Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام «احد آزادیخواه» روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: عنوان طرح «صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی» خوب است، اما آن چیزی که از محتوای پیش‌نویس طرح مشاهده می‌شود، اشکالات زیادی به آن وارد است.

وی با تاکید بر اینکه امروز در حوزه فضای مجازی نباید با یک رویکرد عملیات کنیم، افزود: عنوان فضای مجازی یک ابَر موضوع و سرشاخه است و حوزه‌های مختلفی همچون سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و امنیتی را شامل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: در حوزه فضای مجازی به یکباره نمی‌توانیم ورود کنیم و همه ساختارها را بر هم بزنیم و چنانچه در این حوزه با دقت نظر وارد نشویم، بدون شک می‌تواند ضررهای اقتصادی زیادی را برای کاربران ایجاد کند.

حجت الاسلام آزادیخواه ادامه داد: امروز بسیاری از تجارت‌های حوزه دیجیتال توانسته‌اند اشتغال، رونق بازار و درآمدزایی بالایی را برای خانواده‌ها ایجاد کنند و اگر بیگ و دار به آب بزنیم و حوزه فضای مجازی را به صورت ناقص ببینیم و نگاه تند به این موضوع داشته باشیم، یکباره به کل جمعیت کشور ضرر وارد می‌شود و این خطرناک و نگران کننده است.

وی بیان کرد: در حوزه فضای مجازی باید به دنبال تولید محتوا باشیم و این امر مستلزم کار جمعی، ساختاری و تشکیلاتی است و نباید به دنبال ایجاد محدودیت در فضای مجازی باشیم.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: به جای ایجاد محدودیت، باید به دنبال مدیریت فضای مجازی باشیم و سعی کنیم در فضای مجازی با یک مدیریت منظم ورود کنیم که آسیبی برای خانواده‌ها و فرزندان ما نداشته باشد.

حجت الاسلام آزادیخواه یادآور شد: با مدیریت صحیح به جای ایجاد محدودیت، مردم نیز می‌توانند از منافع فضای مجازی بهره‌مند شوند.

به گزارش ایرنا؛ حجت الاسلام آزادیخواه نماینده مردم ملایر یکی از مخالفان طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی است.طرح صیانت از حقوق کابران در فضای مجازی و ساماندهی پیام رسان‌های اجتماعی در مجلس شورای اسلامی درحال بررسی است.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی همدان ملایر احد آزادیخواه فضای مجازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی همدان ملایر مجلس شورای اسلامی همدان ملایر احد آزادیخواه فضای مجازی حوزه فضای مجازی فضای مجازی حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۹۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ جهت عضویت در کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان در پیام رسان بله کافیست عدد ۱۷۱ را به شماره ۱۰۰۰۵۸۸۲ پیامک کنید.

نشانی کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان در سایر پیام رسان‌های داخلی به شرح زیر است:

splus.ir/Tv_Golestan
eitaa.com/Tv_Golestan
https://rubika.ir/Tv_Golestan
https://ble.ir/Tv_Golestan
http://Golestan.irib.ir
@Tv_Golestan

دیگر خبرها

  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • ضرورت پاسخگویی به مطالبات و دغدغه مردم خراسان جنوبی
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!
  • ضرورت روشنگری و تبیین دانشجویان در فضای رسانه‌ای
  • سامانه دهک ریاست جمهوری فعال نشده است | مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • لزوم ایجاد فضای مناسب برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید