Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام «احد آزادیخواه» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مرکز با ۲۰ تخت درمانی در زمینی به مساحت چهار هزار و ۲۰۰ مترمربع در ۲ طبقه احداث شده که دارای بخش‌هایی همچون آندوسکوپی، تریاژ، اتاق پذیرش، رادیولوژی، دندانپزشکی، آزمایشگاه و اتاق عمل است.

وی با اشاره تاکید وزیر بهداشت مبنی بر اختصاص یک دستگاه سی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تی.اسکن به بیمارستان امام حسین(ع)، افزود: تاکنون اقدامی در این زمینه انجام نشده که البته معاون درمان وزیر بهداشت قول مساعد برای تامین این دستگاه را داده است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به اینکه بیمارستان امام حسین(ع) سانتر کرونا و ترومای جنوب استان همدان است، دستگاه سی.تی.اسکن ۶ اسلایس این با ۱۵ سال کارکرد، دچار نقص فنی شده و نیازمند جایگزینی یک دستگاه جدید و به روز است.

حجت الاسلام آزادیخواه گفت: تجهیز اورژانس بیمارستان ملایر به یک دستگاه سی.تی.اسکن جدید نقش موثری در پیشگیری از اتلاف وقت مردم و خدمات رسانی بهتر به مراجعه کنندگان دارد.

وی با اشاره به فرسایش و از کارافتادگی آمبولانس بیمارستان مهر ملایز با ۱۳ سال کارکرد، اختصاص یک دستگاه آمبولانس تیپ B برای این بیمارستان را ضروری و یکی از مطالبات مهم حوزه درمان این شهرستان عنوان کرد.

به گفته وی، از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون حدود ۱۸۴ قلم تجهیزات در حوزه بهداشت و درمان شهرستان ملایر درخواست شد که ۹۵ مورد آن تحویل شده است.

به گزارش ایرنا؛ عملیات اجرایی اورژانس بیمارستان امام حسین(ع) سال ۱۳۹۵ آغاز شده که تاکنون ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای آن هزینه شده است.

برچسب‌ها توسعه ایران همدان ملایر سلامت روان احد آزادیخواه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توسعه ایران همدان ملایر توسعه ایران همدان ملایر سلامت روان احد آزادیخواه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بیمارستان امام حسین ع یک دستگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۹۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج ۵ پزشک خانواده از چرخه بهداشت و درمان در جویبار

به گزارش خبرنگار مهر، طی ماه‌های گذشته انصراف پزشکان خانواده از فعالیت در این حوزه در مناطق مختلف مازندران حاشیه ساز شد واین مساله ابتدا در شهرستان چالوس در غرب مازندران مشکلاتی را برای حوزه بهداشت و درمان ایجاد کرد.

پدیده انصراف پزشکان خانواده از فعالیت در این حوزه به دلیل مشکلات فراروی نظیر افزایش هزینه‌های فراروی و تأخیر در پرداخت مطالبات در مناطق مختلف از جمله مازندران به یک معضل تبدیل شده است.

در شهرستان جویبار نیز هفت نیز در سیستم پزشک خانواده فعالیت داشتند و پنج نفر امسال از فعالیت در این حوزه انصراف خود را اعلام کردند.

سیده الهام عقیلی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جویبار در گفت وگو با خبرنگار مهر از انصراف پنج پزشک خانواده شهری از فعالیت در این شهرستان خبر داد و گفت: در سیستم دولتی هفت بزشک مشغول به فعالیت بودند و در سال گذشته دو پزشک از سیستم خصوصی در شهرستان جویبار از ادامه فعالیت خود منصرف شدند.

وی با اعلام اینکه ۵ پزشک انصرافی از اول خرداد ماه از سیستم خارج می‌شوند، افزود: متأسفانه در حال حاضر تنها یک پزشک خانواده شهری دارای قرارداد با ما باقی مانده و مشکل اصلی این پزشکان بحث مطالبات آنان بوده است.

وی خاطر نشان کرد: این مشکل تنها مربوط به این شهرستان نبوده و در جلسه‌ای که با حضور معاونت دانشگاه علوم پزشکی و نماینده پزشکان خانواده شهری استان برگزار شد شرایط بحرانی شهرستان به سمع و نظر آنان رسیده است.

عقیلی با اشاره به اینکه ۲ پزشک انصرافی در سال‌جاری به دلایل مشکلات شخصی از ادامه فعالیت انصراف داده اند، گفت: سرانه پزشک خانواده شهری در سال‌جاری ۴۰ درصد افزایش داشته است اما به گفته این پزشکان با توجه به دیگر هزینه‌ها از جمله هزینه مطب و پرسنل این افزایش در آمدی برای آنان به صرفه نخواهد بود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جویبار بیان کرد: بعد از انصراف دو پزشک در سال گذشته نتوانستیم جایگزینی برای ِ آنان داشته باشیم چرا که متقاضی در این بخش وجود نداشته است و افزایش متقاضی برای دیگر پزشکان شرایط رسیدگی درمانی را سخت خواهد کرد.

کد خبر 6088272

دیگر خبرها

  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد
  • پزشک متخلف در یکی از روستاهای تالش دستگیر شد
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده‌ای نزدیک
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده ای نزدیک
  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه
  • خروج ۵ پزشک خانواده از چرخه بهداشت و درمان در جویبار