Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@22:28:02 GMT

رهایی جوان قاتل از چوبه دار با گذشت اولیای دم

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۴۷۶۰۸

رهایی جوان قاتل از چوبه دار با گذشت اولیای دم

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی شورای هیئات مذهبی آذربایجان‌غربی، علیرضا بقائی با بیان اینکه این درگیری چندسال قبل در روستای بدل آباد شهرستان ارومیه، قتل یکی از طرفین دعوا را به دنبال داشت، اظهارداشت: پس از ورود نیروهای انتظامی و دستگیری قاتل، پرونده برای رسیدگی قانونی در مراجع قضایی پیگیری و در نهایت منجر به صدور حکم قصاص برای قاتل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مسئول و اعضای هیئت مذهبی روستای بدل آباد شهرستان ارومیه بعد از چندسال با پیگیری امر صلح و سازش طی ۲ روز مانده به عید بزرگ ولایت عید سعید غدیرخم، اولیای دم با تأسی از نام حضرت علی علیه السلام صبح امروز در پای چوبه‌دار، از قصاص قاتل ۲۳ ساله در زندان مرکزی ارومیه گذشت کردند.

رئیس شورای هیئات مذهبی استان آذربایجان‌غربی ضمن قدردانی از این اقدام خداپسندانه مسئول و اعضای هیئت عزاداران روستای بدل آباد شهرستان ارومیه گفت: در آموزه‌های اسلامی توصیه زیادی به عفو و گذشت وجود دارد و هیئت‌های مذهبی تلاش کنند این سنت حسنه در استان رواج پیدا کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قاتل آذربایجان غربی ارومیه اعدام رهایی چوبه دار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۷۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان

نجف علی بارانی  اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره مجروحیت با چاقو در یکی از مناطق شهر دلفان بلافاصله مأموران پلیس آگاهی این شهرستان به محل اعزام که در تحقیقات بیشتر متوجه شدند، بر اثر ضربه چاقو مرد ۳۳ ساله‌ای پس از اعزام به بیمارستان فوت کرده است.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان پس از بررسی لازم دریافتند که مقتول توسط همسرش با ضربه چاقو به قتل رسیده که بلافاصله همسر وی دستگیر و به جرم خود معترف شد و علت و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی دلفان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شد، گفت: پلیس در راستای احقاق حق مردم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • اتصال خط ۵۰۰ مخزن عباس آباد به خط اصلی آبرسانی منطقه ۹ پله ارومیه
  • قلعه تاریخی روستای تاج آباد کهنه در آستانه تخریب + تصاویر
  • اختلاف حساب منجر به قتل یک جوان خویی شد
  • مناطق حاشیه‌نشین️، بزرگترین مشکل شهر ارومیه است
  • بررسی آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد شهرستان ارومیه
  • جمع آوری انشعاب غیرمجاز در روستای گوگ تپه ارومیه
  • عامل جنایت گاندی نمی‌دانست قاتل است | گفت و گو با متهم
  • عروس و داماد درچه‌ای راهی خانه بخت شدند
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • ۲ مدرسه خیر ساز در جوادآباد ورامین افتتاح می‌شود