Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از هلال احمر؛ بهزاد رحیمی نماینده مردم سقز و بانه با حضور در جلسه  هیات‌مدیره جمعیت هلال احمر کردستان و در شهرستان مرزی بانه گفت: واردات بیش از ۱۰ میلیون دز واکسن کرونا توسط هلال احمر به کشور قابل تقدیر، منحصر به فرد و مثال‌زدنی است.

او در بخش دیگری از سخنرانی‌اش به ظرفیت خیّرین داوطلب شهرستان بانه در کمک به اجرای فعالیت‌های خیرخواهانه هلال احمر اشاره کرد و گفت: تکریم و تجلیل از خیّرین می‌تواند نقش مهمی در جذب بیشتر کمک‌های مردمی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویروس کرونا عامل بیماری کووید ۱۹ از اواخر سال ۲۰۱۹ در شهر ووهان چین مشاهده و در مدت کوتاهی در همه جهان منتشر شد؛ به طوری که سازمان بهداشت جهانی در اسفند ۹۸ (فوریه ۲۰۲۰) بروز پاندمی (همه‌گیری جهانی) این بیماری را تأیید کرد.

 وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز گذشته - سه شنبه - اعلام کرد: ۳۵۷ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته بر اثر کرونا جان باختند و مجموع جانباختگان بر اثر ابتلا به کرونا به ۸۹ هزار و ۴۷۹ نفر رسید.

همچنین از چهارم تا پنجم مرداد ماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۴ هزار و ۹۵۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که سه هزار و ۷۰۸ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به سه میلیون و ۷۵۸ هزار و ۱۹۷ نفر رسید. تا کنون نیز سه میلیون و ۲۹۱ هزار و ۹۷۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان ترخیص شده اند. پنج هزار و ۱۰۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۲۵ میلیون و ۶۶۷ هزار و ۶۰۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. تا کنون هشت میلیون و ۴۷۴ هزار و ۳۳۲ نفر دُز اول واکسن کرونا و دو میلیون و ۴۹۶ هزار و ۶۷۷ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۰ میلیون و ۹۷۱ هزار و ۹ دُز رسید.

اکنون ۲۳۲ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۱۷ شهر در وضعیت نارنجی، ۹۹ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

برچسب‌ها واکسن کرونا جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: واکسن کرونا جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سازمان امداد و نجات هلال احمر واکسن کرونا جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سازمان امداد و نجات هلال احمر واکسن کرونا هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۲۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ، هادی سلیمی افزود: ۵۴۰ تخته پتو، ۲۸۰ رول موکت، ۵۰۰بطری آب معدنی، ۱۳۰ دستگاه والور، ۷هزارقرص نان، ۵۰۰قوطی انواع کنسرو، نایلون، بسته‌های غذایی ۷۲ ساعته از جمله کالاهایی است که با توجه به شرایط و رفع نیاز‌های اولیه این جمعیت توزیع شده است.

وی اضافه: توزیع اقدام مورد نیاز برای خانواده‌های حادثه دیده در حریق روستای امام زاده ابراهیم شفت ادامه دارد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با بیان اینکه علاوه بر توزیع اقلام زیستی، آب معدنی، غذای گرم، بیسکویت و نان نیز بین این خانوار‌ها توزیع شده‌است، گفت: ۲ اردوگاه اسکان اضطراری از جمله حسینه امام‌زاده به ظرفیت ۸۰ نفر و نصب ۱۵ دستگاه چادر در مهمانسرای فرمانداری شفت به ظرفیت ۶۰ نفر و استفاده از مهمانسرا‌های روستای امام زاده ابراهیم در مجموع به ظرفیت ۲۰۰ نفر آماده شد که تاکنون حدود ۸۰ نفر از خدمات اسکان اضطراری بهره‌مند شدند.
هادی سلیمی خاطرنشان کرد: ۱۰ تیم امدادی جمعیت هلال احمر از شهرستان فومن ، شفت و گروههای واکنش سریع استان شامل ۵۰نیروی نجاتگر به حادثه دیدگان خدمات ارائه دادند.

دیگر خبرها

  • دستاوردهای ذوب آهن اصفهان در خدمت توسعه کشور است
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه 
  • هلال احمر در قرن جدید؛ از مرکز ملی مدیریت و رصد حوادث تا ۲.۸ میلیون عضو جدید
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه
  • واکسن ها در ۵۰ سال گذشته جان ۱۵۴ میلیون نفر را نجات داده اند
  • خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال احمر زنجان در نذر سلامت
  • جلوگیری از واردات واکسن‌های دامی دارای مشابه داخلی
  • ۲۰ استان و ۱۱۰ شهرستان متأثر از بارش‌ها و سیلاب بهاری / بهره‌مندی ۳۲۰۰ نفر از خدمات امدادی
  • جمع‌آوری31 میلیاردریال کمک مردمی درفعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر