Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - تعمیرات اساسی واحد بهره‌برداری و نمک‌زدایی منطقه عملیاتی نفت‌شهر با استفاده از ظرفیت نیروهای متخصص و کارکنان این منطقه آغاز شد.
به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، علی رضایی، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب با اعلام این خبر گفت: تعمیرات اساسی همانند سال‌های گذشته در پنج گروه اصلی تعمیرات خطوط لوله، مکانیک، برق، ابزار دقیق و کارگاه مرکزی و پس از برنامه‌ریزی و هماهنگی بین واحدها انجام می‌شود و دیگر واحدهای بهره‌برداری، بازرسی فنی، بهداشت، ایمنی و محیط زیست (اچ‌اس‌ئی،) خدمات فنی و ترابری نیز مشارکت و پشتیبانی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به زمان اجرا و صرفه‌جویی مالی انجام این پروژه افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها این تعمیرات در کمتر از یک ماه و با استفاده از توان فنی و تخصصی همکاران این شرکت و صرفه‌جویی حدود 10 میلیارد ریال انجام می‌شود.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب به محدودیت‌ها و موانع انجام این پروژه در این منطقه اشاره و اظهار کرد: وجود شرایط سخت اقلیمی، دمای بالای هوای منطقه به‌ویژه امسال، گردوغبار شدید، سخت‌گذر بودن برخی از جاده‌های دسترسی و به‌تبع آن مشکل در انتقال تجهیزات، ماشین‌آلات و مصالح موردنیاز از جمله چالش‌های پیش روی اجرای عملیات تعمیرات خواهد بود که به امید خدا با تلاش و همت کارکنان در واحدهای ستادی و مناطق عملیاتی، بدون حادثه و در زمان مقرر، این مهم انجام شود.
بر اساس این گزارش، برنامه‌ریزی موارد مرتبط دیگر نظیر شست‌وشو و رنگ‌آمیزی، تعمیر اساسی مخازن، تعمیر اساسی همه تفکیک‌گرها، تعمیر اساسی تأسیسات واحد، تعمیر و سرویس همه ادوات ابزار دقیق و همه تجهیزات برقی، گریس‌کاری و روان‌کاری همه شیرهای ایمنی موجود در واحد، تعمیر مبدل‌های حرارتی و شیرآلات و سرانجام تعمیر خطوط لوله داخلی واحد انجام می‌شود.
شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب یکی از سه شرکت زیرمجموعه شرکت نفت مناطق مرکزی ایران با حوزه فعالیت در سه استان کرمانشاه، ایلام و لرستان است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۲۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی با کاهش دوره تعمیرات اساسی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ احمد باهوش افزود: با کاهش دوره تعمیرات اساسی از معادل ۱۵ روز توقف کامل مجتمع به حدود ۹ روز در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱، که همسو با برداشت حداکثری از مخزن مشترک پارس جنوبی انجام شد، بیش از ۴ میلیارد مترمکعب به خوراک مجتمع و تولید گاز افزوده شد.

وی اظهار داشت: تولید و تزریق گاز شیرین سراسر پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی به خطوط سراسری در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال پیش از آن، بیش از ۳ درصد افزایش تولید داشت که این موضوع با انجام اقدام‌های نوآورانه، استفاده ۹۰ درصدی از کالا‌های ایرانی و تلاش و مجاهدت کارکنان و متخصصان ثبت شد.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: تولید گوگرد مرغوب دانه‌بندی‌شده پارسال در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه بیش از ۶۴۰ هزار تن بود که این مقدار، افزایش ۱۰ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱ داشت. 

پارسال بیش از ۲۲۵ میلیارد مترمکعب گاز طبیعی از سکو‌های سرچاهی میدان مشترک پارس جنوبی دریافت شد که با استفاده از توان، دانش و نوآوری کارگران و متخصصان خط مقدم جبهه اقتصادی، بیش از ۱۹۶ میلیارد و ۱۰۹ میلیون مترمکعب در مجتمع پارس جنوبی شیرین‌سازی و به خطوط سراسری تزریق شد.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی
  • بهره برداری بیش از ۳۰۰ طرح محرومیت زدایی آبفای گیلان
  • لیست کارگاه خوب تعمیر مبل زیر نظر اتحادیه در تهران
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • صدور مجوز بهره‌برداری شهرک صنعتی شماره ۲ زرند پس از ۱۷ سال انتظار
  • واحد سیار فرآورشی آزادگان جنوبی تعمیر شد
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی با کاهش دوره تعمیرات اساسی
  • قیمت تعمیر انواع مبل