Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان مدیرعامل انجمن دیابت خوزستان در خصوص آماده‌سازی مراحل اجرای واکسیناسیون کرونا برای بیماران دیابتی بالای ۱۸ سال در استان خوزستان توضیحاتی ارائه کرد.

رضا نظریان در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به دستور وزیر بهداشت با اشاره به آماده‌سازی مراحل اجرای واکسیناسیون کرونا برای بیماران دیابتی بالای ۱۸ سال، اظهار کرد: بیماران مبتلا به دیابت برای تزریق واکسن کرونا، با آماده داشتن کارت انجمن دیابت استان خوزستان و کارت ملی خود بر اساس اولویت‌بندی‌های وزارت بهداشت و درمان، منتظر فراخوان دانشگاه علوم پزشکی اهواز و انجمن دیابت استان خوزستان باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بیمارانی که کارت انجمن دیابت استان خوزستان را ندارند نیز باید برای صدور و دریافت کارت انجمن اقدام کنند.

مدیرعامل انجمن دیابت خوزستان با اشاره به مدارک مورد نیاز برای صدور کارت دیابت، گفت: دو قطعه عکس ۴×۳ پشت‌نویسی شده، کپی کارت ملی، اصل و کپی جواب آزمایش بدون محدودیت زمانی فردی که قندخون ناشتای بالای ۱۲۶ داشته باشد، ثبت دو خط شماره تلفن همراه که یک خط آن مربوط به خود بیمار و یک خط آن مربوط به بستگان درجه یک بیمار باشد، ذکر آدرس دقیق منزل، شغل بیمار، نوع بیمه و نام دارو (قرص یا انسولین) برای صدور کارت دیابت ضروری است.

نظریان ادامه داد: بیمارانی که مدت اعتبار کارت‌شان پایان یافته یا کارت آن‌ها مفقود شده نیز می‌توانند مدارک درمانی و هویتی خود را همراه با عکس جدید، همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب به آدرس خیابان امام شرقی، کوچه شهید حق‌بین یا فرهنگ سابق، جنب بیمارستان آریا سابق به واحد پذیرش درمانگاه فوق تخصصی دانیال تحویل دهند.

وی افزود: بیمارانی که تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان بهزیستی و نهادهای خیریه هستند نیز باید کپی مدارک خود را همراه با مدارک ذکرشده ضمیمه کنند و تحویل دهند.

مدیرعامل انجمن دیابت خوزستان گفت: پس از بررسی و تایید مدارک این افراد، صدور کارت دیابت انجام و برای تحویل کارت با آن‌ها تماس گرفته خواهند شد. البته با توجه به شرایط کرونا، حضور بیماران برای تحویل مدارک و دریافت کارت دیابت الزامی نیست.

نظریان عنوان کرد: با هماهنگی‌های انجام‌شده با دانشگاه علوم پزشکی اهواز و دبیر شورای سلامت اهواز، با بیمارانی که نقص عضو دارند، نابینا هستند یا تحت عمل جراحی قرار گرفته‌اند به صورت ویژه همکاری می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی خوزستان کروناویروس واکسن کرونا دیابت استان خوزستان انجمن دیابت کارت دیابت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۰۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل بیش از ۳۸۰ دستگاه کولر به مدارس خوزستان

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمد سعیدی پور با تاکید بر عزم راسخ نهضت مدرسه سازی در خوزستان، گفت: عمل به فرامین مقام معظم رهبری باهدف انتشار امید آفرینی و عدالت آموزشی در نظام تعلیم و تربیت راهبرد اصلی ما در اداره کل نوسازی مدارس است.   وی با بیان اینکه خدمت به آینده سازان کشور از افتخارات ما در اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان است، افزود: خداوند را شاکریم که در سال گذشته با همت و مدیریت جهادی و جذب مشارکت خیرین مدرسه ساز، توانستیم ۷۰۰کلاس درس را تحویل دانش آموزان خوزستانی دهیم.   سعیدی پور ادامه داد: تجهیز مدارس استان یکی از وظایف و تکالیف اساسی است که ما در این اداره کل پیگیری می‌کنیم. بالاخص توزیع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی که براساس شاخص‌هایی ازجمله؛ اعتبارات استانی تخصیص یافته هر شهرستان،  تعداد کلاس تحویلی هر شهرستان، اقیلم آب و هوایی هر شهرستان، نیاز سنجی اعلام شده از سوی مدیران آموزش و پرورش هر منطقه، مصوبات تعیین شده سفر‌های مقامات استانی و کشوری به هر شهرستان  از جمله سفر ریاست جمهوری، وزیر آموزش و پرورش، ریاست سازمان نوسازی کشور و استاندار انجام می‌شود.   مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با اشاره به تحویل ۳۸۹ دستگاه کولر در یکسال اخیر به ۵ شهرستان، اضافه کرد: از این تعداد، ۱۰۶ کولر در رامهرمز، ۸۲ دستگاه در باغملک، ۷۵ دستگاه در بهبهان، ۷۰ دستگاه در شوش و ۵۶ دستگاه در مسجدسلیمان توزیع شد.   وی می‌گوید: ما در استان خوزستان به واسطه اقلیم آب و هوایی متنوع، در حوزه توزیع تجهیزات (سرمایشی و گرمایشی) با رعایت عدالت از برنامه ریزی منجسمی بهره‌مند هستیم.   سعیدی پور در پایان یادآور شد: وظیفه ما ایجاد بستر مناسب برای ارتقای کیفیت آموزش و‌پرورش و عدالت آموزشی در مناطق محروم و کم برخوردار  در استان خوزستان است؛ و برای رسیدن به این اهداف از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • جزیره قشم میزبان گروه پزشکان جهادی
  • هوش مصنوعی یک ابزار کمکی است و جایگزین پزشک نمی‌شود
  • داوطلبان عضویت در هیات مدیره موسسه ملل مدارکشان را تحویل بدهند
  • تحویل بیش از ۳۸۰ دستگاه کولر به مدارس خوزستان
  • تولید لاستیک افزایش یافت/ فروش سایزهای بالای ۱۵ زیر قیمت مصوب
  • وجود ۷ میلیون مبتلا به دیابت در کشور
  • ۷ میلیون مبتلا به دیابت در کشور/
  • ۷ میلیون مبتلا به دیابت در کشور/ آمار زخم‌های مزمن در دیابتی‌ها
  • آمار باورنکردنی بیماران مبتلا به دیابت در کشور
  • ۷ میلیون مبتلا به دیابت در ایران / آمار زخم‌های مزمن در دیابتی‌ها