Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین در شرایطی که طی هفته‌های گذشته گمانه‌زنی‌ها حول برگزاری متمرکز مسابقات انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر بود و همه فکر می‌کردند AFC با برگزیدن یک کشور در هر گروه به‌عنوان میزبان متمرکز خیال خودش را راحت می‌کند، حالا شرایط تغییر کرده است. هم‌اکنون اخبار و گزارش‌ها بیشتر به سمت برگزاری مسابقات به شکل رفت و برگشت و برخوردار شدن همه تیم‌ها از امتیاز میزبانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق اگر رخ بدهد، تیم ملی کشورمان می‌تواند در ۵ دیدار مرحله بعدی در ورزشگاه آزادی از رقبا پذیرایی کند. اگرچه تماشاگران قادر به حضور در ورزشگاه نخواهند بود، اما به هر حال این زمین ماست و بازیکنان بدون رنج سفر، در آب و هوای کشور خودمان با رقبا مصاف می‌دهند. تازه در این صورت تیم ملی ایران یک شانس دیگر هم خواهد داشت؛ اینکه عراق و سوریه قادر به میزبانی در کشور خودشان نیستند و باید یک مکان دیگر را برای میزبانی از رقبا معرفی کنند.

این امتیاز بسیار بزرگی برای تیم ملی ایران است و می‌تواند روند صعود شاگردان دراگان اسکوچیچ را تسهیل کند. قرار است طی روزهای آینده و بعد از حضور ناظران فیفا در ایران، تصمیم نهایی در این خصوص اتخاذ شود. تنها ابهام باقی‌مانده این است که کنفدراسیون از قطعی بودن استفاده از VAR در این مرحله خبر داده بود، اما ورزشگاه آزادی مجهز به امکانات مربوط به کمک‌داور ویدئویی نیست. امیدواریم این مسئله مانع از میزبانی ایران نباشد.

کد خبر 617234 برچسب‌ها تیم ملی فوتبال ایران دراگان اسکوچیچ - تیم ملی مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران دراگان اسکوچیچ تیم ملی مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۸۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شانس ایران برای تصاحب یک طلا و 3 برنز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در روز پایانی مسابقات بین‌المللی اسکواش قطر جونیور نمایندگان ایران در رده‌های سنی مختلف به مصاف رقبای خود می‌روند. در فینال کمتر از ۱۹ سال محمد چنگانیان به مصاف قادر گل از کویت می‌رود، در دیگر بازی امروز و در رده سنی کمتر از 13 سال امیر رضا الوانساز برای کسب مدال برنز رو در روی محمد مأمون‌خان پاکستانی صف‌آرایی می‌کند و باربد چاوشی نیز در رده سنی کمتر از ۱۷ سال باید برای کسب مقام سومی این رقابت‌ها عبدالله علی از کشور کویت را پشت سربگذارد.
به گزارش ایرنا، در دیگر رقابت امروز و در رده سنی ۱۹ سال، سید مبین سیدان برای کسب عنوان سومی به مصاف عبدالرحمان المغربی از کشور کویت خواهد رفت.
مسابقات بین‌المللی قطر جونیور در رده‌های سنی کمتر از ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷و ۱۹ سال پسران از دوم اردیبهشت به میزبانی قطر آغاز شده و امروز با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان می‌دهد. در این مسابقات نمایندگانی از کشورهای جمهوری اسلامی ایران، کویت، چین، اردن، عربستان، پاکستان، مصر، سنگاپور، هند، مالزی، آمریکا، سریلانکا و کشور میزبان در دوحه با هم رقابت می‌کنند.

بازیکنان شب گذشته شام را مهمان سفارت ایران در قطر بودند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899477

دیگر خبرها

  • شانس ۶۰ درصدی تیروکمان برای سهمیه المپیک/ هزینه ۱۰ میلیاردی سفر به چین و کره
  • سرمربی تایلند: ایران نتوانسته راحت رقبا را شکست دهد
  • شانس ۶۰ درصدی تیروکمان برای سهیمه المپیک/ هزینه ۱۰ میلیاردی سفر به چین و کره
  • سرمربی تایلند: ایران مثل قبل، رقبا را آسان نمی‌برد
  • چالش‌های میزبانی جام‌جهانی ۲۰۳۴ / دلار‌های نفتی عربستان قرار است چگونه هزینه شوند؟
  • شجاعی در رده هشتم تفنگ بادی ایستاد
  • جام جهانی پاراتیراندازی کره جنوبی؛ شجاعی در رده هشتم تفنگ بادی ایستاد
  • شانس ایران برای تصاحب یک طلا و 3 برنز
  • کاپ جهانی شانگهای| نتایج دور از انتظار کمانداران ایران در دور مقدماتی
  • نتایج کمانداران کشورمان در دور مقدماتی کاپ جهانی شانگهای