Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در این دیدار علیرضا پاک فطرت رئیس مجمع نمایندگان فارس، عبدالعلی رحیمی نماینده مردم سروستان، خرامه و کوار، رحیم زارع نماینده آباده، بوانات و خرمبید، ابراهیم عزیزی و جعفر قادری نمایندگان شیراز و زرقان، رشیدی کوچی نماینده مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد با امیرسرتیپ حاتمی وزیر دفاع و معاونین وی برای تسریع در حل مشکلات پروژه آزادراه شیراز - اصفهان و همچنین بهره برداری سریع‌تر آن به گفتگو نشستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالعلی رحیمی نماینده مردم سروستان، خرامه و کوار در خصوص جزئیات این جلسه به خبرنگار مهر گفت: در این دیدار در خصوص تسریع در تکمیل قطعات یک تا هفت آزادراه شیراز - اصفهان (دوراهی قلات تا ایزدخواست) بحث و تبادل نظر شد.

وی همچنین بیان کرد: همچنین مقرر شد برای انعقاد قرارداد و شروع قطعه هشت آزادراه (دوراهی قلات تا بزرگراه حسینی الهاشمی) نیز تسریع شود.

وی گفت: در این جلسه در خصوص نامگذاری آزادراه با یک اسم بومی، استفاده از فاضلاب مرودشت برای تأمین آب پتروشیمی و آزاد شدن آب بهداشتی سد برای مصارف شرب، سرمایه گذاری پتروشیمی شهدای مرودشت در تولید کیسه، شروع عملیات واگذاری نیروگاه غدیر لامرد و پیگیری احداث پالایشگاه پارس فرآیند نیز مذاکراتی شد.

موافقت وزیر دفاع برای سرمایه گذاری جدید / ‏‬نامگذاری آزادراه شیراز بنام حضرت احمدابن موسی (ع)

همچنین علیرضا پاک فطرت نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان فارس نیز در گفتگو با خبرنگار مهر پیرامون این جلسه بیان کرد: در این جلسه برای تسریع در اجرای عملیات پروژه‌های راهسازی در فارس قول مساعد داده و مقرر شد تا پایان سال جاری قطعه هشت آزادراه شیراز که ۲۰ کیلومتر فاصله دارد و از سه راهی قلات به سمت شیراز شروع می‌شود به پایان برسد.

وی گفت: امیرسرتیپ حاتمی تقبل کرد که در قطعه هشت که از سه راهی قلات به سمت بزرگراه حسینی الهاشمی ادامه می‌یابد میزان ۵۰۰ میلیارد تومان دیگر سرمایه گذاری شود.

رئیس مجمع نمایندگان فارس گفت: در این جلسه مقرر شد که با توجه به اینکه شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) است، این آزادراه به نام حضرت احمد ابن موسی (ع) نامگذاری شود.

کد خبر 5267447

منبع: مهر

کلیدواژه: جعفر قادری وزارت دفاع آزادراه شیراز اصفهان ویروس کرونا واکسن کرونا عید غدیر خم آمار کرونا بوشهر کرمانشاه گرگان اردبیل ایلام خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا واکسیناسیون خشکسالی مجلس شورای اسلامی آزادراه شیراز سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۹۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سازمان خصوصی‌سازی خبر داد: اگر تغییر نام استقلال به استقلالِ خلیج فارس منع قانونی نداشته باشد، مورد موافقت قرار می‌گیرد / فیلم

رئیس سازمان خصوصی‌سازی خبر داد: اگر تغییر نام استقلال به استقلالِ خلیج فارس منع قانونی نداشته باشد، مورد موافقت قرار می‌گیرد / فیلم

دیگر خبرها

  • مجلس با وجود مخالفت دولت با الحاق جدولی به بودجه ۱۴۰۳ موافقت کرد
  • موافقت مجلس با یارانه نان، دارو و شیرخشک
  • رئیس سازمان خصوصی‌سازی خبر داد: اگر تغییر نام استقلال به استقلالِ خلیج فارس منع قانونی نداشته باشد، مورد موافقت قرار می‌گیرد / فیلم
  • خرید ۱۵ هزار میلیاردی اصفهانی‌ها در طرح فجرانه
  • ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان/ ایمنی در همه کارها اولویت دارد
  • ضرورت تسریع در ساماندهی میدان «شهید حسن‌پور» قزوین
  • استاندار فارس خواستار تسریع نهضت ملی مسکن و حفظ حقوق عامه شد
  • تسریع در روند رسیدگی به شکایات اتباع و مهاجرین خارجی از طریق کمیته حل اختلاف
  • نهضت ملی مسکن در شهرستان جویم تسریع شود
  • خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان