Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-04@10:12:05 GMT

برخورد دو کامیونت با یکدیگر حادثه آفرید

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۵۰۶۰۹

رییس منطقه ۲۵ پلیس راهور فاتب از برخورد دو دستگاه کامیونت خاور با یکدیگر ومصدوم شدن هر دو راننده کامیون در بزرگراه زین الدین خبر داد. خبرگزاری میزان- اسماعیل احسان پور رییس منطقه ۲۵ پلیس راهور فاتب عنوان کرد: ساعت ۲۰:۰۰ شب گذشته وقوع یک فقره تصادف جرحی در محدوده زین الدین غرب به شرق هنگام به پلیس ۱۱۰ اعلام شد که گزارش اولیه حکایت از این داشت که یک دستگاه کامیونت که این مسیر درحال تردد بوده به علت سرعت زیاد و عدم رعایت فاصله طولی با یک دستگاه کامیونت خاور دیگر به شدت برخورد می‌نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان داشت: تیم کارشناسی منطقه ۲۵ پلیس راهور پایتخت، بلافاصله در محل حادثه حضور یافتند و ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار، به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.
این مقام انتظامی ادامه داد: پس از این برخورد و بر اثر شدت حادثه هر دو راننده کامیونت مجروح گردیدند که با حضور عوامل اورژانس بلافاصله به مراکز درمانی منتقل شدند.   بیشتر بخوانید: تصادف شدید تریلر با گاردریل‌های بزرگراه یاسینی
رییس منطقه ۲۵ پلیس راهور فاتب بیان داشت: در خصوص این تصادف کروکی جرحی تنظیم و برای سیر مراحل قانونی تحویل کلانتری مربوطه شد.
وی از رانندگان خودرو‌ها به ویژه خودرو‌های سنگین خواست تا با احترام به قوانین و مقررات، علاوه بر حفظ جان خود به حقوق دیگران نیز احترام گذاشته از سرعت و سبقت در معابر به ویژه بزرگراه‌ها و اتوبان‌ها خودداری نمایند چرا که با توجه به اینکه ابعاد طول عرض و وزن این وسایل بیشتر و بزرگتر از سایر خودرو‌ها می‌باشد و شدت حادثه در تصادفات این وسایل تاثیر بیشتری در نقطه حادثه می‌گذارد و باعث ایجاد خسارات جبران ناپذیری می‌گردد از این رانندگان خواست حین رانندگی از عجله و شتاب و سرعت و سبقت خودداری نمایند و فاصله مناسب خود را با خودوری مقابل حفظ نمایند.   انتهای پیام/ برچسب ها: پلیس راهور تصادف

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس راهور تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۰۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف زنجیره ای در آزاد راه شیراز _ اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، رئیس ایستگاه آتش نشانی شهرداری شهر بیضا گفت: بر اثر برخورد خودرو‌های ال ۹۰، پراید، پژو پارس و یکدستگاه خودرو وانت نیسان در قطعه ۷ آزاد راه شیراز – اصفهان، انتهای باغ شهری‌های ملوسجان به سمت تنگ خیاره، راننده خودرو پراید در دم جان باخت و ۹ سرنشین این خودرو‌ها مصدوم شدند.

احسان زراعت پیشه افزود: مصدومان این حادثه با چند دستگاه آمبولانس اورژانس برای مداوا به مراکز درمانی شیراز اعزام شدند.

علت حادثه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه کرج - قزوین ۵ مصدوم برجای گذاشت
  • انحراف خودرو و حادثه تصادف حاصل جاده خاکی برخی از روستا‌های انابد + تصاویر
  • تصادف زنجیره ای در آزاد راه شیراز _ اصفهان
  • تاسیس موسسات هوشمند ترافیک در کشور
  • پیگیری برای ارائه تسهیلات بانکی براساس تخلف و تصادف رانندگی/ نحوه پرداخت حق بیمه تغییر می‌کند
  • تصادف مرگبار رونیز و پژو ۲۰۶ در این بزرگراه تهران/ برخورد خونین کامیونت‌ها
  • تصادف مرگبار رونیز و پژو ۲۰۶ در بزرگراه شیخ‌فضل‌الله/ برخورد خونین کامیونت‌ها
  • برخورد ۳ دستگاه خودرو حادثه آفرید
  • واژگونی پراید در قزوین سه کشته برجای گذاشت
  • هوش مصنوعی به کمک ثبت تخلفات رانندگی می آید