‌های جهادی و انجام طرح‌های عمرانی و خدمات اجتماعی، کمک‌های مومنانه، مهارت‌آموزی، ارائه خدمات بهداشت و درمان و ده‌ها محور و مؤلفه معنادار دیگر مردم‌یاری از جمله فعالیت‌های صادقانه و خالصانه بسیج سازندگی است که هر کدام به سهم خود در زدودن غبار کاستی و محرومیت از جای جای ایران اسلامی، نقشی ارزنده داشته و دارد.

حضور جهادگران در عرصه‌های مختلف خدمت رسانی از برکات الهی است چنان که در قرآن آمده است:

الَّذِینَ آمَنُوا وَهَاجَرُوا وَجَاهَدُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنْفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَةً عِنْدَ اللَّهِ وَأُولَٰئِکَ هُمُ الْفَائِزُونَ

(آن‌ها که ایمان آوردند و هجرت کردند و با اموال و جانهایشان در راه خدا جهاد نمودند، مقامشان نزد خدا برتر است و آنها پیروز و رستگارند) توبه/ آیه ۲۰

به راستی چه اجری بالاتر از اینکه پروردگار، جهادگران را به مقام برتر نزد خودش وعده داده است.

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۱۰ میلیاردی تنباکوی قاچاق از انباری در جنوب تهران
  • بهره برداری بیش از ۳۰۰ طرح محرومیت زدایی آبفای گیلان
  • ۱۷ اردیبهشت‌ماه سالروز تشکیل بسیج سازندگی
  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • اراده کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شیراز برای رفع فقر
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • محرومیت زدایی از چهره فارس با اجرای بیش از هزار برنامه جهادی
  • توزیع ۲۱ هزار پاسپورت در بغلان
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی