Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی گفت: سپاه پاسداران و شهدای سپاه و بسیج قدرت نظام جمهوری اسلامی در پای میز مذاکرات مختلف بین المللی است.

محمدعلی شجاعی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) استان که ششم مرداد ماه در محل مصلی بجنورد با حضور جانشین فرمانده کل سپاه برگزار شد، اظهارکرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک تنه قوی برای خدمتگزاری به مردم و تحقق منویات مقام معظم رهبری در تمامی زمینه ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شجاعی افزود: در پای میز مذاکرات بین المللی صندلی برای کشورهای دارای توان و قدرت است که قدرت صندلی ایران به واسطه سپاه پاسداران و شهدای سپاه و بسیج است.

مقام عالی دولت در استان، واقعه عاشورا را سند افتخار برای جهان شیعه و مسلمانان توصیف کرد و گفت: امروز رشادت ها و جانبازی های نیروهای غیور سپاه پاسداران و بسیج اجازه نمی دهد چراغ واقعه عاشورا بی فروغ شود.

محمدعلی شجاعی افزود: اعتقاد و انگیزه دینی عنصری موثر برای شهادت ها و ایجاد صندلی قدرت در مذاکرات است و وجود این عامل موجب شکست ۴۰ ساله توطئه های دشمنان نظام جمهوری اسلامی در برابر مردم است.

شجاعی با بیان اینکه به واسطه هم فهمی، انسجام، هم افزایی و وحدت‌ کلمه بین تمامی اجزای حاکمیت در استان امروز در بحث خدمتگزاری به مردم شرمنده سه هزار شهید استان نیستیم، گفت: مسیر خدمت در استان خراسان شمالی تحقق منویات مقام معظم رهبری است.

گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات سردار ابوالقاسم چمن قدردانی و سردار اسماعیل فرجی به عنوان فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) معرفی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی خراسان شمالي سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۲۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب گذشته  در نخستین سالگرد شهادت شهید غیرت، حمیدرضا الداغی، با حضور در منزل این شهر بزرگوار در سبزوار با خانواده وی دیدار و گفتگو کرد.    سردار علی فدوی،  گفت: شهید الداغی نماد غیرت، جوانمردی و شجاعت و متعلق به تمام مردم ایران است، مرد غیرتمندی بود که بر اساس تکلیف از ناموس این کشور دفاع کرد و جان خود را در این راه داد.   وی افزود: این حرکت وی نه تنها در سبزوار، بلکه در کل کشور و از ابعادی در کل دنیا، جلوه ویژه‌ای پیدا کرده است.    سردار علی فدوی، گفت: این افتخار و سربلندی برای مردم ما است که در بزنگاه‌ها بصیرت وافری دارند و تکلیفشان را به خوبی و درستی انجام می‌دهند.   شهید الداغی اردیبهشت سال گذشته هنگامی که ۲ شرور در یکی از خیابان‌های سبزوار برای ۲ دختر جوان ایجاد مزاحمت کردند و قصد داشتند یکی از آنها را با خود ببرند،  در درگیری با آن افراد شرور، از ناحیه سینه و پشت مورد ضربات متعدد چاقو قرار گرفت و به شهادت رسید.   این حرکت غیرتمندانه مورد تحسین مردم قدرشناس ایران قرار و به پاس این حرکت انسانی، وی شهید غیرت لقب گرفت.   سبزوار، واقع در ۲۳۰ کیلومتری مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد
  • «عملیات وعده صادق صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرد»
  • عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • عملیات «وعده صادق» صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
  • عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
  • با انجام عملیات وعده صادق همه دنیا به قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی پی برد
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم