Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان با اشاره به اینکه به دستور وزیر بهداشت گروه سنی ۴۵ تا ۴۸ سال در هرمزگان بزودی واکسینه می‌شوند، خاطرنشان کرد: به محض در اختیار قرار گذاشتن سامانه salamat.gov.ir نام نویسی از این گروه سنی آغاز می‌شود.

دکتر فاطمه نوروزیان در گفت و گو با ایسنا، افزود:  با جان باختن ۱۳ نفر دیگر از بیماران مبتلا به کرونا در هرمزگان، شمار کل جان باختگان این بیماری در استان به هزار و ۶۲۹ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه روز گذشته رکورد جدیدی در بستری‌های کرونایی در استان ثبت شد و با بستری شدن ۳۲۰ نفر دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، شمار بستری‌ها به هزار و ۱۳۶ نفر رسید، تصریح کرد:  اکنون ۱۳۶ بیمار بیش از ظرفیت تخت‌های استان در بیمارستان‌های استان وجود دارد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اضافه کرد: از مجموع بستری ها، ۱۱۶ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۳۰ نفر از آن‌ها وخیم است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه به دستور وزیر بهداشت گروه سنی ۴۵ تا ۴۸ سال در هرمزگان بزودی واکسینه می‌شوند، خاطرنشان کرد: به محض در اختیار قرار گذاشتن سامانه salamat.gov.ir نام نویسی از این گروه سنی آغاز می‌شود.

نوروزیان داشتن پرونده الکترونیک سلامت این گروه سنی را شرط نام نویسی دانست و عنوان کرد: افراد پس از باز شدن سامانه salamat.gov.ir، نام نویسی و تنها پس از دریافت پیامک برای واکسیناسیون مراجعه کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در پایان گفت: تا پیش از این واکسیناسیون گروه سنی ۵۰ سال به بالا در هرمزگان آغاز شده بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس همه باهم علیه کرونا سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی نام نویسی گروه سنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۹۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در جاسک

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران انتظامی شهرستان جاسک از یک چهار دیواری در یکی از روستا‌های منطقه جگین، ۲۵۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.

وی ارزش سوخت کشف شده را بنابر نظر کارشناسان ۸۰ میلیارد ریال اعلام کرده و افزود: با توجه به شناسایی متهمان، پیگیری برای دستگیری آنان در دستور کار قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • اصلاح قانون کار امنیت شغلی کارگران، بزودی
  • صفحه نخست روزنامه‌های هرمزگان ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • حال خوب پدر و مادرها با اقدام خوب وزارت بهداشت
  • بزودی صدور دسته چک منوط به ثبت اطلاعات در سامانه املاک و اسکان خواهد شد
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در جاسک
  • بورل: چند کشور بزودی کشور فلسطین را به رسمیت خواهند شناخت
  • نواخته شدن زنگ سپاس در مدارس هرمزگان
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • بستری شدن ۸۸ نفر به علت مشکلات تنفسی در خوزستان