Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - شهر: به گفته مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران؛ روزانه میانگین دو تا سه هزار راننده تاکسی در پایتخت واکسینه خواهند شد.
محمد روشنی، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در گفت‌وگو با شهر، با بیان اینکه چهار مرکز در شهر تهران برای واکسیناسیون رانندگان تاکسی مشخص شده است، اضافه کرد: اسامی این مراکز عبارتند از بوستان ولایت، ساختمان شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه واقع در چهارراه کالج، توقف‌گاه اتوبوسرانی طرشت و مرکز رفاهی تاکسیرانان در منطقه 15.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او در پاسخ به این پرسش که آیا مراکز افزایش خواهند یافت، گفت: امکان افزایش تعداد مراکز واکسیناسیون وجود ندارد چرا که توزیع واکسن با محدودیت‌های جدی مواجه است.
روشنی ضمن اشاره به آغاز واکسیناسیون رانندگان تاکسی شهر تهران از چهارم مرداد، بیان کرد: در چهارم مرداد 600 نفر و پنجم مرداد هزار نفر در بوستان ولایت و 500 نفر در مرکز رفاهی تاکسیرانان واکسیناسیون شده‌اند. امروز هم تعداد افراد برای واکسیناسیون افزایش خواهد یافت.
مدیرعامل این سازمان ضمن اظهار امیدواری برای واکسیناسیون روزانه میانگین دو تا سه هزار راننده تاکسی، گفت: اگر همین روند با همین سرعت پیش رود حدود 12 روز آینده ناوگان تاکسیرانی واکسیناسیون خواهند شد.
او ضمن اشاره به جمعیت 78 هزار نفری ناوگان تاکسیرانی، گفت: حدود 40 تا 45 هزار راننده تاکسی واکسیناسیون خواهند شد. علت این مابه‌التفاوت این است که شماری از جمعیت کل ناوگان بیش از 57 سال سن دارند و براساس پروتکل‌های بهداشتی واکسیناسیون شده‌اند.
به گفته مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران؛ حدود 600 تا 800 نفر از رانندگان تاکسیرانی را زنان تشکیل می‌دهند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: هزار راننده تاکسی شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۰۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ جدید کرایه تاکسی و اتوبوس در کرمانشاه اعلام شد

رئیس سازمان حمل‌ونقل مسافر شهرداری کرمانشاه از اعلام نرخ‌های جدید کرایه تاکسی و اتوبوس خبر داد و گفت: نرخ‌های جدید از امروز اعمال می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، رضا دوستی امروز_ سه شنبه یازدهم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش هر ساله کرایه تاکسی و اتوبوس اظهار کرد: امسال این افزایش در برخی مسیرها بیشتر و در بعضی مسیرها کمتر اعمال شده است.

وی افزود: براساس نرخ‌های جدید اعلامی، کمترین کرایه تاکسی در کرمانشاه شش هزار تومان و بیشترین آن ۱۲ هزار تومان است.

رئیس سازمان حمل‌ونقل و مسافر شهرداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: نرخ کرایه اتوبوس هم برای مسیر کریدور شمال به جنوب (تاقبستان-فردوسی) پنج هزار تومان، برای مسیر شهرک‌های پردیس، کرناچی، ظفر، دانش، نصر و نوکان چهار هزار تومان و برای سایر مسیرها سه هزار تومان است.

دوستی اضافه کرد: این نرخ‌های جدید از امروز (سه‌شنبه) اعمال می‌شود و رانندگان ملزم به رعایت نرخ‌های اعلام شده از سوی این سازمان هستند.

وی تاکید کرد: به منظور آگاهی شهروندان از افزایش نرخ کرایه، نرخ‌های مصوب در مسیرهای مختلف به صورت برچسب در دست تهیه و چاپ است که به محض آماده شدن روی شیشه جلو تاکسی‌ها و داخل اتوبوس‌ها و در معرض دید شهروندان نصب خواهد شد.

کد خبر 749409

دیگر خبرها

  • نرخ کرایه تاکسی در مهاباد افزایش یافت
  • طرح واکسیناسیون اتباع خارجی + فیلم
  • نرخ جدید کرایه تاکسی و اتوبوس در کرمانشاه اعلام شد
  • ساخت ۹۵۰۰ واحد مسکونی در ۳ منطقه پایتخت
  • شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا
  • توضیح مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران درباره قیمت خرید زباله در «نوماند»
  • مدیرعامل سازمان پسماند: شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش یافت/ تهران از پاریس تمیزتر است
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • آغاز واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان
  • وضعیت تهران به لحاظ نظافت بهتر از پاریس است