Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-27@15:33:05 GMT

تلاش بی ثمر ثریا مقابل حریف قدر چینی

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۵۰۸۶۳

تلاش بی ثمر ثریا مقابل حریف قدر چینی

آفتاب‌‌نیوز :

ثریا آقایی، نماینده بدمینتون بانوان ایران در المپیک 2020 از ساعات ابتدایی صبح امروز رقابت خود را در این بازی ها شروع کرد. او که در گام اول موفق به شکست دادن حریفی از مالدیو شده بود در بازی دوم به مصاف هی بینگ گیائو از چین رفت.

حریف قدرتمند چینی با رنکینگ نهم جهان، اجازه خودنمایی به نماینده ایران را نداد اما تلاش ثریا برای کسب امتیاز و خلق شگفتی احتمالی به ویژه در گیم اول بسیار قابل توجه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به ویژه در امتیازات ابتدایی مسابقه بسیار نزدیک با هی بیتگ گیائو پیش رفت اما ورزشکار سرشناس چینی که کلکسیونی از مدال های جهانی و آسیایی را در کارنامه دارد توانست 21 بر 11 این گیم را به سود خوب به پایان برساند.

ثریا آقایی در گیم دوم تحت تاثیر شکست گیم اول روحیه خوبی نداشت و علی رغم تلاش بسیار نتوانست رقابتی پایاپای با حریف چینی اش داشته باشد. او با نتیجه 21 بر 3 مقابل هی بینگ گیائو تن به شکست داد تا بدمینتون بازی 24 ساله چینی 2 بر صفر پیروز این مسابقه شود.

منبع: ورزش سه

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ثریا اقایی چین بدمینتون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۰۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد

تیم فوتبال استقلال در دیداری دوستانه مقابل آریو اسلامشهر با یک گل شکست خورد.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال استقلال امروز در یک بازی دوستانه مقابل تیم دسته اولی آریو اسلامشهر قرار گرفت و با یک گل شکست خورد.

در این بازی تدارکاتی، محمدرضا خالد آبادی، مجتبی فراشبندی، محمدحسین مرادمند، سامان تورانیان، میلاد فخرالدینی، جعفر سلمانی، امید حامدی فر، حسین زواره ای، سینا عامری، پیمان بابایی و امیرمحمد عالیشاه در ترکیب اصلی تیم استقلال به میدان رفتند.

همچنین در نیمه دوم، امیرعلی صادقی، ایمان سلیمی و زبیر نیک نفس به زمین رفتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پرسپولیس حریف گربه سیاه نشد/ حضور یک تیم از لیگ دسته اول
  • برای اوسمار، کلاس مدیریت را تعطیل کن!
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| صعود ایران به فینال با پیروزی مقابل ازبکستان در ضیافت پنالتی‌ها
  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد
  • فریاد و لبخند سردار سوژه رم شد (عکس)
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • تن‌هاخ: قابل قبول نیست با این حال خوشحالم
  • لیورپول با این وضع جایی در کورس قهرمانی ندارد
  • شکست تدارکاتی استقلال از حریف لیگ یکی
  • استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد