Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسلم چشمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به خدمات بسیج در راستای مقابله با کرونا اظهار کرد: سازمان بسیج مستضعفین و بسیج جامعه پزشکی از ابتدای شیوع این بیماری پای کار آمدند و در موضوعاتی مانند ضدعفونی، توزیع ماسک و مواد ضدعفونی و مسائلی از این قبیل مسائل ورود کردند.

۹۰ درصد مردم در حوزه کرونا غربال‌گری شدند

وی با بیان اینکه در مرحله بعد به تدریج وارد حوزه غربال‌گری بیماری کووید - ۱۹ شدیم، تصریح کرد: در این مرحله کمک شایانی به بحث غربال‌گری آحاد مردم کردیم و ۸۵ تا ۹۰ درصد مردم در زمینه این بیماری غربال‌گری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست سازمان بسیج جامعه پزشکی با بیان اینکه در مرحله بعد وارد طرح شهید سلیمانی شدیم، خاطرنشان کرد: در این طرح سه تیم طراحی شدند که شامل نظارت بر پروتکل‌های بهداشتی، مراقبت از مبتلایان به کرونا و مراقبت از افرادی که به دلیل کرونا مشکلات مالی پیدا کرده‌اند، است.

وی با بیان اینکه در پنجمین گام وارد بحث واکسیناسیون شدیم، گفت: در این زمینه به دولت و وزارت بهداشت کمک می‌کنیم تا روند واکسینه مردم علیه بیماری کووید -۱۹ به نحو مطلوب انجام شود.

در جریان مقابله با کرونا حدود ۴۵۰ هزار بسیجی مشارکت داشتند

چشمی با بیان اینکه در جریان مقابله با کرونا حدود ۴۵۰ هزار بسیجی مشارکت داشتند و در بحث‌های نظارت، مراقبت و حمایت ورود کردند، اظهار کرد: ۶۰۰ مرکز واکسیناسیون علیه کرونا در سراسر کشور با مشارکت بسیج و شبکه بهداشت و درمان شکل گرفته است.

وی بیان کرد: ۱۴۰ مرکز تجمیعی واکسیناسیون در سراسر کشور از صفر تا صد توسط بسیج اداره می‌شود و در این زمینه به مردم خدمت می‌کنند.

۳۵۰۰ متخصص واکسیناتور بسیجی در حال کمک به کادر درمان هستند

سرپرست سازمان بسیج جامعه پزشکی تصریح کرد: حدود ۳۳ هزار و ۵۰۰ نفر نیروی متخصص واکسیناتور از بسیجیان در حال کمک به کادر درمان هستند و در مراکز تزریق واکسن کرونا در خدمت‌رسانی به مردم هستند.

وی متذکر شد: امیدواریم مردم به صورت ویژه اقدام به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی کنند تا بتوانیم هرچه زودتر از شر این بیماری منحوس رهایی یابیم.

کد خبر 5267251

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان بسیج مستضعفین بسیج جامعه پزشکی واکسیناسیون ویروس کرونا واکسن کرونا عید غدیر خم آمار کرونا بوشهر کرمانشاه اردبیل گرگان ایلام خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا واکسیناسیون خشکسالی مجلس شورای اسلامی غربال گری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۸۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویزیت ۷۰ هزار نفر از مردم مناطق کم‌برخوردار لرستان

 سردار نعمت‌اله باقری در حاشیه بازدید از بیمارستان صحرایی این شهرستان، اظهار کرد: سال گذشته ۷۰ هزار نفر از مردم مناطق محروم استان توسط جهادگران و پزشکان بسیجی ویزیت شدند.
وی خاطرنشان کرد: امروز نیز بیش از ۲۰ تیم تخصصی و ۲۰ تیم پزشک عمومی و در مجموع بیش از ۲۷۰ نفر کادر پزشکی و مجموعه‌های هماهنگ‌کننده در خدمت مردم مناطق محروم دلفان هستند.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه بیمارستان صحرایی امروز نمونه یک زنجیره درمانی است، افزود: ویزیت و معاینه مردم از خانه‌های بهداشت محله آغاز و تا درمان در بیمارستان‌های استان ادامه خواهد داشت.
باقری بیان داشت: امروز نخستین بیمارستان صحرایی و اردوی جهادی در سال جدید برپا شده و قطعا تا پایان سال این خدمت بی‌منت در دیگر مناطق محروم استان ادامه می‌یابد.
وی با اشاره به برپایی نمایشگاه توانمندی و تحقق شعار سال در حاشیه بیمارستان صحرایی، تصریح کرد: نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در راستای توانمندسازی و کمک به اشغال و تولید مردم دلفان نیز برپا شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون دام‌ها علیه بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک
  • هشدار افزایش ابتلا به سرخک در رفسنجان
  • افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان
  • با مشارکت ۱۰هزار گروه جهادی بیش از ۲۰هزار پروژه در مناطق محروم اجرایی خواهد شد
  • پیشگیری از دومیلیون مرگ کودکان با استفاده واکسن‌های موجود
  • ویزیت ۷۰ هزار نفر از مردم مناطق کم‌برخوردار لرستان
  • واکسیناسیون ۱۰ هزار و ۷۴۴ قلاده سگ در قزوین
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • واکسیناسیون ۴۵۵ هزار طیور بومی در قزوین