Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجمع سالانه فدراسیون اسکواش بصورت حضوری و وبیناری در تالار فارسی آکادمی ملی المپیک به ریاست مهدی علی نژاد برگزار شد.

در این مجمع رییس فدراسیون گزارشی تصویری از شرایط موجود  این روزهای اسکواش که شامل تسویه بدهی های انباشت و بدهی های مالیاتی فدراسیون و برنامه های تقویمی فدراسیون در ۱۴۰۰ بود را ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از قرائت گزارش بازرس و حسابرس مستقل و خزانه دار،  معاون وزیر ورزش و جوانان تبریک به رییس فدراسیون  و مجموعه فدراسیون اسکواش کشور اعلام کرد: تحلیل وضعیت فدراسیون از سوی وزارت متبوع نشان دهنده انضباط ، سلامت کاری و دقت در امور و برنامه محوری است و از این بابت به رییس این فدراسیون و تیم همراه باید تبریک گفت.

علی‌نژاد افزود: کارهای بسیار ارزشمندی در اسکواش صورت گرفته و می‌گیرد خصوصا در لیگ ها و رویدادهای حرفه ای که ادامه این روال به شیرینی های آینده در حوزه قهرمانی در اسکواش و پدل ختم خواهد شد.

افتخاری مشاور رییس کمیته ملی المپیک و عضو هیات اجرایی نیز در این مجمع اظهار داشت: در تمام سال هایی که از استان و مرکز، فعالیت های اسکواش را دنبال می کردم همیشه بطور ویژه برنامه محوری و ایجاد انگیزه در مجموعه کاری سلیمانی را به خوبی می‌شود مشاهده کرد و این روند همچنان ادامه دارد. 

در پایان مجمع علی نژاد با اهدای لوح سپاس به خزانه دار فدراسیون بواسطه عملکرد مالی فدراسیون تقدیر کرد.

برچسب‌ها مهدی علی نژاد اسکواش وزارت ورزش و جوانان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهدی علی نژاد اسکواش وزارت ورزش و جوانان مهدی علی نژاد اسکواش وزارت ورزش و جوانان علی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۲۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، با حضور جمعی از مسئولان، اصحاب رسانه و فرهنگ از عوامل تولید برنامه‌های ماه مبارک رمضان صدا و سیمای خوزستان تقدیر شد.

مدیر کل صدا و سیمای خوزستان نیز در این مراسم گفت: در ایام ماه مبارک رمضان برنامه‌های مختلفی از جمله پخش زنده محافل قرآنی، ترتیل خوانی قرآن کریم و ضبط و پخش ۲۰۰ جلسه محفل قرآنی خانگی انجام شده است.

داریوش دبیقی با اشاره به تولید مجموعه تصویری آوای نور در شبکه خوزستان افزود: این مجموعه یکی از برنامه‌های خلاقانه و اثرگذار درماه مبارک رمضان بود که مورد تقدیر دفتر مقام معظم رهبری قرار گرفت.

وی ضمن تقدیر از همکاری نماینده ولی فقیه استان در جهت تولید برنامه‌های ماه رمضان ادامه داد: یکی از نمونه‌های مؤثر در تولید برنامه سازی ماه رمضان هماهنگی اثر گذار اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان برای تولید برنامه‌ها بوده است.

کد خبر 6092192

دیگر خبرها

  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • معتمدی: انتخابات کاملاً بی‌طرف را در دوومیدانی برگزار می‌کنیم
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند
  • محمدجواد حسین‌ نژاد؛ بازگشت به آزادی با انگیزه انتقام
  • آینده ارزهای دیجیتال: چگونه بلاکچین صنایع مختلف را متحول می‌کند؟