Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به آغاز فعالیت ۱۲ آموزشگاه آزاد جدید در مناطق مختلف استان از جمله شهرکرد، فارسان، هفشجان و سامان افزود: از این تعداد هشت آموزشگاه برای نخستین بار در استان فعال شده است که فعالیت این آموزشگاه‌ها در حوزه موسیقی، هنرهای نمایشی، فناوری نرم، حقوق شهروندی، بکارگیری فن بیان و سخنرانی، تعمییر و نصب آسانسور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرانک کبیری روز سه‌شنبه در آیین نمادین افتتاح این آموزشگاه‌ها در اداره کل آموزش فنی وحرفه‌ای استان افزود: هم‌اکنون ۲۰۶ آموزشگاه آزاد و ۱۸ مرکز دولتی آموزش فنی و حرفه‌ای در استان فعال است و تعهد آموزش امسال این اداره کل بیش از ۲ میلیون و ۵۵۰ هزار نفر ساعت تعیین شده است.

وی اظهارداشت: در سه ماهه نخست امسال ۱۰ هزار و ۲۸۱ نفر دوره معادل ۲میلیون و ۲۳۸ هزار و ۸۵۶ نفر ساعت آموزش در مراکز و آموزشگاههای آزاد استان ارائه شده است.

به گزاش ایرنا، ششم مردادماه به عنوان روز ملی مهارت نامگذاری شده است.

برچسب‌ها سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور چهارمحال وبختیاری مهارت اموزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور چهارمحال وبختیاری مهارت اموزی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور چهارمحال وبختیاری مهارت اموزی فنی و حرفه ای آموزش فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۷۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) طبیعت بکر بازفت در چهارمحال و بختیاری

(تصاویر) طبیعت بکر بازفت در چهارمحال و بختیاری

دیگر خبرها

  • پیشنهاد افزایش ۴۰ درصدی تعرفه شهریه آموزشگاه‌های آزاد هنری یزد
  • المپیاد ملی آموزش هنر نخستین گام در جهت رقابت بین آموزشگاه‌ها
  • آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند
  • آغاز رقابت داوطلبان کنکور در چهارمحال و بختیاری
  • مهارت‌آموزی ۱۴۹۳ بانوی بیرجندی در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای
  • انتصاب فرمانده جدید مرکز علمی و تخخصی مالک اشتر اراک
  • (تصاویر) طبیعت بکر بازفت در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنردرآذربایجان غربی
  • بهترین آموزشگاه تعمیرات پکیج در تهران
  • افتتاح ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری