Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@23:18:44 GMT

دشمنان حتی تصور حمله به کشور را ندارند

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۵۱۰۳۰

دشمنان حتی تصور حمله به کشور را ندارند

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، دریادار پاسدار علی فدوی  جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه خراسان شمالی با بیان اینکه ۴۲ سال است که دشمنان تلاش زیادی برای شکست جمهوری اسلامی انجام داده اند گفت: تاکنون دشمنان در این زمینه موفق نبوده اند و هم اکنون نیز قدرت کشور قابل قیاس با گذشته نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: بیش از ۲۰۰ هزار شهید در کشور گواه عزم و ایستادگی مردم در مقابل دشمن است و مردم همواره پای نظام ایستاده اند و از کیان نظام دفاع می‌کنند.

سردار فدوی در ادامه انتخابات را نقطه قوت نظام دانست و گفت: تلاش خبیثان برای منصرف کردن مردم در پای صندوق‌های رای بی نتیجه ماند در ضمن آن‌ها امیدوار بودند که تنها ۲۰ درصد مردم مشارکت کنند، اما مردم برگ زرینی دیگر را در انقلاب رقم زدند.

وی افزود: امیدواریم با تغییر دولت مشکلات جامعه هم حل شود و خداوند نیز عنایت خواهد کرد مردم در کنار دولت سختی‌های گذشته که شیاطین برای ملت ایجاد کردند فراموش کنند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین خدمتگزاری به مردم را عبادت دانست و گفت: همه باید در موقعیتی که قرار دارند باید خدمت به مردم را از یاد نبرند و برای موفقیت نظام تلاش کنند.

وی نقش سپاه استانی را بسیار ارزنده عنوان کرد و گفت: فرماندهان سپاه همواره در صف اول همدلی قرار دارند و هرچقدر بین مسئولان همدلی و همراهی باشد مشکلات مردم بهتر حل می‌شود.

در آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه خراسان شمالی در مصلای بجنورد، نماینده، ولی فقیه در استان و شماری از مسوولان استانی و لشکری حضور داشتند.

در ابن مراسم سردار ابوالقاسم چمن تودیع شدو سرهنگ اسماعیل فرجی که پیش از این جانشین سپاه حضرت جواد الائمه خراسان شمالی بود به عنوان فرمانده این سپاه منصوب شد.

همچنین سردار ابوالقاسم چمن به عنوان معاون اجرایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب شد.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه پاسداران انتخابات 1400 فرمانده سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۱۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام عربپور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان درمراسم آغاز هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج استان کرمان گفت: شهیدان از مکتب امام (ره) و اسلام ناب تاسی و الگو گرفتند، آنها حق بزرگی به گردن ما و به گردن همه آحاد ملت ایران دارند و جا دارد بر آنها درود و سلام بفرستیم که این انقلاب را پاسداری وحراست کردند و با خون‌های پاکشان وبامجاهدت‌هایشان به ما درس داده‌اند که چگونه بایستیم و مجاهدت کنیم.

وی با اشاره به دوم اردیبهشت ماه سالروز تشکیل سپاه مقدس پاسداران گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از الهامات الهی امام خمینی (ره) بود که سپاه را برای حفظ ایران، انقلاب واسلام ناب تشکیل دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان اظهار داشت:مقام معظم رهبری در یکی از سخنرانی‌هایشان در جمع فرماندهان در چندین سال قبل در حسینیه امام خمینی (ره) فرمودند: یکی از الهامات الهی که به قلب و دل امام (ره) جاری شد، تشکیل سپاه بود و دوم تشکیل بسیج بود و چه جمله‌های حکیمانه‌ای که امام خمینی (ره) فرمودند: که اگر سپاه نبود کشور هم نبود؛‌ای کاش من یک پاسدار بودم.

وی در ادامه گفت: امروز اگر می‌بینید که سپاه شهره عالم است و افتخار آفرین است به واسطه این است که به مکتب امامینش دل داده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان، بیان داشت: گروه‌هایی مانند حزب الله، انصارالله، حشد شعبی، زینبیون، فاطمیون، حیدریون و حسینیون به تاسی و الگوگیری از سپاه تشکیل شده‌اند.


حجت‌الاسلام عربپور سپاه پاسداران را بهشت نیرو‌های مسلح دانست و عنوان کرد:سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است.

وی افزود:چیزی که باعث شد سپاه گنبد آهنین را درنورددایمان بود؛ معمولاً پنجه افکندن با یک نیروی قدرتمند اتمی دل می‌خواهد؛ قدرت می‌خواهد؛ سپاه پاسداران باایمان و دلیری که داشت گنبد آهنین یک قدرت پوشالی و کاذبی مثل صهیونیست‌ها رادر هم بکوبد اینها معنویت است.

یا بچه‌های حزب الله و مردم غزه با سلاح‌های پیش پا افتاده و معمولی حریف صهیونیست‌ها هستند، چون ایمان در کار آنها وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • سردار فدوی: مستکبرین عالم فکر نمی‌کردند روزی در منطقه غرب آسیا اساس آن‌ها زیر سوال برود
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد