Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون اجتماعی گفت: بر اساس گزارشات برخی از ادارات و سازمان‌ها نسبت به اجرای موضوع تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران بی توجه بودند.

مجید انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا،  در خصوص نشست امروز کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در نشست امروز کمیسیون اجتماعی ابتدا موضوع تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران در ادارات و سازمان‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر اساس گزارشات برخی از ادارات و سازمان‌ها نسبت به اجرای موضوع تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران بی توجه بودند و تنها تعداد محدودی از سازمان‌ها و ادارات به اجرای این قانون پایبند بوده‌اند.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی ادامه داد: در این راستا کمیسیون اجتماعی روز گذشته برای بررسی دقیق‌تر این موضوع میزبان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و نمایندگانی از سازمان اداری و استخدامی کشوری، ستاد کل نیروهای مسلح و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی بود.

وی خاطرنشان کرد: در این نشست مقرر شد بنیاد شهید و امور ایثارگران گزارش کاملی از ادارات و سازمان‌هایی که این قانون را رعایت نکرده‌اند به کمیسیون ارائه کند همچنین کمیسیون اصل ۹۰ و دیوان محاسبات کشور نیز مکلف به بررسی این موضوع شدند.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی اضافه کرد: برخی از سازمان‌ها و ادارات کشور نیز آمادگی خود را برای اجرای این قانون به بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرده‌اند اما هنوز اقدامات لازم در این مسیر انجام نشده است.

کد خبر 510242

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کمیسیون اجتماعی مجلس سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس مجلس شورای اسلامی نماینده مجلس شورای اسلامی نمایندگان مجلس شورای اسلامی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران ادارات و سازمان ها کمیسیون اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۶۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی آخرین وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه که ریاست جلسه را برعهده داشت، ضمن تبیین اهمیت توسعه مناسبات با کشورهای یادشده، بر لزوم همکاری کلیه دستگاه های ذیربط و بخش خصوصی جهت بهره گیری حداکثری از ظرفیت توسعه مراودات تجاری - اقتصادی با این کشورها به ویژه در زمینه صدور خدمات فنی و مهندسی، ترانزیت، صادرات محصولات دانش بنیان، انرژی، صنعت، معدن و همچنین تبادل استاد و دانشجو تاکید کرد.

آخرین وضعیت طرح ها و پروژه های همکاری اقتصادی ایران با این کشورها، موانع و راهکارهای رفع آنها و تسهیل روند نهایی سازی و اجرای پروژه ها نیز در ادامه این نشست مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در این نشست معاونان و مدیران دستگاه های اجرایی عضو ستاد و نمایندگان بخش خصوصی حضور داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بررسی آخرین وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه
  • طرحی برای اخذ مالیات از دلالی‌های مخرب در بازارهای مختلف
  • واکنش به اظهارات حسن روحانی درباره دلایل رد صلاحیت خود | آخرین وضعیت لایحه حجاب | شورای نگهبان به مصوبه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان ایراد گرفت؟
  • طرح ساماندهی اجاره‌بهای مسکن تأیید شد/ تمهیدات شورای نگهبان برای انتخابات الکترونیک/ آخرین وضعیت لایحه عفاف و حجاب
  • عملکرد فصل معیشت و رفاه در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران
  • گلایه کارکنان از متوقف شدن اجرای طرح عقد قرارداد مستقیم با نیرو‌ها در برخی از شرکت‌ها
  • وضعیت بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت به کجا رسید؟ / تکلیف نیروهای شرکتی چه می‌شود؟
  • پیشنهاد گسترش دامنه شمول در اصلاح قانون بیمه بیکاری
  • بررسی روند اجرای طرح جهش تولید در دیم زارهای مرگور ارومیه
  • کمیسیون اتحادیه اروپا علیه فیس‌بوک و اینستاگرام اقدام می‌کند