Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-07@02:23:12 GMT

سنگ تمام شاگرد قلعه نوعی برای ستاره پرسپولیسی

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۴۸۶۶۳

سنگ تمام شاگرد قلعه نوعی برای ستاره پرسپولیسی

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

احمدرضا زنده روح در مورد پیروزی گل گهر سیرجان مقابل نفت مسجدسلیمان گفت:

بازی در آن آب و هوا کار هرکسی نیست واقعا کار دشواری داشتیم اما خوشحالم که موفق شدیم پیروز شویم و به روند بردهایمان ادامه دهیم.
این بازیکن که ۸ پاس گل داده و به همراه سروش رفیعی بهترین پاسور لیگ است ادامه داد: درست است که کسب این عناوین اولویت من نیست اما هر بازیکنی را خوشحال می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشحالم که در کنار سروش رفیعی که او هم بازیکن بزرگی است قرار گرفتم واقعا پاس گل دادن بیشتر از گل زدن لذت بخش است که می‌توان یک موقعیت برای گلزنی و موفقیت تیمت فراهم کنی.

هافبک دفاعی گل‌گهر سیرجان در مورد دیدار پیش رو با نساجی عنوان کرد:

بازی بسیار مهمی برای ما محسوب می شود چون برای کسب سهمیه باید این بازی را هم ببریم و خیال خودمان را راحت کنیم به نوعی این بازی مهر تاییدی روی برد های قبلی ما است و انشاالله به کمک آقای قلعه‌نویی و بچه ها در این دیدار هم پیروز می شویم.

زنده روح در پایان در مورد دیدار با استقلال در نیمه نهایی جام حذفی افزود:

برای ما فرقی نمی‌کرد رقیبمان چه تیمی باشد و ما فقط به عملکرد خودمان کار داریم. استقلال تیم بزرگی است ولی ما هم تیم با کیفیتی داریم قطعاً هدف‌مان قهرمانی در حذفی است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سروش رفیعی گل گهر سروش رفیعی گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۸۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای ستاره بایرن: به رئال فکر می‌کنیم، نه باخت!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ چهارشنبه شب در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا باید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو روبروی رئال مادرید به میدان برود تا تکلیف تیم صعود کننده به بازی فینال مشخص شود.

شاگردان توماس توخل روز گذشته در رقابت‌های بوندسلیگا به مصاف اشتوتگارت رفتند و با نتیجه 1-3 در این دیدار شکست خوردند تا جایگاه دومی‌شان در این مسابقات هم به خطر بیفتد و شرایط در آستانه بازی حساس برابر رئال مادرید هم برایشان دشوار شود.

مولر پس از پایان این بازی با انتشار پستی در صفحه رسمی اینستاگرامش نوشت:«نمی‌توانیم از نتیجه‌ای که امروز به دست آمد خوشحال باشیم اما باید با شما صادق باشم و بگویم که بازی چهارشنبه شب برابر رئال مادرید برای ما به قدری بزرگ و مهم است که نمی‌توانیم اجازه ورود افکار منفی به ذهن‌مان را بدهیم.»

به نظر می‌رسد که مولر امیدوار است که این نتیجه تلخ تاثیری رو روحیه بازیکنان این تیم در آستانه بازی با رئال نگذارد و آنها بتوانند با روحیه بالا و انگیزه بسیار در این دیدار به پیروزی برسند و راهی بازی فینال در ورزشگاه ومبلی برابر یکی از دو تیم دورتموند یا پاری سن ژرمن شوند.

دیگر خبرها

  • آلونسو: می‌خواهیم فصل را بدون باخت تمام کنیم
  • درخشش ستاره جنجالی: ایکاردی واقعی برگشت!
  • رسمی: فصل برای ستاره یونایتد تمام شد
  • ادعای ستاره بایرن: به رئال فکر می‌کنیم، نه باخت!
  • رسمی: ستاره بایرن بازی با رئال را از دست داد
  • شاگرد برانکو و کرانچار قشنگ‌ترین گل فوتبال ایران را زد!
  • میزان تعداد حضور هواداران پرسپولیس برای دیدار با نساجی مشخص شد
  • تولد ستاره خوشتیپ پرسپولیسی در کنار پدرش + عکس
  • اتفاق خوشحال کننده برای ستاره پرسپولیسی در امارات
  • لبخند یک پرسپولیسی به ناکامی ستاره تراکتور