Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی بسکتبال ایران در دومین بازی خود ازمرحله گروهی المپیک توکیو مغلوب تیم قدرتمند آمربکا شد. خبرگزاری میزان - روز دوم از مرحله گروهی رقابت‌های بسکتبال المپیک توکیو امروز (چهارشنبه) از سر گرفته شد که در یکی از مهمترین بازی‌های گروه A تیم ملی بسکتبال ایران از ساعت ۹:۱۰ رو در روی تیم قدرتمند آمریکا، مدعی نخست قهرمانی قرار گرفت که در پایان این جدال یک طرفه ملی‌پوشان ایران با وجود تلاش فراوان با نتیجه ۱۲۰ بر ۶۶ مغلوب حریف صاحب نام خود شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شاگردان شاهین‌طبع با قبول دومین شکست متوالی خود دیگر شانسی برای صعود به دور دوم ندارند و باید طبق برنامه در دیدار سوم خود روز شنبه به مصاف تیم ملی فرانسه بروند.   حامد حدادی سنتر باتجربه ایران با کسب ۱۵ امتیاز در این مسابقه، امتیاز آورتین بازیکن ایران شد. جمشیدی هم با ۱۴ امتیاز دیگر بازیکن تاثیرگذار ایران بود.

*نتایج چهار کوارتر دیدار ایران با آمریکا به تریب زیر است:

کوارتر اول: ۲۸ بر ۱۲ به سود آمریکا

کوارتر دوم: ۳۲ بر ۱۸ به سود آمریکا

کوارتر سوم: ۲۲ بر ۱۳ به سود آمریکا

کوارتر چهارم: ۳۸ بر ۲۳ به سود آمریکا
دو تیم ایران و آمریکا پیش از این در رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۱۰ ترکیه به مصاف هم رفته بودن  که این بازی با نتیجه ۵۱ - ۸۸ به سود ایالات متحده به پایان رسیده بود و نفراتی مانند حامد حدادی و ارسلان کاظمی از ایران و کوین دورانت از آمریکا، سابقه حضور در آن دیدار را داشتند.

ترکیب تیم ایران:
حامد حدادی، صمد نیکخواه بهرامی، ارسلان کاظمی، بهنام یخچالی و محمد جمشیدی

ترکیب تیم آمریکا:
کوین دورانت، دیمین لیلارد، دوین بوکر، لوملو بال و جروی هالیدی

*دیدار تیم ملی بسکتبال ایرن با آمریکا به روایت تصویر:

بیشتر بخوانید: جلال‌پور: بازی سختی با آمریکا داریم اما آماده رقابت با آن‌ها هستیم

انتهای پیام/

برچسب ها: المپیک توکیو فدارسیون بسکتبال تیم ملی بسکتبال ایران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بسکتبال المپیک توکیو فدارسیون بسکتبال تیم ملی بسکتبال ایران تیم ملی بسکتبال ایران سود آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۱۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم

در چارچوب مسابقات هفته سی و یکم بوندس لیگای آلمان، عصر امروز چهار دیدار برگزار شد که در مهمترین مسابقه مصاف لایپزیش و دورتموند مصاف تیم‌های چهارم و پنجم جدول با نتیجه چهار بر یک به سود لایپزیش خاتمه یافت.

با این نتیجه شاگردان مارکو رز جایگاه خود را در رتبه چهارم جدول تثبیت کردند و اختلافشان با دورتموند رده پنجمی به ۵ امتیاز افزایش یافت. اگرچه احتمال خیلی زیاد سهمیه لیگ آلمان در لیگ قهرمانان سال آینده ۵ سهمیه خواهد بود و زنبور‌ها هم راهی این مسابقات می‌شوند، اما در صورتی که همان چهار سهمیه باقی بماند، شاگردان ترزیچ احساس خطر خواهند کرد و خیال لایپزیش با این برد راحت شد.

اوپندا (۲۳)، ششکو (۴۶)، سیماکان (۴۶) و بائوم گارتنر (۸۰) برای لایپزیش و سانچو برای دورتموند گلزنی کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در سایر دیدارها، بایرن مونیخ رده دومی با گل‌های هری کین و اکیتیکه ۲-۱ اینتراخت فرانکفورت را شکست داد و وردربرمن با سه گل میزبانش آگزبورگ را برد و فرایبورگبا نتیجه ۲ بر ۱ از ولفسبورگ شکست خورد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی شکست سنگین السد
  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست
  • انریکه: می‌توانیم بگوییم قهرمان لیگ هستیم؛ برای پیروزی مقابل دورتموند، کاملا آماده‌ایم
  • طلسم عجیب اللهیار شکست
  • شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم
  • لیورپول با توقف مقابل وستهام از قهرمانی‌ دور شد؛ درگیری لفظی صلاح و کلوپ
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد
  • سرمربی تایلند: ایران نتوانسته راحت رقبا را شکست دهد