Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار کرج گفت: کرج بعد از شهرستان محلات بیشترین میزان تولید گل و گیاهان گلخانه‌ای کشور را به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، علی کمالی زاده صبح امروز چهارشنبه در مراسم افتتاح بازار صدف، اولین بازار دائمی گل و گیاه کرج، اظهار کرد: سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی یکی از سازمان‌های فعال شهرداری کرج در حوزه اقتصاد شهری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ساماندهی مشاغل و کسب‌وکارهای شهری از مهم‌ترین وظایف این سازمان است، افزود: امروزه به‌واسطه رشد روزافزون صنعت  ITو دیجیتال، کسب‌وکارها با سرعت زیادی در حال تغییر هستند.

شهردار کرج توضیح داد: فضای دیجیتال و مجازی امکان دسترسی آسان مصرف‌کننده به کالاهای موردنیاز را با سرعت و کیفیت قابل قبولی فراهم کرده و مدیریت شهری کرج هم از این بستر برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان استفاده می‌کند.

کمالی زاده در ادامه با اشاره به ظرفیت کرج در تولید گل و گیاه ادامه داد: کرج بعد از شهرستان محلات استان مرکزی بیشترین میزان تولید گل و گیاهان گلخانه‌ای کشور را به خود اختصاص داده و از این طریق درآمدزایی مناسبی هم دارد.

وی تأکید کرد: با افتتاح بازار دائمی گل و گیاه صدف، فروشندگان و تولیدکنندگان گل دیگر نیاز ندارند برای خرید به بازار گل شهید بابایی مراجعه و می‌توانند گل و گیاه موردنیاز خود را مستقیم از این بازار تهیه کنند که این کار هم به نفع عرضه‌کننده و هم خریدار است.

شهردار کرج با اشاره به ظرفیت‌های این بازار ۳۰ غرفه‌ای، گفت: با افتتاح این مجموعه شاهد افزایش کیفیت گل و گیاهان تولیدشده، کاهش قیمت نهایی فروش آن‌ها و افزایش مصرف گل و گیاه در منازل شهروندان کرجی خواهیم بود.

کمالی زاده بابیان اینکه به‌زودی مرکز ساماندهی و نمایشگاهی مشاغل خانگی کرج راه‌اندازی می‌شود، گفت: با راه‌اندازی این مرکز، دو هزار و ۷۰۰ فعال حوزه مشاغل خانگی از طریق پلتفرم فضای مجازی به بازار فروش متصل می‌شوند.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: البرز شهرداری کرج نمایشگاه دایمی علی کمالی زاده گل وگیاه گل و گیاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۱۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی از دختران افغان در دومین روز نمایشگاه قرآن کابل

دومین روز نمایشگاه ملی قرآن کریم در کابل با حال و هوایی دخترانه و نیز حضور داور برنامه «محفل» برگزار شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، نمایشگاه ملی قرآن کریم افغانستان در حالی دومین روز خود را سپری کرد که در این روز میزبان صدها نفر از دختران و زنان افغان بود.

مردم افغانستان در این روز از نمایشگاه میزبان «احمد ابوالقاسمی» داور سرشناس برنامه «محفل» نیز بودند.

نخستین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان، عصر چهارشنبه(12 اردیبهشت 1403) با حضور فرهنگیان، اساتید حوزه و دانشگاه و شماری از مقام‌های حکومتی در کابل گشایش یافت.

این نمایشگاه با شعار «جامعه افغانی، تربیت قرآنی» به مدت هفت روز از ساعت 10 صبح الی 4 بعدازظهر آغاز به کار کرده است. در این نمایشگاه 25 غرفه قرآن کریم و آثار مرتبط با آن به نمایش گذاشته شده است.

افغانستان| با عمل به قرآن ملت سرافراز باقی می‌مانیمگشایش بزرگترین نمایشگاه قرآنی در افغانستان

انتهای پیام/.

 

دیگر خبرها

  • ایران ۱۰۰ تولیدکننده موبایل دارد، کره جنوبی یک عدد؛ چرا این نگران‌کننده است‌؟
  • اجرای ۱۵ طرح عمران شهری در سلماس 
  • سه شنبه بازار پردیس تعطیل می شود
  • استفاده از خودروهای برقی به حل مهم‌ترین مسئله کلان‌شهر اصفهان کمک کند
  • میزبانی از دختران افغان در دومین روز نمایشگاه قرآن کابل
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل هنرستان نوآوران فولادشهر
  • عمو پورنگ به «لالایی» نزدیک شد و تلویزیون به سریالی فوتبالی!
  • تسهیلات مناسب به بانوان فعال در حوزه صنایع‌دستی اختصاص می‌یابد
  • دشت هراز بزرگترین تولیدکننده برنج مازندران است
  • پول‌ های زیر فرش/ پردرآمدترین مشاغل خانگی کدام‌اند؟