Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از اجرای اولین مرحله طرح سراسری مقابله با قاچاق خروجی کالا به مدت ۷۲ ساعت در تیر ماه در کشور خبر داد.

سردار محمدرضا مقیمی در تشریح جزییات این خبر گفت: با اقدامات تخصصی و تلاش های شبانه روزی ماموران پلیس امنیت اقتصادی سراسر کشور در تیر ماه امسال، انواع کالای قاچاق، شامل طیور ۸۶ هزار کیلوگرم، دام زنده(سبک و سنگین) ۱۹۰۰ راس، ارزاق عمومی و کالاهای اساسی(برنج، روغن و شکر) ۱۲۷ هزار کیلوگرم، گندم ۶۸۹ هزار و ۱۵۰ کیلوگرم، آرد ۱۱۸ هزار و ۳۰۰ کیلوگرم، نهاده های دامی پنج میلیون کیلوگرم، نهاده های کشاورزی ۶۴ هزار کیلوگرم، چوب آلات جنگلی ۹۸ هزار کیلوگرم، دستگاه استخراج گر رمز ارز دیجیتال یک هزار و ۳۴۳ عدد، ۱۹۷ دستگاه لوازم خانگی الکترونیکی و مقادیر قابل توجهی قطعات جانبی گوشی تلفن همراه، تجهیزات پزشکی، دارو و لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق را کشف کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش کشفیات مذکور را بیش از ۱۲۰۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند، افزود: کالاهای کشف شده به سازمان جمع آوری اموال تملیکی استان ها تحویل و همچنین در این راستا ۶۲۸ متهم دستگیر، که پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و ۴۰۵ دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری یادآور شد: در حوزه قاچاق کالا و ارز همچنان برخورد قاطعانه با دانه درشت ها در دستور کار این پلیس قرار دارد.

سردار مقیمی از هموطنان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: هزار کیلوگرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۲۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰ تن انواع خوراک آبزیان خارجى قاچاق در مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سرهنگ توحید فارسی افزود: در اجراى طرح تشدید مبارزه با کالاى قاچاق، ماموران پلیس آگاهی حین کنترل خودروهاى عبوری در محورهاى مواصلاتی به یک دستگاه کامیون بنز حامل بار مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو ۴۰۰ کیسه ۲۵ کیلویی انواع غذاى ماهى و آبزیان خارجى قاچاق به وزن ۱۰ تن را کشف کردند و در این خصوص یک نفر متهم دستگیر و به همراه پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی مراغه با اشاره به اینکه قاچاق کالا همواره ضربه سنگینی را به اقتصاد کشور وارد می‌کند از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از هرگونه قاچاق کالا و موارد مشابه مراتب را با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.

 

دیگر خبرها

  • انهدام باند قاچاق سوخت در کرمان
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • کشف و توقیف ۲۵هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ ۹ متخلف دستگیر شدند
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • کشف ۱۰ تن انواع خوراک آبزیان خارجى قاچاق در مراغه
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام
  • دستور ستاد مبارزه با قاچاق برای ساماندهی مبادلات طلا
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان