Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاور محمدی امروز در گفت‌وگو ا خبرنگار فارس در کرمانشاه، با اشاره به ششم مردادماه و روز ملی کارآفرینی و آموزش فنی و حرفه‌ای، اظهار داشت: آموزش‌های مهارتی در سال ۱۴۰۰ با توجه به نامگذاری سال«حمایت از تولید، رفع موانع و پشتیبانی»، در راستای همین مسیر یعنی حمایت از تولید سیاست‌گذاری شده است.

وی گفت: برنامه‌های استان را براساس چند محور اساسی طراحی کرده‌ایم و در حال اجرا آن هستیم هرچند که کرونا ضربه سنگینی به آموزش‌های مهارتی وارد کرده است، ولی برنامه‌ها را پیش می‌بریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه یکی از این محورهای بسیار جالب را در قالب بحث حوزه آموزش‌های صنعت اعلام کرد و گفت: علی‌رغم تعداد بسیار زیادی از فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها متأسفانه نیروی دانش‌آموخته مهارت‌یافته کم داریم، بنابراین در راستای همین قضیه تقویت آموزش‌های مربوط به حوزه صنعت در دستور کار جدی قرار دارد.

وی ادامه داد: بدین منظور امسال ایجاد مراکز آموزشی مهارتی را در ۲۹ واحد تولیدی در راستای بحث شاخص‌های بهره‌وری نیروهای موجود و همچنین بحث ارتقای توانمندسازی نیروهای جویای کار در حال برنامه‌ریزی و اجرا داریم.

محمدی خاطرنشان کرد: با توجه به ثبت جهانی اورامانات بحث سرمایه‌گذاری قوی در حوزه گردشگری، صنایع دستی و ظرفیت‌های شغلی منطقه اورامانات در برنامه امسال است چون بسترهای فرهنگی، اجتماعی، شغلی، اقتصادی در این منطقه فراوان است که باید به کمک دستگاه‌ها و مجموعه مرتبط از آن‌ها در توسعه کسب و کار استفاده کرد.

وی اضافه کرد: دیگر حوزه مربوطه به مناطق حاشیه استان به خصوص شهر کرمانشاه مربوط می‌شود که با حجم قابل توجهی نیروی بیکار به خصوص در حوزه بانوان مواجه است. ان‌شاءالله با همکاری دستگاه‌های مربوطه و استانداری بتوانیم این قضیه را به نحو مطلوب پوشش دهیم.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: گردشگری آموزش کرمانشاه توسعه مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه یاور محمدی فارس اورامانات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۲۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۲۱ هزار کرمانی درآزمون آموزش و پرورش

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا وحیدی، عصر چهارشنبه با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی مشاغل کیفیت بخشی در کرمان به خبرنگاران گفت: این آزمون، صبح روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ همزمان با سراسر کشور در ۵۷ حوزه امتحانی معرفی شده استان کرمان برگزار می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت برنامه ریزی استان افزود: آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی مشاغل کیفیت بخشی در حوزه‌های امتحانی ۷ شهرستان کرمان، بم، جیرفت، رودبار جنوب، زرند، سیرجان و کهنوج برگزار خواهد شد.

وحیدی تصریح کرد: در این آزمون که توسط سازمان جهاد دانشگاهی و با نظارت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برگزار خواهد شد در مجموع ۲۱ هزار و ۱۶۹ نفر نام نویسی کرده و به رقابت خواهند پرداخت.

کد خبر 6094557

دیگر خبرها

  • وضعیت لایحه بودجه حوزه آموزش عالی، تحقیقات و فناوری
  • منطقه ویژه سلفچگان با تکمیل فرودگاه قم توسعه می‌يابد
  • نظام آموزشی کارآمد بسیاری از مشکلات و چالش‌های کشور را حل می‌کند
  • حسابرسی داده‌محور و توسعه حسابرسی رایانه‌ای در اولویت است
  • همگام با برنامه های تحولی سطح فعالیت ارزی بانک توسعه تعاون ارتقا می یابد
  • زنجیره تولید دارو در البرز باید توسعه یابد
  • رقابت بیش از ۲۱ هزار کرمانی درآزمون آموزش و پرورش
  • تجارت ایران و امارات به ۳۰ میلیارد دلار افزایش می یابد
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی بوشهر اختصاص می‌یابد
  • تاکید ایران و پاکستان بر توسعه روابط تجاری در حوزه استاندارد