Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - همایش پیاده روی غدیر از پارک مهر ولایت شهرک اندیشه تا امامزاده "سید محمد" امروز چهارشنبه برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، با فرا رسیدن عید غدیر و آغاز امامت امیرالمومنین حضرت علی (ع) برنامه های ویژه ای در سراسر کشور اجرا می شود که در این میان، با استفاده از ظرفیت بقاع متبرکه در بحث اکمال دین نبوی و ولایت علوی برنامه‌هایی در استان اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمله این برنامه‌ها می‌توان به جشن اهدا جهزیه برای چهل زوج جوان در روز جمعه و محل مصلی اعظم تبریز با همکاری مراکز نیکوکاری شهید فاتح و شهید باکری اشاره کرد که هر جهیزیه حدود 12 میلیون تومان ارزش دارد.

روایت تسنیم از امامزاده‌ای که سپر بلای مردم روستا شد + تصاویرآیین تکریم امامزادگان زیر سایه پرچم حرم رضوی در کرمان به روایت تصویر«اماکن تاریخی، امامزادگان و بقاع متبرکه» کردستان به جامعه شناسانده شوندنوروزپور: 50 هزار نفر به‌صورت افتخاری در بقاع متبرکه خدمت می‌کنند / برگزاری مراسم تجلیل از امامزادگان در 31 استانهمچنین به جهت تکریم سادات و ترویج ازدواج آسان، از زوج‌هایی که یکی از آنها سید و یا سیده بوده و مهریه آنها 110 سکه و کمتر از آن باشد و در طول یک سال گذشته ازدواج نموده اند مراسم تجلیل و تقدیری برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام سید شهاب الدین حسینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با تسنیم، برنامه‌های روز عید غدیر در امامزادگان استان را برشمرد و گفت: از کتاب سیره اخلاقی تربیتی امام علی (ع) که به قلم حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم، امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی نگاشته شده است روز چهارشنبه طی مراسمی رونمایی خواهد شد.

وی افزود: همایش پیاده روی غدیر نیز از پارک مهر ولایت شهرک اندیشه تا امامزاده سید محمد کججانی روز چهارشنبه از ساعت 16 برگزار می شود که در مسیر با ایجاد ایستگاه های صلواتی مساجد آخماقیه، اندیشه و رواسان از این عزیزان پذیرایی شده و در آخر مراسم به قید قرعه 10 سفر مشهد مقدس، لوازم خانگی و لوازم ورزشی اهدا می‌شود.

به گزارش تسنیم، روز چهارشنبه نیز از محل موقوفه خیرالنسا و با همکاری بنیاد غدیر استان در برخی از بقاع متبرکه استان بیش از 10 هزار پرس غذا طبخ و توزیع می شود، 10 هزار پرس دیگر نیز در امام زاده کججانی روز پنجشنبه طبخ و توزیع خواهد شد.

کاروان های شادی از امامزادگان در اقصی نقاط شهر جهت اجرای برنامه‌های مفرح مانند گروه سرود و... پیش بینی شده است که به صورت خودرویی به اجرای برنامه های خود خواهند پرداخت.

انتهای پیام/114/س

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: روز چهارشنبه بقاع متبرکه خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۱۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه قطعی گاز در هوراند و کلیبر

بر اساس اطلاعیه شرکت گاز آذربایجان شرقی به علت تعمیرات و لزوم جابجایی شبکه خطوط لوله گاز جریان گاز طبیعی مشترکین واقع در شهر هوراند و ۶۷ روستای مسیر‌های تنباکلوق، آقبراز و میدانلار هوراند و سه روستای کلیبر شامل گوار، عربشاه خرگوشان و گوزالان از ساعت ۹:۳۰ روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه به مدت ۲۴ ساعت قطع خواهد شد.

مشترکان برای ارائه هرگونه گزارش و دریافت راهنمایی می‌توانند با شماره تلفن ۱۹۴ مرکز امداد گاز تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تصویب تشکیل بنیاد شیخ انصاری در دزفول
  • رتبه دهم آذربایجان شرقی در تبدیل مجوز‌های کاغذی
  • استاندار آذربایجان‌شرقی: مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • برگزاری نشست هماهنگی برنامه ریزی برنامه‌های نمایشگاهی آثار نفیس موزه ایران باستان در استان ها
  • مدال برنز بر گردن تیرانداز آذربایجان شرقی
  • خانواده محور بودن برنامه‌های دهه کرامت در آذربایجان شرقی
  • برنامه ریزی نمایشگاه آثار موزه ایران در آذربایجان شرقی
  • فیلم| عملیات تعقیب و گریز برای کشف محموله‌های قاچاق چوب در آذربایجان‌شرقی
  • وکیل در آذربایجان شرقی
  • اطلاعیه قطعی گاز در هوراند و کلیبر