Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- دادستان بوشهر با اشاره به ادامه بازداشت متهمان پرونده مشکلات مالی شورای شهر کنگان گفت: دومین عضو شورای شهر کنگان توسط اداره کل اطلاعات استان بوشهر دستگیر و بازداشت شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، علی حسن‌پور  صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تشکیل پرونده تخلفات مالی در شورای شهر کنگان از بازداشت اعضای شورای این شهر خبر داد و اظهار داشت: در پی تشکیل پرونده تخلف‌های مالی در شورای شهر کنگان که قبلاً منجر به دستگیری یکی از اعضای این شورا و 2 کارمند و تعدادی از مرتبطین آنها شده یکی دیگر از اعضای این شورا حسب دستور قضایی توسط اداره کل اطلاعات استان بوشهر دستگیر و بازداشت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پرونده اعضای این شورا در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کنگان در جریان رسیدگی مقدماتی قرار دارد.

دادستان بوشهر پیش از این از دستگیری شهردار شهر شنبه دشتی، 2 نفر از اعضای شورای این شهر و یک پیمانکار مرتبط با آنها به اتهام تخلفات مالی خبر داد بود.

برخورد با متهمان پرونده شهرداری بوشهر ادامه دارد/ افزایش تعداد بازداشتی‌ها به 19 نفرتعداد بازداشتی‌های پرونده شهرداری بوشهر به 18نفر رسید/ دستگیری 2 عضو دیگر شورا و یک پیمانکاردادستان بوشهر: 2 عضو شورای شهر شنبه شهرستان دشتی بازداشت شدند

حسن‌پور با بیان اینکه‌ این متهمان با پیگیری سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر و بازداشت شدند تصریح کرد: پرونده‌های هر یک از این متهمان به‌صورت جداگانه در دادسرای عمومی و انقلاب در مرحله‌ تحقیقات مقدماتی است.

انتهای پیام/190/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای شهر کنگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۱۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیق فعالیت یکی از اعضای شورای شهر بندر امام (ره)

رییس دادگستری بندر امام خمینی(ره) گفت: عضویت یکی از اعضای شورای شهر به دلیل تخلف و داشتن پرونده قضایی، تا اطلاع ثانوی تعلیق و از حضور در شورای شهر منع شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، به نقل  از روابط عمومی دادگستری خوزستان، عزیز مراد حسین‌پور در این خصوص افزود: بر اساس پرونده قضایی نامبرده در شعبه 102 کیفری بندر امام خمینی (ره) با اتهام آدم‌ربایی (ربودن شهردار)، قرار نظارت قضایی با موضوع منع اشتغال و عضویت در شورای شهر برای وی صادر شد.

وی با اشاره به اینکه دستگاه قضایی بی‌قانونی و ایجاد اخلال در امنیت روانی جامعه را برنمی‌تابد، افزود: بر این اساس با هر گونه تخلف بدون توجه به القاب و عناوین افراد برخورد خواهد شد.

به گزارش تسنیم، دادگستری خوزستان طی یک‌سال اخیر در راستای مبارزه با فساد اداری چندین مدیر در استان را بازداشت کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزئیات عجیب از گمشدن یسنا کوچولو؛ او را دزدیده بودند؟
  • احتمال ربوده شدن یسنا قوت گرفت
  • دادستان کلاله: یسنا ربوده شده بود
  • دادستان: تحقیقات برای دستگیری عوامل مفقودی «یسنا» ادامه دارد
  • «یسنا» پیدا شد / ورود دادستان به موضوع
  • ورود دادستان کلاله به موضوع مفقودی «یسنا»
  • اعتبار هزار میلیاردی برای طرح‌های عمرانی روستاها
  • اعضای شورای شهر سنندج چه مطالباتی را در حضور استاندار کردستان مطرح کردند؟
  • استیضاح شهردار ارومیه ناکام ماند
  • تعلیق فعالیت یکی از اعضای شورای شهر بندر امام (ره)