Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجمع سالانه فدراسیون اسکواش بصورت حضوری و وبیناری در تالار فارسی آکادمی ملی المپیک به ریاست مهدی علی نژاد برگزار شد.

در این مجمع رییس فدراسیون گزارشی تصویری از شرایط موجود  این روزهای اسکواش که شامل تسویه بدهی های انباشت و بدهی های مالیاتی فدراسیون و برنامه های تقویمی فدراسیون در ۱۴۰۰ بود را ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از قرائت گزارش بازرس و حسابرس مستقل و خزانه دار،  معاون وزیر ورزش و جوانان تبریک به رییس فدراسیون  و مجموعه فدراسیون اسکواش کشور اعلام کرد: تحلیل وضعیت فدراسیون از سوی وزارت متبوع نشان دهنده انضباط ، سلامت کاری و دقت در امور و برنامه محوری است و از این بابت به رییس این فدراسیون و تیم همراه باید تبریک گفت.

علی‌نژاد افزود: کارهای بسیار ارزشمندی در اسکواش صورت گرفته و می‌گیرد خصوصا در لیگ ها و رویدادهای حرفه ای که ادامه این روال به شیرینی های آینده در حوزه قهرمانی در اسکواش و پدل ختم خواهد شد.

افتخاری مشاور رییس کمیته ملی المپیک و عضو هیات اجرایی نیز در این مجمع اظهار داشت: در تمام سال هایی که از استان و مرکز، فعالیت های اسکواش را دنبال می کردم همیشه بطور ویژه برنامه محوری و ایجاد انگیزه در مجموعه کاری سلیمانی را به خوبی می‌شود مشاهده کرد و این روند همچنان ادامه دارد. 

در پایان مجمع علی نژاد با اهدای لوح سپاس به خزانه دار فدراسیون بواسطه عملکرد مالی فدراسیون تقدیر کرد.

برچسب‌ها مهدی علی نژاد اسکواش وزارت ورزش و جوانان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهدی علی نژاد اسکواش وزارت ورزش و جوانان مهدی علی نژاد اسکواش وزارت ورزش و جوانان علی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۲۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال ایران در شرایطی به عنوان قهرمانی آسیا رسید که وحید شمسایی سرمربی این تیم قراردادی با فدراسیون ندارد!

شمسایی در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد که به درخواست خودش قراردادی با فدراسیون فوتبال امضا نکرده؛ او گفت که خواهان تاخیر در عقد قراردادش شده تا اگر تیم ملی فوتسال قهرمان آسیا نشد، استعفا بدهد و برود.

حالا اما با توجه به کسب جام قهرمانی توسط فوتسالیست‌های ایران مسئولان فدراسیون در صدد هستند تا هرچه سریع‌تر قرارداد شمسایی را امضا کنند.

احسان اصولی، رییس کمیته فوتسال، روز دوشنبه اعلام کرد که در خدمت شمسایی خواهند بود و در همین رابطه خبرنگار ما کسب اطلاع کرد که امضای قرارداد سرمربی تیم ملی فوتسال در اولویت برنامه‌ها قرار خواهد گرفت.

شمسایی قرار است به زودی به دیدار مهدی تاج برود و مهم‌ترین بحث در این خصوص قرارداد سرمربی فوتسالیست‌های ایران است. قرارداد او بعد از تنظیم از سوی بخش حقوقی به هیئت رییسه فدراسیون فوتبال خواهد رفت تا آنجا مصوب شود و به امضای رییس فدراسیون و شمسایی برسد تا حضور سرمربی ایران رسمی شود.

دیگر خبرها

  • محصولات داخلی قابل عرضه در بازار داخلی و خارجی است
  • تقدیر وزیر ورزش از مهدی الفتی بعد از کسب سهمیه المپیک
  • پیام تقدیر وحید شمسایی پس از قهرمانی در جام ملت‌ های آسیا
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد
  • نقش ماماها در جوانی جمعیت و فرزندآوری کلیدی است
  • معتمدی: انتخابات کاملاً بی‌طرف را در دوومیدانی برگزار می‌کنیم
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند
  • محمدجواد حسین‌ نژاد؛ بازگشت به آزادی با انگیزه انتقام